allesmarine.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 8 mrt. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
allesmarine.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij allesmarine.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 8 mrt. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor allesmarine.nl

224 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 apr. 2022
Wij zijn super geholpen door Alles Marine. De medewerkers hebben er alles aan gedaan om met spoed een nieuwe buitenboordmotor te leveren. De besteldienst nam ook rechtstreeks contact met ons op en middels locatieverkenner konden we precies zien waar de besteldienst was en hoe laat er geleverd zou worden. En het motortje 'n 4 PK Mercury: 1 x trekken en het loopt fantastisch.

20 jun. 2022
Als je op je site zet vandaag besteld Morgen in huis moet dat ook zo zijn en moet het 3 of 4 dagen duren en retour sturen moet simpelweg veel makkelijker zijn en ik bestel een impeller kit staat duidelijk bij dat voor een alpha one is en past niet zeer vervelend als ik dan ook nog eens zo lang moet wachten op jullie reactie van mijn retour zending Al met al niet tevreden Mvg A.F.Broekhoven

Beoordelingen voor allesmarine.nl

Je kan hier wel heel veel onderdelen bestellen wat nergens anders te verkrijgen is. Echter klopt de levertijden bij de onderdelen niet. Het bestelde artikel zou 3 a 5 werkdagen duren maar in werkelijkheid heeft het een ruime maand geduurd. En hierdoor worden de andere bestelde artikelen ook niet verzonden. Na 1 week niks gehoord te hebben toch maar zelf er achterna gebeld en gemaild. Al met al zou ik hier wel vaker bestellen gezien de zeldzame onderdelen
We plaatsten een bestelling. Na 1 week was deze nog niet geleverd. Ik bel naar jullie zaak. Waarschijnlijk iets misgelopen tijdens het transport. Jullie sturen nieuw pakketje op. Wij ontvingen ons pakketje al 's anderendaags en waren heel tevreden. Hartelijk dank voor jullie goeie service👍
4 sep. 2022
Als je bijvoorbeeld 5 artikelen besteld en 4 zijn op voorraad (dus 1 artikel niet), dan moet je die 4 vast verzenden. Maar niet die hele bestelling vasthouden totdat uiteindelijk dat éne artikel ook verstuurd kan worden. Dit vind ik een groot aandachtspunt! Ik heb nu te lang moeten wachten.
Zeer goed geholpen met het zoeken naar onderdelen. Had het verkeerde besteld, dit kon na overleg gelukkig retour gezonden worden (dit kan namelijk niet voor elektrische onderdelen). Nieuwe onderdeel besteld en deze was goed. Snelle afhandeling en levering.
Alles perfect! Prijs,kwaliteit,levering. Misschien kaboutertjes bij leveren om het werk te doen!!
Overzichtelijke webshop, snelle verzending met betrouwbare track en trace gegevens
13 sep. 2022
Top service. Goed geholpen met het vinden van de juiste onderdelen
12 sep. 2022
Redelijk veel op voorraad, supersnel verzonden.
Het bestelde kwam keurig aan. Beter kan niet.
Goede communicatie. Snel reageren.
Goed geholpen door duidelijk advies
13 sep. 2022
Top , snelle en correcte levering
7 sep. 2022
goede prijs gekregen