bobshop.com/nl/Beoordelingen

Angelo Nanni

Beoordelingen voor bobshop.com/nl/

4.50/5.00

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Prima kwaliteit van de kleding, origineel kledingmerk( bv Nalini) Kleding hetzelfde als de profploegen, zeer sterk punt van jullie. Service en afhandeling( op de hoogte houden via mails en tracksysteem) zeer goed.
Verder lezen

Levering SLECHT Ik heb de bestelling 06/08 gedaan (bestelling naar De Beestenshop, Pres. Kennedylaan 92, Roosendaal, zoals ik aan DPD had aangegeven). Ik zie aan de Track-Trace dat het in een depot in Etten-Leur heeft gelegen en dat het nu weer teruggaat Duitsland. Mochten jullie het weer terugontvangen, graag het pakket van John Maes (DPD.nr. 01675038839981) alsnog verzenden.
 Antwoord van bobshop.com/nl/
Het spijt ons zeer dat ons pakket niet bij u is aangekomen. We hebben dit bij DPD gereclameerd. Zij konden ons echter niet zeggen waarom het pakket weer naar ons teruggestuurd is. Het pakket is nu weer opnieuw naar u toe gestuurd. Onze excuses voor het ongemak.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over bobshop.com/nl/

Sorteren relevantie
Prima assortiment, ze hebben haast alles, ook als het elders al uitverkocht is. Aflevering via DPD is slecht (2 tot 4 dagen). Track en trace werkt soms niet, dag van bezorging werd duidelijk twee uur voor de feitelijke bezorging, tijdstip nimmer aangegeven; geen alternatief, bv een afhaalpunt.
 Antwoord van bobshop.com/nl/
Het spijt ons zeer dat u met de levering door DPD niet tevreden was. We vragen om uw begrip dat door de coronacrisis vertragingen en eventuele fouten kunnen ontstaan.
Heb een fietsbloesje besteld maar een maat te groot en had een bon van €10,heb het teruggestuurd en opnieuw besteld aan volle prijs maar heb €10 terugbetaald gekregen en snelle levering in coronatijd👍
Bestelde snel ontvangen. Kleur op scherm toch anders dan in werkelijkheid. Zag er groen uit. Stond als geel beschreven en was ook geel. Product zelf zit goed. Houdt minder wind tegen dan gedacht.
De kleding die ik besteld had zag er goed uit de maat klopte ook en binnen 2 werkdagen had ik het in huis. Per mail kan je bestelling in de gaten houden en weet je ongeveer wamneer het aankomt 10
Perfecte beschrijving van het product, alles op redelijke termijn geleverd. Alleen spijtig dat men de kortingsbonnen altijd na een aankoop krijgt en dat deze maar beperkte tijd geldig zijn.
Levering lag voor mijn deur, voor hetzelfde geld had iemand het pakje gewoon meegepakt! Voor de rest heel tevreden van de producten, een welgemeende Merci hiervoor!!
 Antwoord van bobshop.com/nl/
Het spijt ons dat de levering zomaar voor de deur is neergelegd. We zullen dit incident bij DPD melden. Bedankt dat u ons hierover op de hoogte gebracht heeft.
Levering is goed verlopen. Alleen door de Corona perikelen de toegezegde levertijd van 2-4 werkdagen niet gehaald. Dit misschien even bij de bestelling vermelden
Nooit geen problemen gehad..top..en kan het product ook gelijk volgen..goed ingepakt enzo..en ook wel eens gratis een bidon erbij gekregen..toch leuk.
Groot assortiment. Producten voldeden aan verwachtingen. Prijs ook concurrerend en op tijd geleverd. Website wel wat vaak problemen.
Met mijn levering ging er iets mis door een fout van DPD. Bobshop heeft dit heel goed aangepakt. Super klantenservice.
Het koortje aan de onderkant had voor mij íets langen gekunt, verder alles prima. Maak ik me niet druk over.
Alles was goed geleverd, en indien een eventuele retour nodig zou zijn was er een duidelijke retourbon bij
Snelle service... mooie kleding van goede kwaliteit. Ik bestel altijd me wielerkleding via bobshop
Snelle levering, en alles klaar en duidelijk weergegeven op de website!! Uitstekende webshop!
We krijgen altijd alles goed geleverd en op tijd Helaas was het deze keer te klein
Geleverd volgens afgesproken termijn. Produkten van uitstekende kwaliteit.
In deze moeilijke tijden toch nog vlug de beste spullen geleverd, top!
Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Levering binnen afgesproken tijd.
prima service, 100% betrouwbaar, feedback via persoonlijke mails
De levertijd was langer dan was toegezegd. 2 werkdagen langer.
 Antwoord van bobshop.com/nl/
Een levering van Duitsland duurt 2-4 werkdagen. Deze tijd geven we op onze website aan. U heeft uw pakket op de derde werkdag ontvangen.