Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
29 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Klasse service. Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Niet gezien dat het een Tweede Kans aanbieding was en dit geval had ik echt een nieuwe moeten hebben.
Gebeld. Geen probleem. Draaien we retour en binnen een dag gecrediteerd. Geen vragen verder of moeilijk gedoe. Alleen begrip en goede service dus.
Zo zie je: zonder zaken te doen, kun je jezelf ook nog steeds blijven onderscheiden.
Mij beter informeren. Op de site staat een levering tussen de twee of 3 werkdagen inmiddels zijn er 5 werkdagen verstreken en heb ik geen verzendbewijs ontvangen. Ik heb ook een mail gestuurd maar dat duurt ook alweer een werkdag of drie voordat er Geantwoord wordt.ik wil weten waar ik aan toe ben
Het bestelde artikel werd niet geleverd omdat het niet leverbaar bleek te zijn.
Natuurlijk moest ik wel eerst betalen en is het geld nog steeds (nu 4 dagen later) niet teruggestort.
Nog minder sterren gaat niet maar het moet een dikke NUL zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van LEDClear.nl
17 apr 2024
Op 26 maart 2024 plaatste u een bestelling bij ons. Op dat moment hadden wij helaas geen voorraad van het product dat u wenste, zoals duidelijk vermeld stond op de website met een afwijkende levertijd van 3-5 werkdagen. Op donderdag 28 maart 2024 hebben wij u direct per e-mail geïnformeerd dat wij het product niet konden leveren.
U koos voor betaling via iDEAL, maar had ook kunnen kiezen voor achteraf betalen. We hebben onmiddellijk de terugbetaling in gang gezet. Het duurt 24 uur voordat het bedrag zichtbaar is op uw rekening, en vanwege Goede Vrijdag op 29 maart kan het iets langer duren. Uiteindelijk heeft u het geld teruggekregen.
Bedankt voor uw feedback en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Product was niet leverbaar. Ik zou binnen 24 uur geld terug krijgen. Voorlopig geen geld terug en geen product.
Beoordeling melden
Antwoord van LEDClear.nl
17 apr 2024
Op 27 maart 2024 plaatste u een bestelling bij ons. Op dat moment hadden wij helaas geen voorraad van het product dat u wenste, zoals duidelijk vermeld stond op de website met een afwijkende levertijd van 3-5 werkdagen. Op donderdag 28 maart 2024 hebben wij u direct per e-mail geïnformeerd dat wij het product niet konden leveren.
We hebben onmiddellijk de terugbetaling in gang gezet. Het duurt 24 uur voordat het bedrag zichtbaar is op uw rekening, en vanwege Goede Vrijdag op 29 maart kan het iets langer duren. Uiteindelijk heeft u het geld teruggekregen.
Bedankt voor uw feedback en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
15 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Prettig zaken doen.
Via de mail keurig op de hoogte gehouden: orderbevestiging, track&trace, etc. Alleen 1 ding is een beetje jammer: op de website staat "voor 23:59uur besteld, morgen in huis" terwijl het de bezorger is die bepaalt waneer er geleverd gaat worden... logisch maar ook een beetje verwarrend. Ach, aan de andere kant: dat zeggen ze allemaal! ;-)
Alles prima. Der Minibackofen funktioniert gut.
Leider konnte ich nicht über den Bezahllink bezahlen. Ich musste per normale Bank-Überweisung das Geld schicken. Dadurch hat sich leider die Lieferung verzögert.
Sonst alles ok. Würde wieder bei Ihnen kaufen. Danke.
MfG
S.Seger
Beoordeling melden
28 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Binnen 24uur geleverd prima.
Beoordeling melden
29 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
het was prima geregeld
Beoordeling melden
9 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Mij beter informeren. Op de site staat een levering tussen de twee of 3 werkdagen inmiddels zijn er 5 werkdagen verstreken en heb ik geen verzendbewijs ontvangen. Ik heb ook een mail gestuurd maar dat duurt ook alweer een werkdag of drie voordat er Geantwoord wordt.ik wil weten waar ik aan toe ben
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.