jukki.nl

640 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden928 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

2 jun 2023
Zeer goede kwaliteit en heel fijn zacht voor de kleine baby
3 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met de producten:) we zien u graag terug in onze online winkel!

Super!

31 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met de producten en de prijs:) we zien u graag terug in onze online winkel!

Jukki is top👍🤣

Zeer snelle reactie en snelle levering👍
31 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met onze reactietijd de levering;) we zien u graag terug in onze online winkel!
29 mei 2023
snelle levering en goede producten
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met de producten en de levering:) we zien u graag terug in onze online winkel!

Babynestje

Het nestje en toebehoren werd netjes geleverd en versteeg eigenlijk al mijn verwachtingen. Voor deze prijs is het echt top kwaliteit!
28 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en de prijs:) we zien u graag terug in onze online winkel!
Goede prijs kwaliteit verhouding
Nice products ❤️
27 mei 2023
Thank you very much for the review:) we are glad you are happy!
24 mei 2023

Realistische plaatjes op de website

Alles ziet er uit zoals staat beschreven, het duurde alleen wat langer met bezorgen
24 mei 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent! De levertijd is langer tijdens promoties vanwege een hoog aantal bestellingen, we vragen om begrip.
24 mei 2023
vertrouwbaare winkel kwalitetit is best

Geen 2-5 dagen bezorging maar langer

Op de site wordt aangegeven binnen 2-5 dagen bezorging, dit klopt niet. Bestelling gedaan op de 13e welke pas op de 17e is verwerkt en vanaf dan rekenen ze nog 2-5 dagen. Bij mailen wordt er aangeven dat er op de site staat aangegeven dat dooe drukte dit langer kan duren.. nergens iets over terug te vinden. Bestelling dient uit Polen te komen en duurt gewoonweg langer maar eerlijkheid zou wel gewaardeerd worden.
24 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, er wordt altijd vermeld tijdens promoties dat de levertijd kan uitlopen vanwege een hoog aantal bestelling, we vragen u om begrip.
20 mei 2023
Heel mooi product!
22 mei 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling:) we zijn blij dat u het product mooi vindt:) we zien u graag terug in onze online winkel!
20 mei 2023