jumbogolf.com

802 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.630 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

20 jun 2024
Klantenservice is uitmuntend. Voorraadposities op website zijn niet ip to date. Meerdere keren meegemaakt dat product niet op voorraad was l, maar volgens de website wel. Gelukkig perefct opgelost door uuterst vriendelijke en capabele klantenservice.
29 jun 2024
Prima shop die zijn afspraken ook probleemloos nakomt. Breed programma aan producten tegen passende prijzen.
Snelle service Leuke aanbiedingen En je kunt het altijd ruilen of terugbrengen naar een Jumbo winkel
Snelle en goede service. Behulpzaam toen bleek dat het artikel niet in Bunnik aanwezig was

Snel en goed en betaalbaar

Snelle en goede aflevering producten en goede kwaliteit tegen betaalbare prijs.
1 dag geleden

Klantgericht personeel!

Goede uitleg en tijd voor de klant! Fijne winkel met veel keuze
22 jun 2024
Snel verzonden, netjes verpakt en volgens planning geleverd
Keurig verpakt en tijdig geleverd. Prijs-kwaliteit goed.

Goed en snel.

Snelle behandeling van zowel bestelling als retour.
30 jun 2024
Goed product, snel geleverd, goede prijs
3 jul 2024
Ze doen wat ze beloven en leveren snel
Zeer goed Personeel zeer behulpzaam
WG
Willy G.
Kapellen Belgie
Correct, betrouwbaar, mooie keuze.
Snelle levering! Top geregeld
18 jun 2024
Had de kadobonnen snel binnen
Snel en netjes verzonden
WR