Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
levering en afwikkeling correct. verbaasd mij dat 2 onderdelen die bij elkaar horen geleverd worden uit 2 magazijnen wat natuurlijk tot extra verzend kosten leid en niet bepaald effectief is.
De bestelling wordt vlot geregeld, maar de zending duurde wat lang zonder dat te weten. Kreeg een sms’je van UPS om gelde te betalen met creditcard om het pakket verder te sturen. Vertrouwde dit niet!
De firma gebeld maar geen gehoor cq bereik.Toen Trustfull gebeld, die hebben mij gerustgesteld en zeiden rustig nog een week wachten, anders weer bellen. Het kwam helemaal goed
levering en afwikkeling correct. verbaasd mij dat 2 onderdelen die bij elkaar horen geleverd worden uit 2 magazijnen wat natuurlijk tot extra verzend kosten leid en niet bepaald effectief is.
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
6 mei 2024
Beste klant, we willen niet dat u moet wachten op uw onderdeel. Wat op weg kan, gaat op weg naar u. Voor ons zijn er geen extra verzendkosten aan verbonden.
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima trekhaak. Past precies.
Levering misschien iets sneller.
Neem een andere verzendmaatschappij! Mijn zending is door het servicepunt Hoogvliet geweigerd, zonder opgave van een reden. Maar verzender kan blijkbaar niets doen. Zending is na 4 dagen nog niet geretourneerd. Enige actie is wel op zn plaats. Nog geen geld terug gezien....
Beoordeling melden
Antwoord van motointegrator.nl
7 dagen geleden
Beste klant, het spijt me dat de levering door de koeriersdiensten zo abimonabel wordt geleverd. En inderdaad heb ik daar geen invloed op. Ik raad u aan om even contact op te nemen met de klantenservice: 085-66 66 766 of info@motointegrator.nl. U zult daar zeker vriendelijk en competent te woord worden gestaan. Met vriendelijke groet, Susanne Jonker
Ik heb verkeerde remblokken besteld doordat het fout was vermeld op de website, deze konden op hun kosten worden terug gestuurd. Vervolgens nieuwe besteld waar ik dus weer verzendkosten voor moet betalen. Jammer omdat het door een foute vermelding op de web site ging.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.