LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

869 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

1 aug 2023
Snel geleverd goed op de hoogte gehouden
30 jul 2023
Dat ik iets was vergeten bij m'n bestelling en na telefonisch contact was het direct geregeld en was mijn zending compleet, top van Jill.
Bestel- en leveringproces top
29 jul 2023
Voor mij de snelste transactie ooit. Ledlampen die lang niet iedereen heeft, hebben ze hier wel. Makkelijk vindbaar op de site. Ik weet nu waar ik zijn moet voor ledlampen.
Alles klopte.
28 jul 2023
Goede kwaliteit voor een laag bedrag. Gewoon super goed.
PV
Peter v.
Wageningen
27 jul 2023
Prima service,in de middag besteld volgende ochtend afhalen bij service punt.
RW
Robert W.
Lelystad
27 jul 2023
supersnelle levering. Goede prijs. uitstekekende lampen.
mooi
Alles volgens verwachting.
Snelle levering, prima lampen
26 jul 2023
Goede producten en snelle levering. Lampen zijn erg mooi en werken perfect.
25 jul 2023
de lampen zijn goed, alleen kun je ze niet bevestigen aan de wand, dus ik heb er wel wat op moeten maken, dus het is wel gelukt, maar de bevestiging zou Anders moeten
HH
Hm H.
Amsterdam
24 jul 2023
Met andere transporteur laten bezorgen. Heb lamp vorige week woensdag besteld en het is nu nog niet bekend wanneer hij hier is.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
25 jul 2023
Beste Ilse, wat vervelend dat je jouw pakketje nog niet hebt ontvangen. Ook zonde om dit via een review te lezen omdat direct contact sneller was geweest. Hiervoor hebben wij een zeer goed bereikbare klantenservice die je graag verder helpt. We zijn te bereiken via mail, chat, Whatsapp en telefonisch. Wat ik kan zien is dat het pakket dezelfde dag ons magazijn al heeft verlaten. Ergens in het proces bij PostNL is het pakket blijven steken. Dat is waarschijnlijk ook de melding die je in de app ziet. Wij gaan hier direct mee aan de slag en onze klantenservice zal daarover contact met je opnemen. In ieder geval excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Team Ledlampenkopen.nu
JB
Jerome B.