jumbogolf.com

797 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.872 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

Van klantenservice is geen sprake, het zijn boeven. Ze verkopen gebruikte en beschadigde producten als 'nieuw' en houden vervolgens de boot af. Het duurt dagen voordat ze reageren, proberen dan met een korting in de vorm van tegoed alsnog het defecte product te verkopen en reageren niet inhoudelijk op e-mails. Meerdere verzoeken voor het alsnog ontvangen van de initieel bestelde club worden genegeerd. Nee, ik mag eerst zelf de retour gaan regelen en mag deze dan alvast zelf ook gaan bestellen (dubbele kosten, veel tijd verloren). Wanneer je dan eindelijk aangeeft je geld terug te willen gezien de onprofessionele afhandeling, krijg je het aanbod om toch een 'nieuwe' club te ontvangen die ze zelf wel eerst hebben getest in een kooi. Kortom, nieuw is hier überhaupt niet nieuw, ronduit belachelijk. Bespaar jezelf gedoe en bestel bij een andere wel betrouwbare partij.

Beoordelingen voor jumbogolf.com

Informeer je klanten

Geen recensie met als doel om een bedrijf de grond in te schrijven. Vandaar een neutrale beoordeling. Maar wel echt iets om wat mee te doen. Ik heb schoenen besteld op 4 oktober. Gezien de beloofde levertijd ruim op tijd voor mijn wedstrijd. Op 7 oktober krijg ik opeens een creditnota. De reden is tot de dag van vandaag niet medegedeeld door het bedrijf maar het laat zich wel raden dat ze toch niet op voorraad waren. Kan natuurlijk gebeuren en daar maak ik mij ook zeker niet druk om. Meer schoenen dan mensen op de wereld. Maar communiceer het dan wel netjes zoals het hoort.
De service van het personeel in Rotterdam. Horloge gekocht via internet maar de fysieke hulp bij het optuigen van dat ding was voortreffelijk. Het enige wat niet goed was was de WiFi verbinding daar. Gelukkig was er een werknemer die zijn 5G telefoon ter beshikking stelde

What you see is what you get

Al meerdere keren bij Jumbo Golf handschoenen en ballen besteld. Prima keuze, goede prijs en snel naar tevredenheid geleverd.
Altijd een snelle en juiste levering; je kunt ervan uitgaan dat je het binnen een paar dagen geleverd krijgt.
2 okt 2024
Snel en correct gelverd. Ook de telefonische oproep voor hulp bij instellen app was perfect.
3 okt 2024
Overzichtelijke site met leuke aanbiedingen. Verbetering? Nog meer leuke aanbiedingem
2 okt 2024
Prompt delivery of products. Assortment & competitive pricing could be improved
Ze doen wat ze beloven. Snelle en correcte levering van het bestelde.
Snelle levering, goed ingepakt. Scherpe prijs. Zeet tevreden
RO
Roberto O.
LELYSTAD
Ruime voorraad van goede kwaliteit, snelle levering.
7 okt 2024
Goede ervaring met bestellen en bezorgen ! Supersnel

leren damesgolfhandschoen van Footjoy

mooie leren golfhandschoen en snel geleverd
RP
Rita P.
Groningen

Perfect

Prima prijzen, snelle levering. Perfect.
MT
Martin T.
Horssen
8 okt 2024
Snelle levering. Geen problemen.
8 okt 2024
Prima geholpen en goede service
5 okt 2024
Snelle en correcte levering