betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

16 mrt 2024

Fijne webwinkel met goede service

Ik heb heel fijn contact gehad met de klantenservice, in het bijzonder met Jort. Hij heeft mij zeer goed geholpen met mijn probleem. Ik had een roeitrainer besteld die niet functioneerde naar behoren. Hij heeft heel goed meegedacht met het vinden van een oplossing en uiteindelijk heb ik een ander roeiapparaat besteld. De oude wordt opgehaald en de nieuwe had ik meteen al de volgende dag in huis.

Nalevering factuur

Bij Betersport een Fitbike 5 besteld. Deze werd heel vlot geleverd. Ik had de mail met de factuur per abuis verwijderd. Na invullen contactformulier kreeg ik heel snel reactie en werd de factuur nogmaals gemaild. De factuur is belangrijk i.v.m. de garantie.
18 feb 2024
Goede kwaliteit van de loopband zoals omschreven. Levering zoals afgesproken 1 puntje van kritiek is dat het heel jammer is dat de bezorger niet de moeite wilde nemen om bij een ouder persoon het apparaat even de lift in te willen helpen tillen.

Prima retour service

Product besteld waar ik wat meer van had verwacht en helaas ook niet in hele nette staat geleverd. Bestelling is kosteloos en op de door mij aangegeven dag netjes weer opgehaald en heb het geld na een week terug ontvangen. Prima service!

Lossen problemen snel en deskundig op!

De snelheid waarmee de klacht werd op gepakt en zodoende ook gezocht en meegedacht werd met een oplossing vond ik uitstekend. Train nu inmiddels een week op het nieuwe apparaat en deze is een stuk beter dan de vorige!
18 feb 2024
Prima. Indoor cycle is precies degeen die ik besteld heb. Vreemd dat de vervoerder de fiets buiten op de oprit zette, en niet even binnen? Gewoon korte oprit, begane grond, voordeur is een paar meter verderop.
17 feb 2024

Zeer tevreden

Werd vriendelijk te woord gestaan, met duidelijk uitleg. Snel bezorgd. Binnen 4 uurtjes in elkaar. En ja die tik in het apparaat is er soms, maar tot nu toe niet te storend. Erg blij met mijn crosfittrainer 4

Bestelling proces was helder en snel.

Bestelling proces was helder en kon ver in de toekomst aangeven wanneer ik mijn bestelling ontvangen wou. Erg fijn aangezien het geen nieuwe schoenen zijn die je wel even bij de buren kunt laten bezorgen.
11 feb 2024
afbehandeling i.v.m. bezorging op een park waar de receptie geen pakketten in ontvangst neemt goede afspraak gemaakt met de vervoerder zodat bezorging vlot verliep.
Fijne loopband gekocht! Levering was keurig en de chauffeur hielp me bij het naar binnen brengen van de doos. Installeren was ook prima te doen, blij met de aankoop

Het is echt een top loopband zou hem iedereen aanraden

De stevigheid mooie ruime loopband weeg zelf 100kg de demping is perfect mooie programma's makkelijk in te stellen niks anders als lof ben er heel blij mee
Goed geholpen ondanks dat het druk was maak de verkoper tijd voor je Goed advies en bestelde home trainer was keurig volgens afspraak geleverd
Zeer goede ervaring, ik had nog wat aanvullende vragen en daar werd snel en hulpvaardig op gereageerd. Ook de bestelling werd snel verzonden.
11 feb 2024

Crosstrainer gekocht en monteur laten monteren

Perfecte communicatie en snelle reacties daarbij van Toon. Zowel met het bedrijf Betersport als met de monteur van Zoofy.
HB
Henk B.
Westerbeek
Mooi toestel en makkelijk in elkaar te zetten. Alleen jammer, dat er geen oefenprogramma bij zit. Maar dat is al bekend.
HA
Hans A.
't Harder
Vlot en overtuigend wordt antwoord op vragen gegeven. Bestellen is eenvoudig en er wordt snel geleverd.