LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

869 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

26 jun 2023
Kwaliteit van het armatuur kan beter
25 jun 2023

Gemakkelijk zoeken op de website. Snelle levering van bestelling
PL
pieter L.
Westkapelle
23 jun 2023
22 jun 2023
Pecfect
21 jun 2023

Super service door Wideke en Marjolein

Wideke en Marjolein hebben zeer flexibel (buiten de openingstijden van de showroom) en zeer deskundig (alle alternatieven werden getoond) geadviseerd. Levering was snel en de kwaliteit van de producten was hoog.
21 jun 2023
Snelle verzending, correcte prijs voor een goed product.

Slaat nergens op!!!! Ronduit slecht.

We betalen voor een lamp 8,99, verzendkosten 6,95 en zonder dat jullie een poging te hebben gedaan om het te leveren moeten we het gaan halen in Gemert???? Terwijl in Boekel een afhaalpunt is. Slecht slecht super slecht. Bestel nooit meer iets bij jullie!!!! Te laat, foute info te duur en te ver weg!!!! Zijn deze morgen bij die winkel geweest in het centrum van Gemert lastig te bereiken is deze vanmiddag pas open!!! Moeten we er weer heen!!!! We zijn een bedrijf en kunnen ons niet met dit soort amateurisme bezig houden. Dit kost ons geld. Wil op zijn minst de bezorgkosten terug, jullie hebben niets bezorgt!!! Dit bericht kregen we 13 juni We bezorgen vandaag je pakket van LEDlampenkopen.nu We zien je graag tussen 13:55 en 15:55 Tot straks! Bezorgadres ALTEIDFrenken Molenstraat 18 5427PV Boekel Afzender LEDlampenkopen.nu Barcode 3SCZKA0416349 Vaak op pad? Stel je bezorgvoorkeuren in. Daarmee bepaal je zélf waar we je pakketten bezorgen als je niet thuis bent: bijvoorbeeld op een afgesproken plek rondom je huis. Stel je bezorgvoorkeuren in. Met vriendelijke groet, Het team van PostNL
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Johan, Ik heb de bestelling er even bij gezocht en het pakket lijkt zoals door ons beloofd netjes op dezelfde dag aan PostNL te zijn overhandigd. Wat er daarna met het pakket gebeurt daar hebben wij helaas geen zicht en ook geen invloed op. Je beoordeling lijkt dan ook meer voor PostNL bedoeld. Onze klantenservice neemt even contact met je op om op zoek te gaan naar een passende oplossing. Groet, team LEDlampenkopen.nu
18 jun 2023
Alles zoals het hoort bij een hedendaagse webwinkel
18 jun 2023

Tevreden

Het gehele proces is naar verwachting verlopen. Er viel niets op aan te merken.
17 jun 2023
MS
Mieke S.
Nijmegen
16 jun 2023
Tuinverlichting,goede prijs en goede kwaliteit.
16 jun 2023

Gewoon een goede web winkel.

Zeer snel geleverd en tegen een scherpe prijs, ook veel keus op de site.
16 jun 2023
Op tijd en bestelling compleet.
16 jun 2023
Korting geldt niet op meervoudige verpakking. Chatbox niet bereikbaar
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
16 jun 2023
Beste Wim, de welkomstkorting geldt inderdaad niet op bundels, omdat hier al standaard een korting op zit tegenover de losse stuksprijs. Dit staat overigens ook duidelijk vermeld in de welkomstmail. Dat er niet binnen 10 minuten gereageerd wordt op onze chat wil niet zeggen dat de chatbox niet bereikbaar is, maar komt omdat het op dat moment waarschijnlijk net even wat drukker was dan normaal. Groet, team LEDlampenkopen.nu
16 jun 2023
Super geregeld s’avonds besteld volgende dag in huis. En netjes verpakt . En niet duur . En ben tevreden over de spotjes
FV
Frans M. v.
Hoofddorp
15 jun 2023

Levering geheel volgens opdracht. Producten zijn prima. Zeer tevreden.

Levering geheeld
14 jun 2023
Gekregen wat we verwacht hadden
PW
Peter W.
Wassenaar
14 jun 2023
Top Duidelijk en makkelijk te bestellen
PB
Peter B.