betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.155 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

24 mrt 2024
De prijs van het demomodel. En de vlotte reacties op vragen van mij.
Snel
JH
Jan H.
Buitenpost

Onze hometrainer defekt.

Onze hometrainer deed het niet meer en via de mail werd mij een nieuwe display aangeraden. Ik heb nog gevraagd of dat dan het probleem was en daarop kreeg ik de reactie dat als dat niet goed was ik het produkt zo kon retourneren. Vervolgens een paar dagen later de display ontvangen, maar dat bleek dus niet het euvel te zijn. Nu telefonisch contact gezocht en werd me verteld dat het dan vermoedelijk de adapter was. Deze na 2 dagen ontvangen en de hometrainer werkt weer. De display retour gezonden en binnen 10 dagen het geld op mijn rekening gestort gekregen.
Snel geleverd, product zoals beschreven.
20 mrt 2024
Bezorging is goed gegaan. Maar er was wel een onduidelijkheid in de beschrijving van het apparaat. Ik had niet gezien dat er geen hartritme registratie in de handvaten van de crosstrainer zat

Hometrainer

Snel, precies, perfect

Fit bike 2

Online besteld, keurig thuisbezorgd, en met een uurtje in elkaar gezet. De fit bike 2 is voor thuis gebruik prima.

Fit bike ride 5 iplus

Goede communicatie voor de verzending van mijn nieuwe hometrainer.
17 mrt 2024
Op tijd geleverd, goed verpakt. Duidelijke uitleg voor de opbouw. Misschien beter om de codering van de meegeleverde schroeven etc. te laten corresponderen met de gebruiksaanwijzing.
17 mrt 2024
Klantenservice niet bereikbaar. Hometrainer functioneerde niet. Moest zelf via klachtenblogs, reviews en YouTube uitzoeken wat het probleem kon zijn. Moest het hele ding uit elkaar schroeven en de boel repareren.
16 mrt 2024
MB
Mary B.
Denhaag
16 mrt 2024
Goede artikelen verkoop
Zorgen dat niet je hele huis plus jezelf zwart word van het rubber van de gewichten.
Antwoord van betersport.nl
Beste, Wat vervelend dat het rubber van de gewichten afgeeft. Hopelijk heb je inmiddels al contact met onze klantenservice gehad om het probleem op te lossen. Zo niet, stuur gerust even een mail zodat we het alsnog voor je kunnen oplossen. Met sportieve groet, Team Betersport
Goede prijs en een snelle verzending!
duidelijke site snelle levering
vlugge nette levering en het goede kwaliteit van het produkt