Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.516 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Zeer goede service, zeer mooie artikelen, zeer mooi graveerwerk, zeer goede verpakking van de artikelen. Niets dan lof!!

29 jun 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS
Yvonne S.
Nijmegen

Beoordelingen voor Het ZilverHuys

JP
Jan P.
TILBURG
Wordt beoordeeld
Zou gegraveerd worden maar het mes is niet gebeurd,bij de juwelier kreeg ik te horen dat het mes een andere metaal is Dus ben niet tevreden met het product,
Antwoord van Het ZilverHuys
Zoals bij het bestek is vermeld kunnen wij het mes niet graveren, dit heeft 2 redenen. 1. Het heft is bewerkt en heeft geen platstukje. 2.Het Lemmet (snijvlak) kunnen wij niet graveren omdat dit gemaakt is van hoogwaardig gehard 18/10 edelstaal. Dus een iets ander materiaal dan de vork en de lepel, wat ook nodig is omdat je ermee snijdt en je een stevig scherp mes wilt hebben om moeiteloos door vlees en of brood te kunnen snijden. Daarnaast is het heft ook hol, dit maakt het mes licht en ligt het heel fijn en comfortabel in de hand. Gemaakt en ontworpen door de beste bestek fabriek van Nederland Royal Kempen en Begeer. Ik vind het jammer dat u niet eerst met mij contact hebt opgenomen. met vriendelijke groet Angelique het ZilverHuys