smeedijzerenbeslag.nl

1.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Prima product (wandhaak), snel en goed geleverd, prima prijs.
11 feb 2024
Product is zoals ik had verwacht en werd snel geleverd
4 feb 2024

Eind goed, al goed

21 jan 2024
Precies geleverd wat besteld was, dus dat is fijn. Wel gingen er een paar dagen overheen voordat het product ontvangen was. Bij bestellen was me dat niet duidelijk (moet eerlijk zeggen dat ik er ook overheen heb kunnen kijken, dan excuus daarvoor)
Beter dan wat bij menig bouw te verkrijgen is. Dat is daar alleen maar plastic. Dit is ijzer levenslang dus gegarandeerd.
15 jul 2023
Snelle levering, helaas met jet verkeerde product. Na 1 telefoontje kwam 2 dagen later juiste product incl franco retoursticker voor verkeerd geleverd product.en een aardigheidje erbij...erg attent. Product is kwalitatief erg goed en ook mooi.
21 jul 2023
Hallo, Bedankt voor het delen van je ervaring, ook al was er aanvankelijk een kleine vergissing. We vinden het fijn om te horen dat we snel hebben gereageerd op je telefoontje en het juiste product hebben geleverd, inclusief een retoursticker voor het verkeerd geleverde product. Het doet ons goed om te weten dat je ook het aardigheidje hebt gewaardeerd. We streven er altijd naar om kwalitatief goede en mooie producten aan te bieden, dus het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je begrip en waardering, het wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
16 jul 2023

Mooie producten

De grepen die ik besteld had waren heel mooi en de levering was vlot. Een retour formulier zou handig zijn ipv opzoeken bij klantenservice Had 2 kleuren besteld om te kiezen, vandaar een retour
21 jul 2023
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent met de grepen die je hebt besteld! We streven ernaar om kwalitatief hoogwaardige producten aan te bieden die ook nog eens mooi zijn. Daarnaast zijn we blij om te horen dat de levering vlot is verlopen. Bedankt voor je suggestie met betrekking tot het retourneren. We zullen dit zeker in overweging nemen en kijken of we een retour formulier kunnen toevoegen om het proces voor onze klanten nog gemakkelijker te maken. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en veel plezier met je gekozen grepen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
9 aug 2023

Precies wat ik ervan had verwacht

Super snel in huis en precies wat ik ervan had verwacht, alleen de kwaliteit van de schroefjes die erbij zaten kunnen beter, die braken af maar die had ik zelf ook in huis dus snel Opgelost
10 aug 2023
Hallo, Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd en dat het product aan je verwachtingen voldeed! Het spijt me echter dat de kwaliteit van de meegeleverde schroefjes niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. Het is goed dat je zelf reserve schroefjes had, zodat je het probleem snel kon oplossen. We streven er altijd naar om kwaliteitsproducten te leveren, maar soms kan er wel eens iets misgaan. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankoop!
6 aug 2023
Jullie kunnen gewoon doorgaan hoe jullie het nu doen. Alles (inclusief communicatie) is prima 👌🏽 (Hooguit iets meer foto’s nog op de site bij bepaalde producten)
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback en complimenten! We zullen zeker doorgaan met ons beste beentje voor te zetten en ervoor te zorgen dat alles naar wens is, inclusief onze communicatie. We nemen je suggestie ook ter harte en zullen kijken naar de mogelijkheid om meer foto's toe te voegen bij bepaalde producten op onze website. Mocht je nog andere suggesties of vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
15 jul 2023

Bezorging, snelheid e.d. prima. Materiaal prima, echter enkele afwijkende, minder goede schroeven ontvangen. Zou wel nogmaals een bestelling bij ze plaatsen
21 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback over de bezorging en snelheid, dat stellen we zeer op prijs! Het spijt ons echter te horen dat je enkele afwijkende en minder goede schroeven hebt ontvangen. We streven altijd naar kwaliteit en betrouwbaarheid, dus het spijt ons dat we hierin tekort zijn geschoten. We waarderen je begrip en zijn blij om te horen dat dit je niet weerhoudt om in de toekomst nogmaals een bestelling bij ons te plaatsen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
5 jun 2023
In eerste instantie schrok ik hoe klein het was maar dan had ik gied naar de mayen moeten kijken en nuet alleen het plaatje. Uiteindelijk toch groot genoeg.
9 jun 2023
Hoi, Jammer om te horen dat je in eerste instantie schrok van de grootte van het product, maar fijn dat het uiteindelijk toch groot genoeg bleek te zijn. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn in onze productbeschrijvingen, maar soms kan het inderdaad helpen om ook goed naar de afmetingen te kijken. Bedankt voor je eerlijke feedback en we hopen dat je desondanks tevreden bent met je aankoop. Als je in de toekomst nog vragen hebt over de afmetingen of andere producteigenschappen, dan kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag verder! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
11 okt 2023

Mooi in doosjes verpakt

Mooi in doosjes verpakt, mooie gietijzeren deurknoppen ! Alleen zijn de schroeven niet zo goed van kwaliteit..heb andere schroeven moeten gebruiken…
21 mei 2023

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede retour service. Jammer dat de afbeeldingen op de website niet overeenkomen met het product
22 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je review en feedback! We vinden het jammer om te horen dat de afbeeldingen op onze website niet helemaal overeenkwamen met het ontvangen product, onze excuses hiervoor. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren. Wel fijn om te horen dat de levering snel was en de retour service goed werkte. We proberen altijd onze klanten te voorzien van een goede service en daar hoort ook een soepele retour service bij. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, hopen we je opnieuw van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle reactie op vragen! Fijn mail contact en goede antwoorden op mijn vragen. Producten zijn ook snel geleverd.
4 sep 2023
Mooi beslag maar verzendkosten zijn duur voor een klein beslag, kan perfect in enveloppe en is 10 x goedkoper
13 sep 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je ons mooie beslag waardeert. We begrijpen dat de verzendkosten soms als hoog kunnen worden ervaren, vooral voor kleinere producten. We doen ons best om redelijke verzendtarieven aan te bieden, rekening houdend met de grootte en het gewicht van de producten, evenals de kosten van een veilige en betrouwbare verzending. We zullen je opmerkingen echter zeker ter overweging nemen en kijken of er mogelijkheden zijn om onze verzendopties te verbeteren. Bedankt voor je waardevolle input en we hopen dat je nog steeds tevreden bent met je aankoop. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl