LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.164 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

25 jul 2023
de lampen zijn goed, alleen kun je ze niet bevestigen aan de wand, dus ik heb er wel wat op moeten maken, dus het is wel gelukt, maar de bevestiging zou Anders moeten
26 jun 2023
Kwaliteit van het armatuur kan beter
16 jun 2023
Korting geldt niet op meervoudige verpakking. Chatbox niet bereikbaar
16 jun 2023
Beste Wim, de welkomstkorting geldt inderdaad niet op bundels, omdat hier al standaard een korting op zit tegenover de losse stuksprijs. Dit staat overigens ook duidelijk vermeld in de welkomstmail. Dat er niet binnen 10 minuten gereageerd wordt op onze chat wil niet zeggen dat de chatbox niet bereikbaar is, maar komt omdat het op dat moment waarschijnlijk net even wat drukker was dan normaal. Groet, team LEDlampenkopen.nu
28 mei 2023
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Paul, allereerst bedankt voor je beoordeling. Het valt ons op dat je ons "slechts" 3 van de 5 sterren geeft, dat is natuurlijk niet waar wij naar streven! Wij nemen feedback van onze klanten altijd heel serieus en willen hier graag wat mee doen om onze service en ons aanbod nog verder te optimaliseren. Helaas kunnen wij met een beoordeling zonder verdere toelichting natuurlijk niet zoveel. Wij zouden dan ook graag horen wat er niet goed bevallen is of wat wij zouden kunnen verbeteren. Hierover mag je ons altijd bellen of mailen! Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
21 mei 2023
Betaald aan jullie voor bezorging 7euro extra maar komr al 2 dagen eerder zonder vermelding
22 mei 2023
Beste Antonia, bedankt voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je gekozen hebt voor levering op 22 mei. Ook zie ik dat dit via het systeem is doorgegeven aan onze verzendpartner, maar dat het pakket helaas toch op de 19e is verwerkt en verzonden. Of dit te wijten is aan een technische of menselijke fout kan ik niet zien, omdat het ergens bij de bezorgpartner fout is gegaan. Natuurlijk gaan we dit laten onderzoeken, zodat het in het vervolg hopelijk niet meer fout gaat. Voor nu kan ik niets anders doen dan onze welgemeende excuses aanbieden. Groet, team LEDlampenkopen.nu