Darts Warehouse- Logo - Beoordelingen

Darts Warehouse

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.586 beoordelingen in totaal

22 mrt 2024
Nadat ik een bestelling geplaatst had op Dartswarehouse.nl en het pakket ( die stevig verpakt was ) geleverd werd controleerde ik de inhoud en zag dat er iets te ontbrak , telefonisch contact opgenomen met voornoemde werd dit netjes en op een vriendelijke manier opgelost zonder enkel probleem , 2 dagen later had ik de rest van mijn bestelling ontvangen met een gratis extra pakketje van 5 paar flights ! Dit is pas Topservice , daar ga ik nog met volle vertrouwen online shoppen 🤩

8 dec 2023
Nieuwe pijlen besteld en kreeg ze binnen kon je zien dat ze gebruikt waren. Contact gehad wel heel netjes hoor! Kon ze uiteraard terug sturen maar goed je wil er zo snel mogelijk mee gooien dus besloten ze te houden. Maar is niet de bedoeling natuurlijk.. Verder goede service goede levering en ik blijf een redelijk tevreden klant.

Beoordelingen voor Darts Warehouse

Prima service/ goede klant afhandeling

Prima service, goeie en op tijd leveringen van de producten. Kortom, zeer tevreden, ook bij retourneren netjes geholpen, . Mvg een zeer tevreden klant bernard-wilhelm
Iedere bestelling die ik heb gedaan ,is in goede staat afgeleverd top ,en artikel retour sturen gaat ook goed. Dartswarehouse prima bedrijf.
24 jun 2024
Bestelling gedaan vanuit Hongarije en binnen 1 week van Nederland naar Hongarije al het pakketje ontvangen. Supersnel. Bedankt. 🤜🤛
1 jul 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Veel plezier met uw bestelling!
3 jul 2024

Updates

Dat u een update gaven aan mij wanneer ongeveer mijn pre order zou binnenkomen. Verbeteren: n.v.t.
Antwoord van Darts Warehouse
ruime keuze, àlles makkelijk te vinden en snelle levering
29 jun 2024
Veel aanbod, goede service en snelle verzending. Top

Zeer Goed

Uitgebreid stock, scherp prizen en rap geleverd
21 jun 2024

Heel snel en correct.

Heel snel en correct geleverd. Kan niet beter.
24 jun 2024
Veel keuze en goed prijs kwaliteitsverhouding
23 jun 2024
Zeer snelle levering en een goede verpakking
RJ
Rob J.
s Gravenzande
22 jun 2024
Alles keurig en netjes verpakt ontvangen Top
Snelle verzending correcte afwikkeling
24 jun 2024
Snelle levering en goede verpakking

Snel en goed

Goed assortiment, snel binnen
29 jun 2024
Snelle service. Mooi aanbod.
1 jul 2024
Correct en op tijd geleverd.
2 jul 2024
Goede service en goede raad
JV
John V.