Woonwinkel Eigentyds- Logo - Beoordelingen

Woonwinkel Eigentyds

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden47 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jul 2022
Woonwinkel Eigentyds voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Woonwinkel Eigentyds

Goede communicatie, netjes geleverd. Alles zoals omschreven.
3 feb 2024
De kruk die ik aangeboden kreeg bleek stuk. Na een telefonisch contact werd binnen een half uur de kruk omgeruild voor een andere die prima voldoet. Ik was onder de indruk van de snelle afwikkeling. Goede reclame EIGENTIJDS!!! Bedankt.
3 feb 2024
2 barkrukken besteld. 1 bleek een afwijkende zitting te hebben. Na een mailtje werden er gelijk 3 nieuwe opgestuurd om de meest gelijkende te kiezen. Echt topservice wat niet vaak meer is. Super tevreden nu met de barkrukken.
3 feb 2024
Goed geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel. Goede kwaliteit producten al meerdere dingen gekocht.
28 okt 2023
Nou we zijn gewoon heel tevreden over de aankoop en de prettige ervaringen die we bij eigentyds hebben mogen ervaren. Goede uitleg en prima bezorging van het meubel. Dus ja gewoon goed we gaan er zeker nog een keer heen.
10 nov 2023
Erg vriendelijke personeel en hele mooie meubelen. Al heel wat winkels langsgeweest, maar dit is een winkel die hele andere meubelen heeft dan je overal ziet.

Industriële kruk Zanoah

Twee jaar terug de industriële kruk Zanoah zwart besteld. Het is een sterke kruk, netjes afgewerkt. Nu nog eentje besteld.

Compleet industriële interieur

We kwamen kijken voor een industriële salontafel en eindigen met een compleet nieuw interieur.
Mooie winkel met grote keuze meubels en niet zo'n standaard woonwinkel waar alles hetzelfde is

Blij met aankoop

Ben heel blij met mijn aankoop en Eigentijds heeft het netjes afgeleverd, goed verpakt.
28 okt 2023
Online krukken besteld, zeer goede kwaliteit en keurig en goed verpakt bezorgd. TOP
Mooie stevige kast. Past perfect bij ons interieur. Werd netjes thuis bezorgd
23 dec 2023
Prachtig zwart industrieel tv-kast/meubel. Echt iets bijzonders!!
Mooie spullen, geen poespas lekker kunne struinen door het pand
28 okt 2023
Kast is optijd geleverd en door Eigentyds geplaatst.
28 sep 2023
Uitstekend geholpen, bedankt voor de goede service!
Mooie producten, goede kwaliteit en snel bezorgd.
10 nov 2023
mooie winkel met leuke meubels. aardige mensen
17 nov 2023
Hele mooie tafel!! Snelle keurige aflevering.
NH
Niko H.
MAASDIJK
28 okt 2023
Snel geleverd goede service en vriendelijk