Keepershandschoenen.nl- Logo - Beoordelingen

Keepershandschoenen.nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden422 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jul 2021
Keepershandschoenen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 okt 2023
Ik moet eerlijk zeggen nadat ik mijn beklag had gedaan over het slechte druk werk is het uitstekend opgepakt door het team! Gezien het drukwerk buiten hun invloed ligt en daar niet altijd zicht op hebben zijn ze hier achteraan gegaan en hebben mij met spoed nieuwe handschoenen toegestuurd. Zodat mijn zoon donderdag mooie handschoenen krijgt voor zijn verjaardag! Heel blij en super service Dank!

De maatomschrijving van de handschoenen kan echt beter. Zoiets als "Let op: valt klein" of "valt normaal" of "valt groot". De ene maat 8 is de andere niet. Jammer, wanneer je het artikel hebt laten bedrukken. Dan kun je hem dus niet meer ruilen. Tuurlijk, dat risico neem ik zelf bij de bestelling, dat snap ik ook wel, maar daarom mijn tip: zet erbij hoe de maten vallen!
AV
Alexander v.
Rotterdam

Beoordelingen voor Keepershandschoenen.nl

De levering liet een dagje of 2 op zich wachten maar de zoon is er mee in de wolken. Zeker de persoonlijketoets met zijn naam op de handschoenen
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Hi! Bedankt voor uw review! Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Er was iets mis met ons product. Maar we hebben een mailtje gedaan en het werd binnen 1 dag op gelost. Service was uitstekend Super
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Onze kleinzoon Raf werd 10 jaar , een cadeautje dus , de beste keepers handschoenen ooit , volgens hem !
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Bestelling gedaan en volgende dag binnen . Had nog wat retour en ook zonder probleem met hier contact
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Snelle levering, goede info over de verzending en geen overdreven veel verpakkingsmateriaal
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Snelle levering en na melding van een defect was de volgende dag al een nieuwe geleverd.
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Ondanks de beschadigde handschoenen is het netjes en goed opgelost 👍🏻
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Snel en netjes vlgs opdracht verwerkt en ingepakt en verstuurd
Mijn kleinzoon was superblij
Heel snelle levering