haarimport.nl- Logo - Beoordelingen

haarimport.nl

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.687 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 dec. 2020
haarimport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 feb. 2023
Bestelling al snel in huis, bleek dat er te weinig potjes haarverf inzaten. 1 potje i.p.v. 4. Gebeld, gelijk de juiste medewerker aan de lijn. Wist al gelijk over welke bestelling het ging! Direct de andere potjes nagestuurd. Volgende dag in huis! Top service! Ik ga hier vaker bestellen. Ook hele scherpe prijzen op Manic Panic haarverf!

3 aug. 2023
ik had gevraagd waarom de korting er niet was afgehaald bij mijn bestelling en mijn klantenkaart niet was bijgewerkt via de mail maar totaal geen reactie terug van hun mogen ontvangen

Beoordelingen voor haarimport.nl

8 feb. 2024
Prettige communicatie en super snelle verzending. Dit was de eerste keer dat ik hier wat bestelde maar kan het zeker aanbevelen.
Super snelle levering product precies zoals omschreven echt een fijn bedrijf om je haar producten te bestellen
Snel ontvangen en een mooie product, exact zoals omschreven!

snelle levring

snelle levering
Snelheid order
8 feb. 2024
28 jan. 2024
28 jan. 2024
22 jan. 2024
Tot nu toe had ik Link-D producten besteld. Ze kwamen mooi op tijd. Producten bevallen prima. Ik ga zeker meer bestellen
1 feb. 2024
Beste Lijnie, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze Link-D producten. We zien je graag snel terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
22 jan. 2024
Bestelling geplaatst, produkten snel ontvangen. Prima service.
1 feb. 2024
Beste Carl, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
24 jan. 2024
Blij met de producten en sneller levering TOP!!!
24 jan. 2024
Gemakkelijk en heel snel Helemaal Top!!!
31 dec. 2023
De snelheid van het verzenden perfect
4 jan. 2024
Beste Joke, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. Hopelijk heb je al een mooie krullenbos kunnen maken met de nieuwe aankoop :) We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
18 jan. 2024
Groot assortiment en snelle levering
1 feb. 2024
Beste Rehanna, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
23 jan. 2024
Goede prijzen en snelle levering
1 feb. 2024
Beste Marjoleine, Bedankt voor je positieve feedback! Blij dat je tevreden bent met onze goede prijzen en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
26 dec. 2023

Snelle services

Snelle, goede en goedkope service
4 jan. 2024
Beste Nurten, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
14 jan. 2024
Snel goed op de hoogte gehouden
16 jan. 2024
Beste Joyce, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Wij helpen je altijd graag :) Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Haarimport
12 jan. 2024
Je bestelling is snel in huis.
16 jan. 2024
Beste Linda, Bedankt voor je vijf-sterren beoordeling. Bliksemsnelle levering 🚀daar houden we van! We zien je graag weer terug in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Haarimport
30 dec. 2023
Snel ondanks drukte
4 jan. 2024
Beste Wil, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. Hopelijk tot snel in de webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport