LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

834 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.076 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Snel en prima

Snel, accuraat en een compliment voor aard!
MB
Marc B.
veghel
Mooie spiraal verlichting heel sfeervol
PD
P D.
Horst
Super service, snel en correct 👍
Led lamp (artikelnummer LBD800543) heeft de eisen zoals beschreven maar op het verpakkingsdoosje stond een andere beschrijving. Ik heb besteld met dag-en nachtsensor en op de verpakking stond bewegingssensor in ieder geval het symbool voor bewegingsmelder. Lamp toch gewoon geïnstalleerd en functioneert zoals de bedoeling is. Gaf dus onnodig twijfel.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Marcel, je hebt helemaal gelijk. Er staat helaas een drukfoutje op de verpakking, hierbij is het verkeerde icoontje gebruikt. Gelukkig is onze klantenservice altijd goed bereikbaar om alle twijfels weg te nemen :) Om deze twijfel in het vervolg te voorkomen, zullen wij ook een extra toelichting in de productbeschrijving op onze website opnemen. Hopelijk zien we je bij een volgende weer terug! Groet, team LEDlampenkopen.nu
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Sandra, bedankt voor je review. Wij gaan altijd voor het beste resultaat en een maximale klanttevredenheid. Een beoordeling van 3-sterren is dan ook niet waar wij naar streven en wij staan altijd open voor tips om onze service en productkwaliteit te verbeteren. Helaas heb je bij je beoordeling geen commentaar geschreven en ook zie ik geen communicatie terug in je order. Hierdoor is het voor ons niet te achterhalen wat er niet naar wens is, mocht je dit alsnog met ons willen delen dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet, team LEDlampenkopen.nu

Verzendkosten

Nogmaals ik ben helemaal voor verzendkosten. Wat dat betreft ben ik het volledig met je eens. Maar het ging/gaat mij om de verzendkosten bij retour. Nergens gezien dat ik die terug krijg. al oke dat je verzendkosten betaald bij bestelling. Zelfs 6,99. Maar ik schrok en was me er niet van bewust dat je ook verzendkosten, weer 6,99, moest betalen bij retour. En dat voor lampje van 8,50.
Snelle bezorging en goede service.
Bijzonder snelle levering!

Prima meedenken aan de telefoon.

Wilde een bestelde led-dimmer terugsturen omdat het druk/draai pennetje niet paste op de bestaande draaiknop. De mevrouw die ik daarover aan de telefoon had, zei dat ze daar ook passtukjes voor hebben en stuurde me die gelijk toe. Ruilen was daarom niet nodig. Inmiddels alles klaar en aangesloten. Werkt perfect.
TV
T, v.
Rhenen
ik zou het niet weten

Moeilijk op te hangen

We hebben een ooi lampje gekocht, maar het was een hele strijd om hem op te hangen. Het aansluiten van de bedrading is erg onpraktisch.
MS

Top!

Duidelijke informatie en snelle levering!