LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.164 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

11 aug 2023
Veel keus snelle levering en als je een vraagje heb via Whatsapp heb je direct antwoord !!
11 aug 2023
Zeer snelle levering, redelijke prijs
EK
evaline k.
puttershoek

Lampen.

Een hele snelle levering..super blij mee ...
10 aug 2023
Al verschillende keren besteld bij Led-lamp en kopen.nu en steeds tevreden over communicatie, prijs, kwaliteit en levering!
10 aug 2023
Snel geleverd. Moet ze ogen plaatsen maar ziet er goed uit

Geslaagd project erbij!

Voor een knutselproject (een kroonluchter die ik voor 5€ op de kop had getikt) zocht ik nog een paar goedkope kaarslampen. Hier kon ik voor een zeer betaalbare prijs mooie lampen vinden. Verzending was razendsnel en goed verpakt. Ook fijn dat ik een eigen aantal lampen (6 stuks) kon kopen en geen pakket hoefde aan te schaffen. Lampen hebben goeie kwaliteit en mooi warm licht! Kortom: hier zeker weer!
9 aug 2023

5 sterren!

Prettige website en prima bestelsysteem. Gelijk bevestiging per e-mail en verzendgegevens. Volgende dag geleverd. Dus 5 sterren!
9 aug 2023
Supersnelle levering, Bizar.
MB
Mart B.
Huijbergen
Dik tevreden over Led-lampen kopen.nu. Zeer snelle levering, duidelijke website en helemaal niet duur.
Gewoon netjes, goed communicatie ter zake order en verwerking. Ook info aangaande verzending was prima. Ja hoor, geen opmerkingen. Volgende keer bestel ik weer hier.
RJ
R J.
Woudenberg
JK
Jan K.
Schoonoord
6 aug 2023
Vanaf bestellen tot levering prima. Kreeg ook nog een mail met een instructiefilmpje.
6 aug 2023

Prima webwinkel met goede informatie

Goede overzichtelijke site, eenvoudig bestellen en betalen. Goede informatie over de voortgang. Nette levering.
Snelle en complete levering
5 aug 2023
Alles was goed!
5 aug 2023
BH
Ben H.
Langdorp
4 aug 2023
Vlotte en snelle levering.
JS
John S.
Bellingwolde
4 aug 2023
Vlot contact met goede beantwoording.
3 aug 2023