smeedijzerenbeslag.nl

1.062 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.413 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

8 sep 2023
Leuke hebbedingetjes. Ik miste 2 roeste vijsjes voor het 'keys' kapstokje
13 sep 2023
Hallo, Wat leuk dat je interesse hebt in ons 'keys' kapstokje! We willen je er graag op wijzen dat de vijsjes niet worden meegeleverd. In de productinformatie kun je meer informatie vinden over eventueel meegeleverde bevestigingsmaterialen. We begrijpen dat dit misschien niet helemaal duidelijk was en we verontschuldigen ons voor eventuele verwarring. Bedankt voor je begrip en interesse in onze producten! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
5 sep 2023
4 sep 2023
Mooi beslag maar verzendkosten zijn duur voor een klein beslag, kan perfect in enveloppe en is 10 x goedkoper
13 sep 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je ons mooie beslag waardeert. We begrijpen dat de verzendkosten soms als hoog kunnen worden ervaren, vooral voor kleinere producten. We doen ons best om redelijke verzendtarieven aan te bieden, rekening houdend met de grootte en het gewicht van de producten, evenals de kosten van een veilige en betrouwbare verzending. We zullen je opmerkingen echter zeker ter overweging nemen en kijken of er mogelijkheden zijn om onze verzendopties te verbeteren. Bedankt voor je waardevolle input en we hopen dat je nog steeds tevreden bent met je aankoop. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
2 sep 2023
27 aug 2023

Goed en snel.

26 verschillende knoppen besteld, twee dagen later exact goed in huis. Prima geleverd.
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle en goede levering van de 26 verschillende knoppen! We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is, en het is geweldig om te horen dat alles precies naar wens is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
22 aug 2023
Snelle service en goed materiaal!
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en het goede materiaal! We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te leveren, zodat je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast selecteren we zorgvuldig hoogwaardige materialen om ervoor te zorgen dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen. Bedankt voor je vriendelijke woorden en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
21 aug 2023
Supersnelle levertijd, mooi product
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de supersnelle levertijd en het mooie product! We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen, zodat je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast streven we ernaar om alleen producten van hoge kwaliteit aan te bieden, zodat je lang van je aankoop kunt genieten. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
21 aug 2023
16 aug 2023
Prima levering
30 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat de levering naar wens is verlopen. Het is ons doel om bestellingen zo snel en efficiënt mogelijk bij onze klanten te krijgen. We waarderen je vertrouwen in onze service en we zullen ons best blijven doen om aan je verwachtingen te voldoen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en we hopen dat je veel plezier hebt met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
15 aug 2023
14 aug 2023
11 aug 2023
Kwaliteit produkt
30 aug 2023
Hallo, Dank je wel voor je positieve feedback over de kwaliteit van ons product! We doen ons best om alleen producten van hoge kwaliteit aan te bieden aan onze gewaardeerde klanten. Het doet ons goed om te horen dat dit bij jou goed is bevallen. Mocht je in de toekomst nog andere producten nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
9 aug 2023

Precies wat ik ervan had verwacht

Super snel in huis en precies wat ik ervan had verwacht, alleen de kwaliteit van de schroefjes die erbij zaten kunnen beter, die braken af maar die had ik zelf ook in huis dus snel Opgelost
10 aug 2023
Hallo, Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd en dat het product aan je verwachtingen voldeed! Het spijt me echter dat de kwaliteit van de meegeleverde schroefjes niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. Het is goed dat je zelf reserve schroefjes had, zodat je het probleem snel kon oplossen. We streven er altijd naar om kwaliteitsproducten te leveren, maar soms kan er wel eens iets misgaan. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankoop!
8 aug 2023
Vlotte levering en kwaliteitsproducten.
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit te delen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de vlotte levering en de kwaliteit van onze producten! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel ontvangen en dat de producten aan de verwachtingen voldoen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snel geleverd. Pakket onbeschadigd.
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat je bestelling snel is geleverd en dat het pakket onbeschadigd is aangekomen! We besteden veel zorg en aandacht aan het verpakken en verzenden van onze producten, zodat ze veilig bij jou terechtkomen. Als er in de toekomst nog iets is waar we je bij kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
6 aug 2023
Jullie kunnen gewoon doorgaan hoe jullie het nu doen. Alles (inclusief communicatie) is prima 👌🏽 (Hooguit iets meer foto’s nog op de site bij bepaalde producten)
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback en complimenten! We zullen zeker doorgaan met ons beste beentje voor te zetten en ervoor te zorgen dat alles naar wens is, inclusief onze communicatie. We nemen je suggestie ook ter harte en zullen kijken naar de mogelijkheid om meer foto's toe te voegen bij bepaalde producten op onze website. Mocht je nog andere suggesties of vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
5 aug 2023
gewoonweg goed
10 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten! We doen ons best om altijd goed werk af te leveren en jou als klant blij te maken. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Bedankt voor je positieve feedback, het wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
2 aug 2023
Produkten die niet voldoende op voorraad zijn zou ik graag ik backorder kunnen plaatsen .
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je suggestie! We begrijpen dat het handig zou zijn als je producten die op dat moment niet voldoende op voorraad zijn, kunt backorderen. We zullen dit idee zeker meenemen en bespreken met ons team. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en jouw feedback helpt ons daarbij. Als er in de tussentijd iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 jul 2023
Alles was oké. Prima afgeleverd.
10 aug 2023
Hallo, Wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! We zijn blij dat je tevreden bent met de levering en dat alles prima is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en op tijd bij je aankomen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl