smeedijzerenbeslag.nl

1.062 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.413 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

14 jun 2023
Snelle levering en ziet eruit zoals op de foto perfect
15 jun 2023
Beste, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product er precies zo uitziet als op de foto! We doen ons best om onze klanten een zo goed mogelijk beeld te geven van onze producten en het is altijd fijn om te horen dat we daarin slagen. Bedankt voor je positieve review en als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Zeer snelle service!!
15 jun 2023
Beste, Bedankt voor je positieve feedback op onze snelle service! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid waarmee we je bestelling hebben verwerkt en geleverd. We doen ons best om onze klanten zo snel mogelijk van dienst te zijn en het is fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
14 jun 2023
Wij hebben kapstokhakenbesteld (zwart) . Daarbij zitten zwarte schroeven maar die zijn van een dermate slechte kwaliteit dat bij gebruik van een schroevendraaisen of schroeftol de schroeven doldraaien. Te zacht materiaal.
15 jun 2023
Beste, Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring met de zwarte schroeven die bij de kapstokhaken zijn geleverd. Het spijt me te horen dat de schroeven zijn dolgedraaid. Om de authentieke uitstraling van onze producten te behouden, worden bij veel van onze producten schroeven geleverd van een zachtere ijzersoort. Op onze website hebben wij enkele tips geplaatst om beschadiging te voorkomen. Mocht je nog vragen hebben of ergens mee zitten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
13 jun 2023
13 jun 2023

Prachtige meubelknoppen

Snelle bezorging en hele mooie meubelknopjes voor een goede prijs!
14 jun 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over de snelle bezorging en de mooie meubelknopjes. Het is ons doel om onze klanten te voorzien van kwalitatief goede producten tegen een goede prijs en we zijn blij dat we hierin zijn geslaagd. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Mooi product, helemaal naar wens 👍🏻
14 jun 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat het product helemaal naar wens is! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en danken je voor je positieve feedback. We hopen dat je nog lang plezier zult hebben van je aankoop en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle en vriendelijke service nadat verkeerd product was opgestuurd.
14 jun 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het erg vervelend dat er een verkeerd product is opgestuurd, maar zijn blij dat we het snel en vriendelijk hebben kunnen oplossen voor je. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en zijn blij dat we dit voor jou hebben kunnen doen. Mocht je nog vragen hebben of ergens mee zitten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Fijn geholpen

Telefonisch contact waarbij al mijn vragen beantwoord werden nadien bestelling gedaan en geleverd zoals aangegeven word op de site
14 jun 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je telefonisch goed geholpen bent en dat al je vragen beantwoord zijn! We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en zijn blij dat we daar in jouw geval aan hebben kunnen bijdragen. Ook fijn om te horen dat je bestelling zoals aangegeven op de site geleverd is. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
11 jun 2023
Heel blij met de mooie deurkloppers. Snel geleverd.
15 jun 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je blij bent met de deurkloppers en dat ze snel geleverd zijn. Het doet ons altijd goed om te horen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Bedankt ook voor het meesturen van de mooie foto. We vinden het altijd leuk om te zien hoe onze producten een plekje krijgen in het interieur van onze klanten en de deuren zijn prachtig geworden. Als je nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
GR
Ge Reulen R.
POSTERHOLT
11 jun 2023
Snelle levering. Mooi beslag.
14 jun 2023
Hallo, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met onze snelle levering en het mooie beslag! We vinden het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige producten te leveren en zijn blij dat dit voor jou goed heeft uitgepakt. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Goede en snelle service!

Goede en snelle levering. Fijn dat je zelf kunt aangeven, wanneer je de bestelling wilt ontvangen. In mijn bestelling zat helaas een artikel die een productiefout had, maar dit is keurig en super snel opgelost. Dikke pluim voor dit bedrijf!
14 jun 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met zowel onze goede en snelle levering als met onze klantenservice! We vinden het belangrijk om onze klanten de mogelijkheid te bieden om zelf aan te geven wanneer zij hun bestelling willen ontvangen en we zijn blij dat dit voor jou goed heeft uitgepakt. Het spijt ons dat er een productiefout in jouw bestelling zat, maar we zijn blij dat we dit snel en netjes hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je positieve feedback en we zijn blij dat we jou als tevreden klant mogen verwelkomen. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
14 jun 2023
Hallo, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze snelle levering! We vinden het geweldig om te horen dat je blij bent met onze service en we zullen ons best blijven doen om onze klanten snel en efficiënt te bedienen. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
10 jun 2023

Goede degelijke kwaliteit!

Mooie degelijke muurhanger voor onze hangplant. Goede service en snelle levering!
14 jun 2023
Hallo, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze mooie en degelijke muurhanger voor jouw hangplant! We vinden het geweldig om te horen dat je blij bent met onze service en snelle levering. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en het is geweldig om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en de leuke foto!We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snel geleverd
9 jun 2023
Hoi, Wat goed om te horen dat je bestelling snel geleverd is! We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, zodat je snel van je aankoop kunt genieten. Bedankt voor je feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 jun 2023
Prima kwaliteit en snelle levering.
9 jun 2023
Hoi, Geweldig om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de snelle levering! We vinden het belangrijk om onze klanten snel en efficiënt te bedienen, zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 jun 2023

Première expérience positive....top article .. et service après-vente impeccable ! 👍
9 jun 2023
Hoi, Wat geweldig om te horen dat je eerste ervaring met ons zo positief was! We vinden het belangrijk om kwaliteitsproducten te leveren en onze klanten een uitstekende service te bieden, ook na de aankoop. Fijn dat je ons service na verkoop ook als onberispelijk hebt ervaren! Bedankt voor je positieve feedback en laat het ons weten als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen. We staan altijd voor je klaar! Groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl Bonjour, Quelle excellente nouvelle que d'apprendre que votre première expérience avec nous a été si positive ! Nous considérons qu'il est important de fournir des produits de qualité et un excellent service à nos clients, même après l'achat. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez également été satisfait de notre service après-vente irréprochable ! Merci pour vos commentaires positifs, et n'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin de quoi que ce soit à l'avenir. Nous sommes toujours là pour vous aider !
8 jun 2023
Ging allemaal supersnel, en product ziet er goed uit.
9 jun 2023
Hoi, Wat fijn om te horen dat de levering supersnel was en dat het product er goed uitziet! We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen en ervoor te zorgen dat de producten van goede kwaliteit zijn, dus het is fantastisch om te horen dat dit bij jou goed is gelukt. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 jun 2023
Ziet er goed uit snelle levering ik ben er blij mee
9 jun 2023
Hoi, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het er goed uitziet! We vinden het belangrijk om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen en ervoor te zorgen dat onze producten er goed uitzien, dus het is fijn om te horen dat dit bij jou goed is gelukt. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl