LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

834 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.076 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

6 jun 2023
Snelle levering, goed verpakt. Fijne klantenservice!

Prima product

Netjes geleverd. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Blij met het fantastische licht boven mijn werkbank.
5 jun 2023
Goede service en aardige juffrouw ??
Snelle levering. Goede prijs
4 jun 2023
Goed en snel en goedkoop
4 jun 2023
Vlotte levering van goede producten
3 jun 2023
Nette snelle levering
2 jun 2023
1 jun 2023

Goede service en snel geleverd

Goede service en een van de weinige die led lampen verkoopt die je met de schakelaar trapsgewijs kunt dimmen.
👍
Snelle levering. 1minpuntje: In 1 doosje zaten geen schroeven met pluggen. Maar geen probleem want die heb ik zelf.
Snelle levertijden en goede kwaliteit
29 mei 2023
Schaars artikel toch op voorraad. ( kleine led-lampen van 3,5 cm doorsnede. Niet te krijgen in de bouwmarkt) Functioneert prima, zelf met ouderwetse dimmer.

Lampen

Enorme sortering lampen en snelle levering. Beter zou het zij om de verpakking aan te passen op de afmetingen van het te leveren artikel
PW
Peter W.
Wassenaar
Top. Duidelijk en snel besteld. Kan de volgende al in huis zijn Mooie producten
28 mei 2023

Gewoon TOP

Snelle leveringen en als er iets niet goed is wordt het correct en adequaat opgelost, van mij een dikke 10 !
28 mei 2023
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Paul, allereerst bedankt voor je beoordeling. Het valt ons op dat je ons "slechts" 3 van de 5 sterren geeft, dat is natuurlijk niet waar wij naar streven! Wij nemen feedback van onze klanten altijd heel serieus en willen hier graag wat mee doen om onze service en ons aanbod nog verder te optimaliseren. Helaas kunnen wij met een beoordeling zonder verdere toelichting natuurlijk niet zoveel. Wij zouden dan ook graag horen wat er niet goed bevallen is of wat wij zouden kunnen verbeteren. Hierover mag je ons altijd bellen of mailen! Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
27 mei 2023
Alles is vlot en goed verlopen. Levertijd was zoals aangegeven