LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.164 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

GH
Gijs H.
Wijchen
21 jan 2024
Redelijke prijs, snel geleverd, goed verpakt.
14 jan 2024

Goed verpakt

Snelle levering Goed verpakt
13 jan 2024
De lampen zijn veel te fel
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Marieke, bedankt voor je review. Jouw bestelde lampen zijn 1 watt en hebben een lichtopbrengst van 40 lumen. Als je in de lamp zelf kijkt, oogt dat inderdaad fel. Toch zul je merken dat de lamp zelf zeker geen hele kamer zal verlichten. Mocht je nog minder lichtopbrengst willen, dan raad ik je aan om te kiezen voor dimbare lampen in combinatie met een dimmer. Groet, team LEDlampenkopen.nu
Niet gekregen wat ik heb besteld
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Simone, wat vervelend om te lezen dat je blijkbaar niet ontvangen hebt wat je had verwacht. Het is voor ons niet helemaal duidelijk wat er niet goed is aan de producten die je hebt ontvangen. Onze klantenservice neemt even contact met je op. Groet team LEDlampenkopen.nu
overzichtelijke website prijs ok verzendkosten niet voor rekening koper.
7 jan 2024
Snelle levering en goede kwaliteit en goed ingepakt
7 jan 2024
Ik heb nog niets ontvangen dus kan ook niet oordelen …volgens post Nl konden ze het niet afleveren maar we waren gewoon thuis
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Francesco, op de avond van de dag dat je je bestelling plaatste heb je van ons de track & trace per mail ontvangen. Dat betekent dat wij je pakketje gewoon netjes op dezelfde dag verzonden hebben, zoals beloofd. Helaas hebben wij geen invloed op wat er met het pakketje gebeurt vanaf het moment dat het bij PostNL is. De T&T geeft inderdaad aan dat bezorgen niet lukte en daarom wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht. Jouw beoordeling is dan ook meer bedoeld voor de bezorgpartner PostNL. Groet team LEDlampenkopen.nu
correct
GV
Guus v.
Mechelen.
Snel geleverd goed ingepakt ben ze nog aan het monteren.
16 dec 2023
Slechte retour voorwaarden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Sjoerd, onze retourvoorwaarden zijn zorgvuldig opgesteld met inachtneming van de geldende regelgeving hierover. Wij geven zoveel mogelijk informatie over onze producten, zodat klanten een weloverwogen beslissing kunnen nemen voordat zij bestellen. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant, hier zijn we open en transparant in en wij kiezen er dan ook voor om een "gratis" retour niet te verwerken in de verkoopprijs van onze producten. Groet, team LEDlampenkopen.nu
Precies wat ik heb besteld en snel conform opgave geleverd.
Snelle levering.
supersnelle levering
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Addy, bedankt voor het schrijven van deze review. We streven altijd naar het beste resultaat en zijn dan ook heel benieuwd wat je, naast de bezorging, vond van onze service en de shopervaring op onze site. Zo kunnen we hopelijk bij een nieuwe bestelling een 5-sterren beoordeling verdienen! Onze klantenservice is staat altijd bereikbaar voor verbetersuggesties. Groet, team LEDlampenkopen.nu