betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 26 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
betersport.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij betersport.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 26 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor betersport.nl

264 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 nov. 2021
Zo kan het dus ook. Een paar minuten voor 7 uur 's avonds besteld en toch de volgende dag netjes in huis. Ik had een demo loopband gekocht en deze werd met een beschadiging afgeleverd. Daarnaast was ik van gedachten veranderd en wilde ik deze loopband toch niet. Eén mailtje naar de klantenservice en gewoon een mailtje terug met excuses voor de beschadiging en hoe ze dit normaal zouden oplossen, maar begrip hadden ervoor dat ik de bestelling annuleerde. Wanneer het uitkwam om het op te halen en ook netjes weer een bezorger die hem mee nam. Geen enkele kosten in rekening. Terugbetaling ook netjes binnen 10 dagen. Na veel mindere ervaringen met andere bestellingen was dit echt een verademing!

28 jan. 2022
Ruim een jaar geleden heb ik een roei trainer gekocht. Met veel plezier maakte ik er gebruik van. Sinds het najaar kwamen er slijtagesporen op de rail, van het zitplankje, terwijl ik de machine normaal gebruik. Sinds begin december 2021 heb ik meerdere mails, een contactformulier en een serviceformulier gestuurd. Na 7 weken wachten heb ik nog geen enkele reactie. Ik heb ook meerdere keren gebeld, maar of de verbinding wordt verbroken of na ruim een half uur nog geen response. Ik ga Betersport niet aanraden

Beoordelingen voor betersport.nl

1 nov. 2021
4 nov. 2021
We hadden twee keer goed contact met de klantenservice. De eerste keer werd ons een toezegging gedaan omdat hetgeen we bestelde niet in 1x geleverd werd (onverwacht voor ons). Helaas werd deze toezegging niet nagekomen dus opnieuw gebeld. We kregen vervolgens een alternatief aangeboden wat ik direct de volgende dag werd bezorgd. Uiteindelijk heel tevreden. Zou ik door deze ervaring opnieuw bij hun kopen. Zeker! Komt verder goed en professioneel over. Er kan altijd iets mis gaan als het maar goed en netjes wordt opgelost. En dat was zeker het geval.
28 okt. 2021
Dat is de snelle levering. De handleiding was ook duidelijk op één ding na. Dat is het elektronische deel. Absoluut te summier waardoor ik zelf heb moeten uitvinden hoe dat werkt. Dat heeft mij wel wat tijd gekost. Dit verschijnsel komt trouwens in meer handleidingen voor. Het vraagt echt inzicht om een elektronische handleiding te schrijven die voor iedereen duidelijk is.
17 nov. 2021
van M. W.
Goede snelle service en de prijs kwaltijd is ook voldoende, maar de specificatie beschrijving mag wel beter. ik heb een halterstang gekocht van 220cm x 30mm. alleen de diameter is geen 30 maar 28 mm, dus m´n halterschijven rammelen en mijn standaard 30mm snel klemmen passen er niet op. gelukkig zitten er 2 veren bij en die passen alleen op deze stang, maar wel onhandig.
29 nov. 2021
De fiets werd snel geleverd en ik kreeg ook nog € 100,00 terug ivm Black Friday, de spinningfiets was nl. binnen een week na mijn bestelling ineens € 100,00 goedkoper. Een minpunt is dat de zadelopzet niet goed is en ik 2 tot 4 weken moet wachten op de onderdelen, waardoor ik de fiets nu niet kan gebruiken.
9 dec. 2021
Heel tevreden. Wel was de gebruiksaanwijzing niet altijd duidelijk. Er kan wat meer tekst bij. De tekeningen zijn erg klein. Wat vooral tegenviel was dat ik ook het zware pakket van iemand anders kreeg. het was een heel gedoe om daar weer vanaf te komen. Maar dat ligt verder niet aan Betersport.
2 nov. 2021
Heb een demo spinningbike gekocht via betersport. Super snel geleverd, maar bij het goed zetten bleek er een behoorlijke scheur in de beschermingskap te zitten. Foto gemaakt en e-mail gestuurd. Vrijwel direct een antwoord en 2 dagen later een nieuwe kap ontvangen. Super service!
18 nov. 2021
Snelle levering, super klantenservice! Ik had een demo spinningfiets gekocht en na levering bleek er een beschermkap gescheurd te zijn. Hierover een mail incl. foto gestuurd en vrijwel direct een reactie gekregen. 2 dagen later een nieuwe kap in huis! Super, zoals het hoort!!
9 nov. 2021
Snelle levering, was even niet duidelijk hoe de hartslagmeter te koppelen, gelukkig kon ik op de website en de FAQ van het product de opmerking vinden dat deze automatisch gekoppeld werd. Een schrijven daarover bij het bij de hartslagmeter had wel geholpen.
19 okt. 2021
Snelle levering van de Focus Fitness Jet 2 loopband. Werkt precies als omschreven. Bij het uitpakken bleek een beschermkap kapot. Na een mail gestuurd te hebben en een zeer vriendelijke mail terug een nieuwe kap toegestuurd gekregen. Prima service dus.
10 dec. 2021
Ruime keuze van loopbanden. Snelle levering en ze bellen netjes op dat ze er bijna zijn. Alleen ik had geen mail gekregen wanneer die geleverd zou worden. Dus was maar goed dat er iemand thuis was anders hadden ze voor een gesloten deur gestaan.
26 nov. 2021
Betere communicatie met de leverancier en transpirtfirma ook tussen koper en verkoper, er is nog een mail beantwoord door jullie over het transport terwijl ik het toestel al in mijn bezit had omdat ikzelf het transportbedrijf had gecontacteerd
8 dec. 2021
Hometrainer Fitbike5 is prima, makkelijk in elkaar te zetten bouwpakket. Alleen bleek dat de computer op het lichtnet moet (dus jammer genoeg dichtbij stopcontact) en er zijn nog troubletjes met de interne hartslagmeter.
4 okt. 2021
Super goed, had met de eerste Direto wat problemen, die hing vast, de klantenservice is perfect, ik kreeg een nieuwe fietstrainer toegestuurd en de defecte kon gelijk op zelfde moment mee terug. Zeer aan te bevelen 👍😊
30 nov. 2021
Snelle levering en prima kwaliteit Letten op de prijsbepaling i.r.t. andere aanbiedingen (AH). Sportieve daad om verschil aan te bieden te retourneren (wacht nog op daadwerkelijke terugbetaling verschil).
14 dec. 2021
Zoals bij mijn eerdere contacten met BeterSport ben ik helemaal tevreden met mijn aankoop! Ik zal bij andere wensen altijd als eerst bij BeterSport aankloppen. Nogmaals bedankt. Lila Joseph
18 nov. 2021
De fiets was volgende dag binnen! De fiets is muisstil je hoort niks en het is makkelijk in elkaar te zetten iedereen kan het Ik fiets vaak als mijn vrouw slaapt Ik ben er heel blij mee
2 nov. 2021
Beste ben zeer tevreden over jullie en over producten die jullie verkopen Ben zeer tevreden over de loopband die ik aangekocht hebt Bedank ervoor en voor de service Mvg Gonzalez J
11 dec. 2021
Wacht nog steeds op antwoord waar de fietscomputer blijft die ik 14 dagen geleden via bol.com heb besteld. De spinning fiets was daarentegen op tijd en volgens planning geleverd.
9 dec. 2021
Snelle levering, afspraak maken voor montage liep niet lekker. Uiteindelijk wel opgelost, maar veel zelf in moeten doen. Montage door monteur was overigens wel helemaal top!