smeedijzerenbeslag.nl

1.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.404 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Erg mooie meubelknoppen! Levertijd duurde wel een week. De link die ik kreeg vanuit de de verkoper werkte niet waardoor ik het pakketje niet kon volgen. Maar uiteindelijk na een week toch geleverd gekregen. Ik ben er blij mee
Snel geleverd, mooi afgewerkte kapstok haken. Ziet er echt super uit. Alleen de bijbehorende sleufschroefjes zijn erg lastig vast te schroeven.
30 apr 2024
De knoppen prachtig, helemaal exact als op de foto, zeer snelle verzending, gemakkelijk betaling . Ik ben zeer tevreden.
Prettig contact en snelle levering. Echt een verfraaiing voor mij kastdeuren wat ik gekocht heb.
Snelle service, goed verpakt, mooie meubelknoppen van goede kwaliteit en voor een goede prijs.

Bestelling en snel geleverd

Bestelling gedaan, betaald en vervolgens vlot geleverd. Alles was volgens tijdsplanning!
AV
Ada V.
Zaltbommel
We zijn er super blij mee,doorgegeven aan fam,die hebben het ook gekocht
17 apr 2024
Hallo, Wat geweldig om te horen dat jullie zo blij zijn met de aankoop! En super leuk dat jullie het enthousiasme hebben doorgegeven aan jullie familie en dat zij het ook hebben gekocht. Het is altijd fijn om te weten dat onze producten gewaardeerd worden. Mochten jullie nog meer items nodig hebben of vragen hebben, laat het ons gerust weten. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring en veel plezier met de nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Het juiste, goede en degelijk materiaal. Incl de schroeven. Helemaal top
28 apr 2024
Snelle levering en de smeedijzeren trapleuningen zien er erg mooi uit.
MP
M. P.
Echt
Het beschadigde artikel werd direct vervangen, super keurig bedrijf
16 apr 2024
Product zoals beschreven levering was ook goed ben zeer tevreden
17 apr 2024
Hallo, Wat fijn om te horen dat het product zoals beschreven was en dat de levering ook goed verlopen is! We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Zeer goede prijs kwaliteit Telkens zeer vlotte levering
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en de vlotte levering van je bestellingen! We doen ons best om onze klanten hoogwaardige producten aan te bieden tegen een goede prijs, en het is altijd fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle verzending. Goed geprijsd en prima kwaliteit.
Mooi en heel ,ziet er grappig uit die knoppen .
17 apr 2024
Hallo, Wat leuk om te horen dat je de knoppen mooi en grappig vindt! We streven er altijd naar om unieke en kwaliteitsvolle producten aan te bieden. Als je nog meer van onze items wilt ontdekken of als je vragen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren. Bedankt voor je leuke reactie en veel plezier met de grappige knoppen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle levering en product klopt met de foto
BV
Bert V.
Zutphen
30 apr 2024
Prima op tijd geleverd en netjes ingepakt.
23 apr 2024
Bestelling op afgesproken tijd bezorgd.
Snelle verzending, alles goed verpakt.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat geweldig om te horen dat je bestelling snel is aangekomen en goed verpakt was! Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
26 apr 2024
Mooie artikelen van goede kwaliteit
14 apr 2024
Mooie kapstokhaken en snel geleverd
17 apr 2024
Hallo, Wat fijn om te horen dat je blij bent met de mooie kapstokhaken en dat ze snel geleverd zijn! Het is altijd ons doel om kwaliteitsproducten op tijd bij onze klanten te bezorgen. Als je nog op zoek bent naar andere items of als je vragen hebt, laat het ons gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je nieuwe kapstokhaken! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl