smeedijzerenbeslag.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
smeedijzerenbeslag.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij smeedijzerenbeslag.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

934 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Duidelijke / overzichtelijke website Prima betaalmogelijkheden Gunstige product / prijs verhouding Snelle & goedverzorgde verzending , ( Track & Trace ) Prima service / communicatie na foutieve bestelling en / of verzending

23 dec. 2022
De plankdragers waren niet 90 graden haaks. Als je dan met 2 planken door een hoek wilt krijg je het niet uitgelijnd, het ziet er niet uit. Geprobeerd bij te buigen maar 1 steun is toen gebroken, het was gietijzer (ik dacht smeedijzer). Ergo, van de 6 steunen 2 gebruikt, 1 vernield en 3 ongebruikt in de schuur gegooid. Elders wel haakse dragers bestelt.

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

23 dec. 2022
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te delen over je ervaring bij ons. We vinden het spijtig om te horen dat het een teleurstellende ervaring was en vinden het jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen. We streven altijd naar het geven van een goede klantenservice. Neem gerust contact met ons op, wanneer het je uitkomt, om dit te bespreken. In de tekst op de productpagina wordt het materiaal gietijzer overigens zes keer genoemd. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
24 dec. 2022
Product was toch niet aanwezig. Stond wel nog de de site. Wel keurig bericht gekregen.
27 dec. 2022
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om voor ons je feedback achter te laten. Ook bij smeedijzerenbeslag.nl gaat er wel eens iets mis en we vinden het jammer dat wij deze keer niet aan je verwachtingen konden voldoen. Wij vinden het fijn te horen dat je tevreden bent met de afhandeling.
15 nov. 2022
15 nov. 2022
Het spijt ons zeer dat we je bestelling verwisseld hebben. Wij weten hoe teleurstellend het is om het verkeerde artikel te ontvangen en wij vinden het fijn dat je hierover direct contact met ons hebt opgenomen. De juiste artikelen hebben wij onmiddellijk naar je toegestuurd. Nogmaals onze oprechte excuses voor de fout en het daardoor veroorzaakte ongemak. Wij hopen een volgende keer beter aan je verwachtingen te kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
19 sep. 2022
Eerste bestelling super goed ervaren, helaas bij de 2de bestelling, klopte de maten niet van de deurkrukken. Enorm veel moeite zelf gedaan om alles passend te krijgen. Na paar keer mailen en reminder gestuurd werd en eerst niet gereageerd en daarna helaas geen oplossing. Jammer dat het zo loopt.
20 sep. 2022
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten. Wij vinden het vervelend voor je dat je teleurgesteld bent. De pc-maat van de deurkrukken vind je in de productinformatie. Heb je per ongeluk een onjuiste maat besteld? Dan kan je je bestelling in originele staat aan ons retourneren. Van de door ons aangeboden oplossing is jammer genoeg geen gebruik gemaakt. Met vriendelijke groet, SmeedijzerenBeslag.nl
13 sep. 2022
Kwaliteit laat te wensen over. Van de 7 haken zijn er 2 die soepel ronddraaien 1 is er krom en de andere draaien zwaar
14 sep. 2022
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten. Wij vinden het vervelend voor je dat het product niet aan je verwachtingen voldoet en vinden het jammer dat je hierover geen contact met ons hebt opgenomen. Wil je dit bespreken? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@smeedijzerenbeslag.nl. Zij helpen je graag verder.
11 jul. 2022
Een mail gestuurd met de mededeling dat er een verkeerde deurknop was geleverd en niets meer vernomen.
13 jul. 2022
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om voor ons je feedback achter te laten. Klantenservice nemen wij serieus en wij reageren op werkdagen binnen 48 uur op binnengekomen mails. Jammer genoeg kunnen wij jouw mail niet vinden. Je kan alsnog contact opnemen met onze klantenservice: info@smeedijzerenbeslag.nl. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, SmeedijzerenBeslag.nl
18 sep. 2022
Bedoeld voor een cylinder slot. Alleen kan de sleutel er niet helemaal tot het einde in.
19 sep. 2022
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons een review te schrijven. Het sleutelrozet met afdekplaatje is niet bedoeld voor een cilinderslot. Twijfel je of een artikel geschikt is voor jouw project? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, SmeedijzerenBeslag.nl