LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

898 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.164 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

18 aug 2023
Zou zo niet weten. Het was snel en goed geleverd.
18 aug 2023
Goed product en afgehandeld
17 aug 2023
17 aug 2023
Informatie op de site, product lijkt kwalitatief beter dan de bouwmarkt. Op zondag besteld en de volgende dag in huis. Na twee keer naar de bouwmarkt te zijn geweest op 1 dag bleek dat ik nog een derde keer langs zou moeten voor een led dimmer. Ik heb er te weinig verstand van, ieder zijn vak, zag na vervanging van de spotjes dat deze flink flikkerden en kwam op de site terecht waarin een aantal op het oog kwalitatief goede producten stonden inclusief bijpassende knop en dekplaat. Dat kon ik bij de bouwmarkt niet vinden, dus eindelijk besteld met alles erop en eraan en de volgende ochtend binnen via PostNL. De vorige spotjes waren nog van het oude soort die flink warmte afgeven vandaar alle lampjes verwisseld en met uiteindelijk een nieuwe dimmer.
16 aug 2023

Goed product, vlotte levering

Goed product, netjes verpakt en vlot geleverd!
15 aug 2023
Voortreffelijke service en eerlijke prijzen
15 aug 2023
13 aug 2023

Zeer vlotte verzending en niet duur

Zeer vlotte verzending en nirt duur
12 aug 2023
1 LED kaarslamp E14 | 0,6 watt | 2100K extra warm wit | Filament | Lybardo gekocht om te proberen in een kroonluchter van een oudere dame die er nog 9 lampjes van 25 watt in had zitten (wat pijn deed aan je ogen). De lichtopbrengst van 80 lmn was daarom belangrijk. Als het licht niet zo fel is zal ze haar kroonluchter weer meer gebruiken. Zo heb ik 6 verschillende kaarslampjes gekocht bij verschillende leveranciers om het effect van 70 en 80 lumen te zien. Het valt mij op dat daar heel veel verschil in zit en dit lampje één na het mooiste licht geeft voor wat de bedoeling is. Lastig is wel dat ik er mee heb geleerd dat het een stuk onduidelijker is geworden wat voor lampje je nodig hebt en ook lumen of Kelvin niet veel duidelijkheid geeft. Vroeger was het duidelijk dat je een lampje van 'zoveel' watt nodig had. De informatie van de site van LEDlampenkopen.nu is heel duidelijk, bestelling makkelijk geplaatst en correct terug gecommuniceerd, leveringstraject goed aangegeven en op de juiste datum en tijd geleverd. Alles perfect als ik thuis was geweest. Daarom het pakketje opgehaald bij een afleverpunt wat ook heel goed was doorgegeven. Alleen maar complimenten hierover.
12 aug 2023
Supersnelle verzending👍👍👍
11 aug 2023
Veel keus snelle levering en als je een vraagje heb via Whatsapp heb je direct antwoord !!
11 aug 2023
Zeer snelle levering, redelijke prijs
EK
evaline k.
puttershoek

Lampen.

Een hele snelle levering..super blij mee ...
10 aug 2023
Al verschillende keren besteld bij Led-lamp en kopen.nu en steeds tevreden over communicatie, prijs, kwaliteit en levering!
10 aug 2023
Snel geleverd. Moet ze ogen plaatsen maar ziet er goed uit

Geslaagd project erbij!

Voor een knutselproject (een kroonluchter die ik voor 5€ op de kop had getikt) zocht ik nog een paar goedkope kaarslampen. Hier kon ik voor een zeer betaalbare prijs mooie lampen vinden. Verzending was razendsnel en goed verpakt. Ook fijn dat ik een eigen aantal lampen (6 stuks) kon kopen en geen pakket hoefde aan te schaffen. Lampen hebben goeie kwaliteit en mooi warm licht! Kortom: hier zeker weer!
9 aug 2023

5 sterren!

Prettige website en prima bestelsysteem. Gelijk bevestiging per e-mail en verzendgegevens. Volgende dag geleverd. Dus 5 sterren!
9 aug 2023
Supersnelle levering, Bizar.
MB
Mart B.
Huijbergen
Dik tevreden over Led-lampen kopen.nu. Zeer snelle levering, duidelijke website en helemaal niet duur.