smeedijzerenbeslag.nl

1.062 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.413 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

20 jun 2023
20 jun 2023

Good quality products and great customer service

I ordered several items from the shop and was very happy with the quality and the finishing. I had to return some and the customer service was promptly available and processed everything very fast. Top business!
23 jun 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze winkel! We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en onze klanten de best mogelijke service te bieden, dus het is geweldig om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor het delen van jouw feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan wij graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Mooi product, ik had ooit al 2 stuks. Snelle bezorging was prettig.
23 jun 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle bezorging. We hopen dat je nog lang plezier hebt van onze producten en staan altijd voor je klaar als je nog vragen hebt of advies nodig hebt. Nogmaals bedankt voor je support! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prachtige knoppen besteld, zo mooi dat er ern volgende bestelling onderweg is Goede service, bestelling goed te volgen Ikea kallax een andere uitstraling
23 jun 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je zo enthousiast bent over de knoppen die je hebt besteld en dat ze zelfs een nieuwe uitstraling hebben gegeven aan jouw Ikea Kallax! Dankjewel voor de leuke foto! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en ook de volgende bestelling onderweg hebt. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring, we kijken er naar uit om je opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snel geleverd
23 jun 2023
Hallo, Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de levering! We doen ons best om onze klanten de snelst mogelijke service te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en laat het ons weten als we nog meer voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
18 jun 2023
Goede service
23 jun 2023
Hallo, Super om te horen dat je tevreden bent met onze service! We doen ons best om onze klanten altijd de beste ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
18 jun 2023
Duidelijke omschrijving en vlotte levering
23 jun 2023
Hallo, Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze omschrijving duidelijk was en de levering vlot is verlopen. Bij ons staat klanttevredenheid hoog in het vaandel en we zullen er alles aan doen om dit niveau van service te behouden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
17 jun 2023
Kwaliteit van het product is uitstekend Snelle levering
23 jun 2023
Hallo, Bedankt voor het delen van jouw feedback! Het is geweldig om te horen dat je blij bent met de kwaliteit van het product dat je hebt ontvangen. Wij streven er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Ook zijn we blij dat de levering snel is verlopen. Hartelijk dank voor het kiezen van onze diensten! We zijn zeer dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en we kijken er naar uit om je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
17 jun 2023
Netjes en snel geleverd
23 jun 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je jouw bestelling netjes en snel hebt ontvangen! Het is altijd ons doel om bestellingen zo snel en efficiënt mogelijk te leveren, dus het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Dank je wel voor het delen van de foto, het ziet er prachtig uit! Wij waarderen jouw feedback en hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
16 jun 2023
Ik wilde iets toevoegen aan een reeds gedane bestelling, klantenservice gemaild en werd heel goed geholpen. Top!
23 jun 2023
Hallo, Wat goed om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geholpen bij het toevoegen van een item aan jouw bestelling! Wij vinden het belangrijk om onze klanten te helpen en streven naar een uitstekende klantenservice-ervaring. We waarderen je positieve feedback enorm en kijken er naar uit om in de toekomst weer voor je klaar te staan! Dankjewel.
16 jun 2023
Zeer degelijk en mooie afwerking
23 jun 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product en de mooie afwerking ervan. Wij doen ons best om producten van hoge kwaliteit te leveren en streven altijd naar de beste afwerking. Bedankt voor jouw positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
CE
Corinna E.
Dilsen-Stokkem

Netjes

Snel, netjes verpakt, produkt zoals verwacht.
23 jun 2023
Hallo, Geweldig om te horen dat je bestelling snel is geleverd en netjes verpakt was. Het is fijn om te weten dat het product aan jouw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en het is goed om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor jouw positieve feedback en wij kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
GM
Gérard M.
Milsbeek
15 jun 2023
Bestelling is uiterst correct uitgevoerd (zoals enkele malen eerder ook het geval is geweest.) Dit pakket moest echter naar Zweden, geen enkel probleem, 5 dagen na bestellen keurig afgeleverd in Zweden.
23 jun 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat jouw bestelling opnieuw correct is uitgevoerd en dat het pakket zonder problemen naar Zweden is verzonden en binnen 5 dagen is afgeleverd! We streven er altijd naar om jou de best mogelijke service te bieden en het doet ons goed dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor jouw positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
15 jun 2023
Snel en precies wat we verwachtten
MN
M N.
Oosterwolde
14 jun 2023
Top ook qau snelle levering
15 jun 2023
Beste, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over zowel de kwaliteit van het product als de snelle levering! We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen zonder daarbij concessies te doen aan de kwaliteit. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
14 jun 2023
Goede en snelle levering!
15 jun 2023
Beste, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering van je bestelling! We vinden het belangrijk dat onze klanten hun bestelling snel en in goede staat ontvangen en het is altijd leuk om te horen dat dit gelukt is. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
14 jun 2023
Kastknoppen zijn erg mooi! De verzending was zo gebeurd en de communicatie was erg duidelijk.
15 jun 2023
Beste, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te horen dat je blij bent met de kastknoppen! We vinden het belangrijk om onze klanten een goede service te bieden en het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over de verzending en de communicatie. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snel en degelijk verzonden
15 jun 2023
Beste, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de verzending van je bestelling! We vinden het belangrijk dat onze klanten hun bestelling snel en in goede staat ontvangen en het is altijd leuk om te horen dat dit gelukt is. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl