LEDClear.nl- Logo - Beoordelingen

LEDClear.nl

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.216 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
LEDClear.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
Klasse service. Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Niet gezien dat het een Tweede Kans aanbieding was en dit geval had ik echt een nieuwe moeten hebben. Gebeld. Geen probleem. Draaien we retour en binnen een dag gecrediteerd. Geen vragen verder of moeilijk gedoe. Alleen begrip en goede service dus. Zo zie je: zonder zaken te doen, kun je jezelf ook nog steeds blijven onderscheiden.

31 mrt 2023
sneller reageren op defecte ontvangen bestelling, ik heb verschillende e mails verstuurd met fotos,maar helaas nog geen positief bericht.

Beoordelingen voor LEDClear.nl

Professionele bedrijf
Snel en efficiënt
10 feb 2024
Alles was goed
30 dec 2023
Prima product en keurig op tijd
7 jan 2024
PR
paul r.
heerlen
23 dec 2023
Dingen wat 8 dagen geleden besteld zijn optijd opsturen . 8 dagen geleden stond er dat het op voorraad was nu komt het pas over 1 week slechte zaak
AM
Angela M.
Utrecht
Het artikel was niet voorradig, maar de afwerking van het terug storten van het bedrag ging snel! En de inhoud van de mails zijn er goed en duidelijk!
SS
Slawek S.
Dirksland

Zeer professionele en betrouwbaar bedrijf.

Zeer professionele klantenservice. Een solide en betrouwbaar bedrijf met een zeer aantrekkelijk aanbod.
Kan niet beter. Gewoon op tijd en in goede staat gekregen wat ik besteld had.
vlotte afhandeling Graag wat meer Symahelikopters o.a. S107 S102 S111 S026
24 nov 2023
Top kwaliteit en prijsverhouding!
17 dec 2023
16 dec 2023

Geen produkt!

Ik heb geen foto's! omdat ik mijn product niet heb ontvangen en niemand op mijn e-mails reageert!!!! schandaal
29 jun 2023
15 jun 2023

Prettig zaken doen.

Via de mail keurig op de hoogte gehouden: orderbevestiging, track&trace, etc. Alleen 1 ding is een beetje jammer: op de website staat "voor 23:59uur besteld, morgen in huis" terwijl het de bezorger is die bepaalt waneer er geleverd gaat worden... logisch maar ook een beetje verwarrend. Ach, aan de andere kant: dat zeggen ze allemaal! ;-)