Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf NederlandReviews

Gecertificeerd sinds: 31 jan. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Tuf-Tuf Nederland is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Tuf-Tuf Nederland kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 31 jan. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

978 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 aug. 2022
Ik ben groot fan van Tuf Tuf. Jullie hebben echt begrepen hoe jullie een klant in de watten moeten leggen. Mede hierdoor en omdat jullie een mooi groot assortiment hebben, bestel ik regelmatig bij jullie. Zowel aan de telefoon als bij de ophaalbalie in het magazijn, word ik altijd zeer vriendelijk en servicegericht geholpen. Jullie hebben me onlangs uit de brand geholpen omdat ik op het laatste moment Buurman en Buurman versiering en uitdeelzakjes voor de verjaardag van mijn zoontje nodig had. Ondanks dat er op de website staat dat jullie tot 20:00 open zijn, kreeg ik om 19:45 bij de klantenservice te horen dat ik tot 21:00 mijn spulletjes mocht komen halen en de medewerker er persoonlijk voor zou zorgen dat alles voor me werd klaargezet. Het enige dat ik hoefde te doen was op dat moment een bestelling op de website plaatsen. Jullie waren mijn reddende engelen! Mijn zoontje heeft enorm van zijn Buurman en Buurman feestje genoten. Dankjulliewel voor het succesvol maken van zijn derde verjaardag!

30 sep. 2022
Snelle levering, alleen niet tevreden over het bedrijf waarmee het pakket verzonden werd. Aangeven om het te laten bezorgen bij een bezorgpunt. Wordt het een dag van te voren via de brievenbus geleverd. Had niet zo snel door dat dit van bedrijf Tuf Tuf was. Krijg alsnog de mail de volgende dag dat het pakket bij het bezorgpunt is afgeleverd. Sta ik daar in de winkel, voor niks. Waarom laat het bezorgbedrijf GLS niet weten dat ze het door de brievenbus hebben gedaan?

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

Product is wat we ervan verwachten en de kwaliteit ook, echter de bezorging die is ronduit slecht. Het pakket lag bij ons in het appartementen complex in de hoek van de entreehal.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je bestelling naar wens was. Wat vervelend dat je jou pakket zo hebt aangetroffen, laten we hopen dat dit niet meer gebeurd. We gaan dit ook doorgeven aan de bezorgdienst.
bestelling is snel klaar om binnen enkele uurtjes op te halen in Zaandam vriendelijk geholpen en op afhaalpunt nog iets bijbestellen is geen probleem groot aanbod van ballonnen
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens was. We hopen je nog een keer terug te zien!
Ik was onder de indruk van de snelle bezorging. Bestelling laat in de avond gedaan en pakket lag de volgende ochtend om 9.30 uur al op de mat.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Wat fijn! Dat is echt een snelle bezorging! Hopelijk tot een volgend feestje!
4 nov. 2022
Snelle levering.1 nadeel,peppa pig spiraal word duur verkocht, 6 spiralen waarvan maar 1.peppa plaatje,rest is effen...zonde van het geld
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je bestelling snel in huis was! We zullen je opmerking van Peppa pig in behandeling nemen. Hopelijk tot een volgend feestje:)
Wat een snelle en fijne service van Tuf-Tuf Nederland. Zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles naar wens was! We hopen dat jullie veel plezier van je bestelling hebben gehad!
9 nov. 2022
Snoepje vanuit mijn jeugd Ik was zo blij dat ik dat bij jullie vond Zal zeker vaker bestellen
11 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je dit bij ons gevonden hebt! Fijn dat je tevreden was en graag tot een volgende keer!
Tafelkleden en servetten zijn heel mooi Ik kan helaas geen foto sturen, het is voor de kerst
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! We hopen dat jullie er met de kerstdagen veel plezier van hebben.
12 nov. 2022
Echt een aanrader. Alles duidelijk. Snelle levering. Helemaal top!!!!
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles naar wens was. We hopen je nog een keer terug te zien!
Snelle levering klikarmband en pokemon chocolademuntjes En goedkoop
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles naar wens is! Hopelijk tot een volgend feestje!
13 nov. 2022
Alles, van A tot Z. Klantenservice was ook zeer prettig.
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen! We hopen je nog een keer terug te zien!
Goede kwaliteit, artikel zoals op foto, snelle levering
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens was! We hopen je nog een keer terug te zien!
9 nov. 2022
Producten zoals op de afbeelding, snelle levering.
11 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles naar wens was. Hopelijk tot een volgend feestje!
13 nov. 2022
Producten zoals omschreven en snelle levering!
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgend feestje!
Precies wat we wilden! Super snel in huis
9 nov. 2022
Snelle levering. Netjes en schoon verpakt
11 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles in orde was. We hopen je nog een keer terug te zien!
7 nov. 2022
Duidelijke webshop en snelle levering.
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je bestelling snel in huis was. We hopen je nog een keer terug te zien!
Spullen snel en netjes ontvangen!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Fijn dat alles in orde was!
14 nov. 2022
van Jan L.
snelle levering van prima product
Goede en snelle verzending
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgend feestje!
van Rob V.
Bestelling snel geleverd