jukki.nl

616 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

2 mei 2023
Het duurde extreem lang voordat ik überhaupt mails binnen kreeg van de bestelling, en nog langer met het versturen ervan.... ik heb m nog steeds niet binnen. Het zou drie dagen geleden binnen komen en elke dag werd het verzet. Nu moet ik er alsnog zelf om.....

Beoordelingen voor jukki.nl

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Erg leuk om verschillende producten in het zelfde stofje te kunnen kopen. Kwaliteit-prijs verhouding is prima. Ja, er is een langere bezorgtijd dan we in deze tijd soms gewend zijn, maar dat staat dan ook netjes op de site vermeld. Enige wat ik zelf jammer vond, was dat niet alle producten in alle stoffen (meer) beschikbaar zijn. Zo was er bijvoorbeeld geen buggy inleg in de stof Candy Circus te bestellen.
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel.
YG
Mooie goede producten voor een fantastische prijs dat is gewoon ongelofelijk. Ik ben zo blij met alle spulletjes die ik inmiddels heb klaar liggen voor de komat van onze kleine. Ik kan niet wachten. Alleen maar complimenten gehad over de mooie en goede kwaliteit en de spullen. Maxicosi deken/ winkkeldeken/ babynest/ een knisper kubus/ zwangerschapsnuddle.
31 mrt 2024
De producten werden snel geleverd binnen 5 werkdagen! Daarnaast was de kleur nog mooier in het echt dan op de website. De items zijn nog niet gebruikt dus ik geen beoordeling geven over de kwaliteit van de items
RW
Renee W.
Enschede
prima en betrouwbare website.meerdere artikelen besteld en zien eruit als op de afbeelding. netjes bericht gekregen dat het iets later geleverd werd maar kwam nog ruim op tijd.dus een aanrader!
Antwoord van jukki.nl

Babynestje besteld.. is precies als op de foto.. mooi en leuke kleuren. Duurt wel paar dagen voor je het binnen hebt , maar dat is logisch, het moet uit Polen komen.
Antwoord van jukki.nl
Good quality, I would definitely buy more products from them. Came pretty fast, and the product it’s just like in the picture 🫶🏻 love it!
Antwoord van jukki.nl
Levering duurde wat langer dan werd voorspeld. Vijf werkdagen ipv 1 tot 2. Product is zoals beschreven. Heel blij mee!
Antwoord van jukki.nl
Lekker frisse kleuren en mooi stevige stof! We zijn er blij met onze spullen en bestellen daarom Regelmatig wat MVg

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Leuke producten, goede kwaliteit/prijs verhouding. Het leveren duurde iets langer, 1,5 week in ongeveer.
31 mrt 2024
Super mooi stofje van de kinderwagen dekentje. Lekker zacht en daarbij ook nog een snelle levering.
Antwoord van jukki.nl
Produkt zgodny z opisem, super jakość 🤗, dostawa ekspresowa 🤗🤗🤗 mega zadowolenie
Antwoord van jukki.nl
Mooie producten, levertijd viel me ook alles mee. Was binnen een week in huis
Bestelling met 3 dagen binnen, en dat terwijl het uit Polen moest komen👍🏻
30 mrt 2024

Good quality and fast delivery

The pillow I ordered is very soft and the baby items are as described.
30 mrt 2024
Thank you for your review, we are glad you are satisfied, we would love to see you back in our online store:)

Zeer tevreden!

Goede, leuke spulletjes. Complete set en snel bezorgd. Zeer tevreden!
Antwoord van jukki.nl
product ziet er mooi uit. verzending duurde lang. bijna een week
Antwoord van jukki.nl
Goede kwaliteit babynestje bosdieren, vlotte bezorging.
Antwoord van jukki.nl
Het is netjes verpakt. En artikel is mooie kwaliteit.
Antwoord van jukki.nl
Snel verzonden en goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van jukki.nl
Goede en snelle levering en een goed product.