jumbogolf.com

779 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.454 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

19 mrt 2024
Ik kreeg een verkeerd artikel toegestuurd ipv van Pantalon en Jack Toen werd mij gevraagd om dr Pantalon nogmaals te bestellen en ook nig te betalen. Dit noem ik geen service. Ik maak geen fout maar Jumbo Golf. Ik betaal meteen terwijl niks heb. Maar opnieuw betalen dit heb ik nog nooit meegemaakt. Is echt wel erns gebeurd maar kreeg meteen het doir bestelde art toegestuurd zonder te betalen en zelf foutieve art direct retour gestuurd. Dat is service.
Als je belt naar de winkel dat zou een stuk vriendelijker kunnen. Als je in de winkel bent is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Als we vragen aan de telefoon naar een artikel dan moet het besteld worden. Kom je in de winkel dezelfde dag staat er een hele grote voorraad?? Beetje vreemd.
PU
Pam U.
Bergen op Zoom
31 mrt 2024

Probleem met een kapotte stick uitstekend opgelost

Probleem met een kapotte stick die nog niet zo oud was is door de winkel in Breda zelf uitstekend opgelost. Dit in tegenstelling tot de klantenservice die alleen aangaf dat de garantie was verlopen en dat ze niets konden betekenen.

Voorraadbeheer kan beter

Ik kocht een item dat volgend de webshop in voorraad was. Bleek enkele dagen later toch niet in voorraad, ik kreeg dadelijk mijn geld terug maar was toch erg teleurgesteld.
20 mrt 2024
2 dingen besteld en 1 na 2 dagen geannuleerd. De ander na ruim 9 dagen geannuleerd. Dus uiteindelijk nog niets gekregen
Ook als je zomaar langskomt word er alle tijd genomen om tot de juiste club oid uit uit te komen. Prima service
Bestelling is razend snel bevestigd en afgehandeld door middel van een vlotte levering.
goed assortiment en snelle verzending en netjes verpakt goede info over verzendtraject
23 mrt 2024
Leuk ervaring!! Ik ben een tevreden klant. Prima winkel, goede producten. Snel leveren
MS
Marc S.
Oegstgeest
Sneller verzenden. Vrijdag bestellen en dan woensdag ontvangen is best lang.

Recommended!

Fast shipping, fair price, properly packed. Nice purchasing experience!
Het product doet helaas niet wat het moet doen, ik ga het retourneren.
Overzichtelijke site en zeer correcte afhandeling van de aankoop.
Makkelijk te bestellen en snel afgeleverd. Prima kwaliteit,
zeer goede service, prijs kwaliteit goed en snel geleverd
JV
Jenny v.
Groningen
Goede prijs kwaliteit snelle bezorging achteraf betalen
Snelle levering. Product geheel volgens omschrijving.
Jan is geweldige man !!! Attent en professional !!!
Alles conform verwachtingen, aankoop en verzending
Snel geleverd, product volgens specificatie.