smeedijzerenbeslag.nl

1.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.412 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

5 aug 2023
gewoonweg goed
10 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten! We doen ons best om altijd goed werk af te leveren en jou als klant blij te maken. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Bedankt voor je positieve feedback, het wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
2 aug 2023
Produkten die niet voldoende op voorraad zijn zou ik graag ik backorder kunnen plaatsen .
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je suggestie! We begrijpen dat het handig zou zijn als je producten die op dat moment niet voldoende op voorraad zijn, kunt backorderen. We zullen dit idee zeker meenemen en bespreken met ons team. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en jouw feedback helpt ons daarbij. Als er in de tussentijd iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 jul 2023
Alles was oké. Prima afgeleverd.
10 aug 2023
Hallo, Wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! We zijn blij dat je tevreden bent met de levering en dat alles prima is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en op tijd bij je aankomen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 jul 2023
Zeer snelle levering
10 aug 2023
Hallo, Geweldig om te horen dat de levering zo snel was! We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, dus het is fijn om te horen dat je bestelling snel bij je is aangekomen. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we klaar om je weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
28 jul 2023
Stond leverrijd dag erop. Werd uiteindelijk 4 dagen later. Dit werd wel netjes gemeld.
10 aug 2023
Hallo, Ah, dat is jammer om te horen dat de levering vertraging heeft opgelopen. We doen ons best om de beloofde levertijd altijd na te komen, maar soms kunnen er onverwachte omstandigheden zijn die tot vertraging leiden. Het is echter fijn om te horen dat je netjes op de hoogte bent gehouden van de vertraging. We proberen altijd open en eerlijk te communiceren met onze klanten, zodat je op de hoogte bent van eventuele wijzigingen. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
27 jul 2023
Snel geleverd
10 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat de levering snel is verlopen! We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden. We staan altijd klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
25 jul 2023
24 jul 2023

snelle reactie

Ze reageren snel als een artikel niet op voorraad blijkt te zijn.
27 jul 2023
Hallo, Dank je wel voor je review! We vinden het fijn om te horen dat we snel reageren wanneer een artikel niet op voorraad blijkt te zijn. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn wanneer een gewenst artikel niet direct beschikbaar is, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk op de hoogte te stellen en alternatieven aan te bieden. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we waarderen je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
20 jul 2023
Snel en goed verpakt.klasse
21 jul 2023
Hallo, Geweldig om te horen dat je bestelling snel en goed verpakt werd! We besteden veel aandacht aan het zorgvuldig verpakken van onze producten, zodat ze veilig bij jou aankomen. Het is fantastisch om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Bedankt voor je positieve feedback, het wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
20 jul 2023
Zeer Snelle en correcte afhandeling en kwaliteit
21 jul 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent over de snelle en correcte afhandeling van je bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Ook is het fantastisch om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het product. Bedankt voor je positieve feedback, het wordt enorm gewaardeerd! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
19 jul 2023
Snelle levering, cijfers 7 is naar verwachting, schroeven waren na 2 dagen al verroest. Dat was jammer
21 jul 2023
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en dat de cijfers aan je verwachtingen voldoen. Maar het spijt me te horen dat de schroeven na 2 dagen al verroest waren, dat is inderdaad jammer. We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die aan onze klantenverwachtingen voldoen, dus het is vervelend dat dit niet het geval was. Ik wil je graag verzekeren dat we dit serieus nemen en graag een passende oplossing voor je vinden. Zou je contact met ons willen opnemen, zodat we dit kunnen bespreken en je verder kunnen helpen? We stellen je feedback zeer op prijs en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
16 jul 2023

Mooie producten

De grepen die ik besteld had waren heel mooi en de levering was vlot. Een retour formulier zou handig zijn ipv opzoeken bij klantenservice Had 2 kleuren besteld om te kiezen, vandaar een retour
21 jul 2023
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent met de grepen die je hebt besteld! We streven ernaar om kwalitatief hoogwaardige producten aan te bieden die ook nog eens mooi zijn. Daarnaast zijn we blij om te horen dat de levering vlot is verlopen. Bedankt voor je suggestie met betrekking tot het retourneren. We zullen dit zeker in overweging nemen en kijken of we een retour formulier kunnen toevoegen om het proces voor onze klanten nog gemakkelijker te maken. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en veel plezier met je gekozen grepen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
15 jul 2023

Bezorging, snelheid e.d. prima. Materiaal prima, echter enkele afwijkende, minder goede schroeven ontvangen. Zou wel nogmaals een bestelling bij ze plaatsen
21 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback over de bezorging en snelheid, dat stellen we zeer op prijs! Het spijt ons echter te horen dat je enkele afwijkende en minder goede schroeven hebt ontvangen. We streven altijd naar kwaliteit en betrouwbaarheid, dus het spijt ons dat we hierin tekort zijn geschoten. We waarderen je begrip en zijn blij om te horen dat dit je niet weerhoudt om in de toekomst nogmaals een bestelling bij ons te plaatsen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
15 jul 2023
Snelle levering, helaas met jet verkeerde product. Na 1 telefoontje kwam 2 dagen later juiste product incl franco retoursticker voor verkeerd geleverd product.en een aardigheidje erbij...erg attent. Product is kwalitatief erg goed en ook mooi.
21 jul 2023
Hallo, Bedankt voor het delen van je ervaring, ook al was er aanvankelijk een kleine vergissing. We vinden het fijn om te horen dat we snel hebben gereageerd op je telefoontje en het juiste product hebben geleverd, inclusief een retoursticker voor het verkeerd geleverde product. Het doet ons goed om te weten dat je ook het aardigheidje hebt gewaardeerd. We streven er altijd naar om kwalitatief goede en mooie producten aan te bieden, dus het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je begrip en waardering, het wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
13 jul 2023
4 jul 2023
29 jun 2023
29 jun 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren en jouw input is waardevol voor ons. Als er specifieke punten zijn waar je niet tevreden over was, horen we graag meer details zodat we hieraan kunnen werken. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
28 jun 2023
25 jun 2023