motointegrator.nl- Logo - Beoordelingen

motointegrator.nl
Beoordelingen:

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden386 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
motointegrator.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering en afwikkeling correct. verbaasd mij dat 2 onderdelen die bij elkaar horen geleverd worden uit 2 magazijnen wat natuurlijk tot extra verzend kosten leid en niet bepaald effectief is.

de meest kritische beoordeling

1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling wordt vlot geregeld, maar de zending duurde wat lang zonder dat te weten. Kreeg een sms’je van UPS om gelde te betalen met creditcard om het pakket verder te sturen. Vertrouwde dit niet! De firma gebeld maar geen gehoor cq bereik.Toen Trustfull gebeld, die hebben mij gerustgesteld en zeiden rustig nog een week wachten, anders weer bellen. Het kwam helemaal goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor motointegrator.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(7)
Resetten
WW
wil w.
Hoogvliet
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Neem een andere verzendmaatschappij! Mijn zending is door het servicepunt Hoogvliet geweigerd, zonder opgave van een reden. Maar verzender kan blijkbaar niets doen. Zending is na 4 dagen nog niet geretourneerd. Enige actie is wel op zn plaats. Nog geen geld terug gezien....
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
6 dagen geleden
Beste klant, het spijt me dat de levering door de koeriersdiensten zo abimonabel wordt geleverd. En inderdaad heb ik daar geen invloed op. Ik raad u aan om even contact op te nemen met de klantenservice: 085-66 66 766 of info@motointegrator.nl. U zult daar zeker vriendelijk en competent te woord worden gestaan. Met vriendelijke groet, Susanne Jonker
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
25 apr 2024
Beste klant, het spijt me dat er iets heel erg mis moet zijn gegaan met de pakketten/producten die we u hebben gestuurd. Ik zie een pakje dat veel te lang onderweg is geweest: we hebben geen invloed op het werk van de koeriersdienst en in dit geval hebben die het laten afweten. Ik hoop dat u wel tevreden bent met het product. Ik zie ook een pakje dat u heeft geweigerd, en helaas weet ik de reden niet, anders zou ik ervoor kunnen zorgen dat onze dienst in de toekomst misschien beter zou kunnen werken. En het laatste pakje zal waarschijnlijk binnenkort bij u bezorgd worden. En dat alles bij elkaar lijkt het toch, dat ondanks dat niet alles goed gaat, u toch naar ons terug keert. En dat stemt me dankbaar. Ik hoop dat u meer geluk heeft met het laatste pakketje en dat we u nog veel vaker bij ons mogen verwelkomen. Een fijne dag gewenst, Susanne
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

koppeling kenteken

Ik was er vanuit gegaan een koppeling met een kenteken ingevoerd te hebben, dit zal niet goed gegaan zijn waardoor het luchtfilter niet past.
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
16 apr 2024
Beste klant, Wat spijt me dat. In het vervolg kunt u ook gebruik maken van de chatbox of het info-nummer. Misschien dat dat betere resultaten geeft. Met vriendelijke groet, Susannee
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke track en trace
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
27 feb 2024
Beste klant, Het spijt me heel erg dat de koeriersdienst zo slecht werk aflevert, zeker aan een bedrijf als het uwe. Ik heb gezien dat het pakje ondertussen in Duitsland is. Als het pakje eenmaal weer bij ons is aangekomen dan hebben we nog 14 dagen om het gehele bedrag (pakket en bezorgkosten) aan u terug te storten. Dat zullen we ook zeker doen. En ik hoop dat in het vervolg dit soort voorvallen niet meer zullen voorkomen. Wij zijn echter afhankelijk van de koeriersdienst, helaas. Wel wil ik u heel hartelijk bedanken dat u, door een negatieve beoordeling, mij heeft gewezen op de onvolkomenheden van ons bezorgsysteem. Dan kan ik ervoor zorgen dat het in het vervolg beter zal gaan. Met vriendelijke groet, Susanne
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde sleutel nr.

Verkeerde sleutel op gestuurd gehad. Sleutel code moest zijn n159 en Sleutel nr n132 opgestuurd gekregen. Gebeld moest de Sleutel terug sturen dan gingen ze kijken en één nieuwe opsturen maar als je 5 dagen later weg gaat is dat geen optie.
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als iets na 8 dagen nog niet gelevert is een je belt hoe dat zit. Niet zeggen bestel maar opnieuw en stuur mocht het pakketje nog binnenkomen deze naar terug. Of wacht een onderzoek a 2 weken af. Slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
16 jan 2024
Beste klant, het spijt me dat op deze manier uw bestelling verder is afgewerkt. Ik zal het er met de klantenservice over hebben.
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel was op voorraad volgens de site. Dus besteld. Volgende avond een mail dat het er toch niet is. Wel na een paar dagen geld terug gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
16 jan 2024
Beste klant, het is niet altijd mogelijk om het systeem up-to-date te houden. In dat geval kunnen wij inderdaad alleen maar onze excuses aanbieden en er voor zorgen dat dat in het vervolg niet meer gebeurd. Met vriendelijke groet, Susanne
KS
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
wordt gevraagd als je advies wil bel ons dan blijkt dat ze telefonisch onbereikbaar zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
22 aug 2023
Beste klant, het spijt mij zeer dat de klantenservice onbereikbaar was op het moment dat u belde. Ik hoop dat u ondanks alles er toch bent uitgekomen, of later de klantenservice wel heeft kunnen bereiken. Mvg, Susanne
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet bezorgd door DHL, ( zg adres onbekend )geretourneerd naar afzender .
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
15 dec 2023
Beste klant, het spijt me heel erg dat het product niet geleverd is. Volgens DHL kon de zending kon niet worden afgeleverd vanwege een adresfout. En is de zending teruggestuurd naar de afzender. Wat de adresfout was, is mij niet duidelijk. Helaas is ons bedrijf niet verantwoordelijk voor de keuzes die DHL maakt. Ik raad u aan contact op te nemen met DHL.
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
van te voren niet laten weten voor tekenen ontvangst
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
20 jun 2023
Beste klant, het spijt mij dat het bezorgen van het pakje te lang duurt. Waarschijnlijk weet u dat het pakje in ieder geval bij u in de buurt is en misschien is het een goed idee om u te wenden tot de klantenservice (info@motointegrator.nl. Zij kunnen u zeker helpen bij het oplossen van het probleem. Mvg, Susanne