betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.155 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

17 mei 2023

Geschikt voor mensen met korte benen

De hometrainer is prima, alleen de stang is tekort waardoor ik hem niet kan gebruiken. Ik ben 1.84 lang.
Snelle bezorging, goede yogablokken! 👍
14 mei 2023
Het product is goed maar ik hoor dat de servies zo goed moet zijn daar heb ik anderen ervaring mee als ik een formulier in vul en door stuur en nog eens bel waar ik afgescheept wordt en geen reactie krijg op de brief heb ik mijn vragen erbij
14 mei 2023
Product is niet zoals verwacht, kwaliteit is niet perfect maar OK. Staat inmiddels weer op Marktplaats. De bezorging was echt waardeloos, de chauffeur gooide hem letterlijk voor de deur, toen er gevraagd werd of die even mee wilde helpen het product de drempel over te tillen. Riep hij dat die ze papier moest pakken, waarna hij de auto start en wegrijdt. Zeer onprofessioneel, en aso
Snelle, correcte levering.
13 mei 2023
Probleem met gebroken kabel ,zonder moeilijk te doen , meteen opgelost.
13 mei 2023
Fit bike 5 lijkt prima apparaat. begeleidende instructie tbv in elkaar zetten zeer matig!
10 mei 2023
10 mei 2023
9 mei 2023
Snelle levering en samenwerking met Zoofy .. voor monteur .. die beleefd was .. maar eigenlijk geen hometrainer in elkaar had gezet .. tis wel gelukt maar wieltjes aan de verkeerde kant gezet .. hebben dat zelf eenvoudig gekorrigeerd
8 mei 2023
Makkelijk bestellen, snelle levering, goede service.
8 mei 2023
Alles in orde!
7 mei 2023
6 mei 2023

Chapeau

Snelle en correcte levering
5 mei 2023
Goede informatie op de website, makkelijk gekocht en geleverd.
3 mei 2023
Goede verzending en materialen snel in elkaar gezet.
3 mei 2023
Na melding van defecte display werd er zondermeer een nieuwe bezorgd! Heel erg fijn!