Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf Nederland

450 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.967 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan. 2018
Tuf-Tuf Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul. 2023
Je kan alles hier wat je voor het verjaardag van je kind vinden! Top kwaliteit en leuke thema’s. Bovendien is het pakketje snel en netjes geleverd. Dank jullie wel Tuf-Tuf, het was een leuke feestje zoals elke keer! Wat jullie beter kunnen doen is misschien wat tips bij elke thema zetten over activiteiten die kunnen gedaan worden met de desbetreffende thema. Zodat degene die het feestje organiseert krijgt een idee over wat kan gedaan worden tijdens een feestje.

20 okt. 2023
Tijdens het bestellen in de laatste stap gaf kassamand telkens een foutmelding. Hierdoor paar keer opnieuw de producten moeten toevoegen. Per abuis vergeten om uitnodigings kaarten toe te voegen (juist die had ik met spoed nodig). Volgende dag gebeld met klantenservice en de situatie uitgelegd en verzocht of de kaarten met hoge uitzondering zonder verzendkosten nagestuurd kunnen worden, aangezien ik voor bijna €40 had besteld en het onredelijk vond om voor een vergeten product van maar € 3 nog eens bijna € 5 aan verzendkosten moet betalen. Mevrouw aan de telefoon was kortaf en klantonvriendelijk dat dit niet mogelijk is. Zeer teleurstellend. Vaker bij jullie besteld, maar voor mij een reden om in de toekomst niet meer bij jullie te bestellen ondanks het mooie gevarieerde aanbod aan producten. Klantbehoud mag aan gewerkt worden.

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

6 feb. 2024

Snelle levering, slingers alleen korter dan verwacht

Snelle levering en mooie slingers. Het enige wat ik jammer vind is dat er bij de gele slingers staat dat ze 10 meter lang zijn. Maar dat de vlaggetjes minimaal 2 meter korter zijn. Waardoor je dus eigenlijk een veel kortere slinger hebt dan die 10 meter en een heel lang koord aan beide einden. Was misschien fijn geweest als dat er bij vermeld stond.
Snelle levering! Zaterdag ochtend wat besteld en het was tot mijn verbazing maandagavond binnen. De klantenservice was makkelijk te bereiken en heel vriendelijk. Hele fijne ervaring zal zeker vaker bestellen!
Zeer goede service en snelle leveringen. Er was een ander product opgestuurd dan besteld. Die mochten we houden en juiste product kwam slechts een dag na melding binnen. Wat voorbeeld voor andere webshops

Geen zin

Ik vind het heel vervelend om hierop te moeten reageren, ik geef graag een beoordeling met de sterren maar ga geen verhaaltje schrijven nadat ik iets besteld heb
29 jan. 2024
De service is geweldig. Ik had een verkeerd leveradres opgegeven en het werd meteen aangepast zodat de levering alsnog op tijd was. Nogmaals hartelijk dank
30 jan. 2024
Bedankt voor je review. Gelukkig konden wij het op tijd aanpassen! Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot een volgend feestje!

Prima service maar slechte product

Kinder tattoo's besteld, ze kwamen netjes snel. Helaas de kwaliteit van het product is heel slecht! De tattoo's gaan bijna meteen af, teleurstelling!
vlotte levering, lastige prijs/kwaliteitverhouding, mede door ook de verzendkosten komt een 45 cm ballon op bijna 20, dat is wel veel
31 jan. 2024
Miss wanneer je weet dat het voor een verjaardag is, feliciteren aan de deur. Is misschien wel heel leuk
6 feb. 2024
Bedankt voor je review. Dat zou inderdaad een leuk idee zijn!
Goede communicatie, prima product. 300 lolly's voor Valentijnsdag op school, ieder jaar weer een succes!

Ik raad Tuf Tuf zeker aan

Weet ik zo even niet Bijzonder goed is de snelheid wanneer je het kan ophalen en de mail daarover
6 feb. 2024
Bedankt voor je review. Heel veel plezier van onze producten en hopelijk tot een volgend feestje.
29 jan. 2024
Er is zeer regelmatig niet alle items op voorraad. Verder top en veel keuze.
30 jan. 2024
Bedankt voor je review. Helaas hebben wij soms te maken met lange leveringen vanuit onze leveranciers. Onze excuses daarvoor.
Snel geleverd. Snel antwoord op vragen en denkt met je mee
Goedkoop! Prima kwaliteit en ruime keuze. Snel geleverd
28 jan. 2024
Leuke artikelen voor prima prijzen en… snel geleverd!!
30 jan. 2024
Bedankt voor je review. Fijn dat de bestelling snel in huis was en veel plezier van onze producten.
31 jan. 2024
Alles was geweldig, de bestelling was op tijd
6 feb. 2024
Bedankt voor je review. We hopen dat jullie veel plezier hebben van ons product.
11 feb. 2024

Helemaal top

Snel, klantvriendelijk en een goede service.
30 jan. 2024
Snelle levering! Erg tevreden erover.
6 feb. 2024
Bedankt voor je review. Wat fijn dat de bestelling snel geleverd is. Veel plezier van onze producten
Goede website en snelle behandeling
10 feb. 2024
Fijne service en super snel geleverd
3 feb. 2024

Goede prijzen en snelle levering
6 feb. 2024
Bedankt voor je review. Veel plezier met het uitdelen van onze producten.