stripsenzo.nl- Logo - Beoordelingen

stripsenzo.nl

381 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden381 beoordelingen in totaal

Goede ervaring met deze stripwinkel, zeer behulpzame en vriendelijke eigenaar. Ruime sortering en ook bestellen of reserveren via de webshop mogelijk. Kom hier met plezier rondsnuffelen.

Zou vandaag tussen 08.00 en 18.00 bezorgd worden. Tot nu nog niets ontvangen

Beoordelingen voor stripsenzo.nl

Snel en correct

Snel, correct en kwalitatief. Wel een beetje prijzige transportkosten voor mij persoonlijk (maar ben dan ook een Belg dus mss kost het daarom wat meer). Was wel zeer degelijk en stevig verpakt + vlug geleverd
27 mei 2024
Zeer complete beschrijvingen. Overzichtelijk en klantvriendelijk. Tip: Laat niet alleen de kaft van een strip zien, maar ook één of twee pagina's. Dan krijg je een beter beeld van de stijl van tekenen.

Fijne winkel

Servicedesk is goed bereikbaar en de strips worden altijd keurig verpakt. Aanrader. We ontvingen bij de bestelling van een Hub strip nog een mooie tas cadeau. Wat wil je nog meer?;-)
Snel geleverd in het hele stevige doos en daarin ook nog bubbeltjes plastic om het stripboek heen. En het was een brievenbus pakket, dus alles samen helemaal top.

Top service

Toen de winkel exemplaren van mijn bestelling niet goed meer waren hebben ze zelf gezocht naar vervanging bij een collega. Dat noem ik top service!
Ik ben blij met de online shop en nog blijer met de strips! 😃 PostNL was een dag te laat zonder bericht maar dat ligt niet aan jullie.

Snel en overzichtelijk

Fijne ervaring met de webshop! Producten waren snel en gemakkelijk te vinden. Verzending ging ook erg rap en was netjes verpakt.
JW
John w.
Den Haag
Altijd een goede collectie stripboeken prima service en het verzenden is snel en zeer goed verpakt zeer tevreden met strips&zo
22 mei 2024
goede service. ze hadden per ongeluk het verkeerde boek gestuurd. maar zonder enige discussie een nieuwe opgestuurd
Bestelde artikel werd snel en goed ingepakt opgestuurd. Gelukkig maar want de postbezorger was wat minder netjes.
27 mei 2024
Goede service verlening. Pakt bestellingen direct op. Bezorgt binnen toegezegde termijn en pakt boeken netjes in.
20 mei 2024
Goede stripzaak, albums in perfecte staat, fijne ervaring om zo strips te kopen! En snelle verzending.
18 mei 2024
Perfecte levering van stripboeken. Goed verzorgd. Daarnaast een uitgebreide keuze aan stripboeken
Ik had vrijdag een bestelling gedaan en het kwam dinsdagmiddag al binnen. Mooi snel!!!
27 mei 2024
Erg vriendelijk geholpen in de winkel en de bestellingen achteraf is goed afgehandeld
De reuze attente en vlotte afhandeling van mijn bestellingen. Ga vooral zo door!

Top

Goede communicatie ivm levertijd en stevige verpakking bij verzenden

Fantastisch

Geweldig, zeker een aanrader. Bestelling werd met zorg verpakt.
Fantastische service en prettige mensen die je te woord staan.
29 mei 2024

Great service overall