Darts Warehouse- Logo - Beoordelingen

Darts Warehouse

663 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.418 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2023
Darts Warehouse voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik een bestelling geplaatst had op Dartswarehouse.nl en het pakket ( die stevig verpakt was ) geleverd werd controleerde ik de inhoud en zag dat er iets te ontbrak , telefonisch contact opgenomen met voornoemde werd dit netjes en op een vriendelijke manier opgelost zonder enkel probleem , 2 dagen later had ik de rest van mijn bestelling ontvangen met een gratis extra pakketje van 5 paar flights ! Dit is pas Topservice , daar ga ik nog met volle vertrouwen online shoppen 🤩

Nieuwe pijlen besteld en kreeg ze binnen kon je zien dat ze gebruikt waren. Contact gehad wel heel netjes hoor! Kon ze uiteraard terug sturen maar goed je wil er zo snel mogelijk mee gooien dus besloten ze te houden. Maar is niet de bedoeling natuurlijk.. Verder goede service goede levering en ik blijf een redelijk tevreden klant.

Beoordelingen voor Darts Warehouse

MV
marc V.
Liedekerke
14 apr 2024

Aspinal darts

Snelle levering ondanks pre order , wel bij mijne eerste bestelling van de eerste set aspinal gen 2 95 % tungsten staan er geen wolfram swiss point steel tippp maar gouden punten , dit is niet conform de afbeelding op de doos
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Gelukkig hebben we u naar wens kunnen helpen met het verschil in punten. Veel plezier met uw bestelling!
Snel verstuurd, ook bij het vergeten van mijn huisnummer hebben ze contact opgenomen, ze waren heel vriendelijk. Eerlijke prijzen
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Veel plezier met uw spullen!
Kleine of grote bestelling, maakt niet het wordt allemaal snel en accuraat geleverd..heb ik alleen maar respect voor!!! TOP!!!

Snel advies en levering

Vraag gesteld over product. Binnen half uur antwoord. Daarna bestelling gedaan en volgende dag geleverd.
Werdt goed op de hoogte gehouden dat mijn bestelling een pre order is en dat het wel even kan duren.
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Veel plezier met uw bestelling!
Bestelling terug top afgerond , stevig verpakt en op tijd geleverd ! In Dartswarehouse we trust !
Had als een van de weinige mijn producten op voorraad, en de redt gewoon zoals het hoort.

Boem chill

Chille website, je kan pre orderen zodat je niet hoeft te wachten om het te bestellen.
Snel opgestuurd en ook snel ontvangen. Bestelling wijzigen was geen probleem
Antwoord van Darts Warehouse
Fijne winkel om te shoppen🎯🎯🎯 Goede service! Snelle verzending!
Antwoord van Darts Warehouse
De korte levertijd vind ik prachtig alsook de scherpe prijzen!
Goede service.snel geleverd en zag er netjes uit.aanrader
AD
Annette D.
Heemskerk

Snelle levering & goed stevig materiaal het…

Snelle levering & goed materiaal het dartbord met kast 👍🏼
Antwoord van Darts Warehouse
Snel en goed geregeld, en goed op de hoogte gehouden, top
Antwoord van Darts Warehouse
Snelle levering betrouwbaar en achteraf betalen mogelijk.
Antwoord van Darts Warehouse
product zoals beschreven, snelle verzending. Alles top.
Antwoord van Darts Warehouse
niets in het bijzonder prima service exact bij woord
Antwoord van Darts Warehouse
Het was de eerste keer dat ik wat bij jullie besteld
Antwoord van Darts Warehouse
Zeer snelle levering en was ook nog het goedkoopste
Antwoord van Darts Warehouse
Snel geleverd, exact gekregen wat ik had besteld