WoodWatch- Logo - Beoordelingen

WoodWatch

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.817 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
WoodWatch voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Wat een prachtige, wondermooie horloge. Ik ben ontzettend onder de indruk van de kwaliteit. Extra fijn is de persoonlijke gravering wat het geschenk een extra emotionele meerwaarde geeft. Dit is er eentje om levenslang te koesteren. Aanvankelijk was ik wat terughoudend mbt de prijs. Maar deze is zijn geld zeker meer dan waard. Het ecologische aspect waar Woodwatch, net als wijzelf zo hard voor staan, zorgt ervoor dat dit een geschenk is geworden die in meerdere lagen van ons bestaan plezier en voldoening schenkt. Ook dank voor de snelle levering. Dit is een aanrader. Wij shoppen hier zeker nog.

2 jul 2023
De producten zijn prachtig mooi en van prima kwaliteit. Het wordt echter vervelend als een bestelling niet compleet is. Het koste me bijna een week om ze te pakken te krijgen, ze reageren alleen op een live chat. Ik heb ook gebeld, maar kreeg daarna op de chat te horen dat ze geen telefoonnummer hebben. (?). Mail gestuurd, ook geen reactie en ook op de whatsapp helemaal niets. Vervolgens was de dame nog trots op haarzelf ook dat er nu wel binnen een minuut werd gereageerd. Uiteindelijk moest ik vervolgens nog bijna een week wachten totdat ik het ontbrekende onderdeel heb gekregen. Ook mijn man heeft wat besteld en hij kreeg een gratis houten doosje er ook niet bij. Weer van alles geprobeerd en wederom nergens reactie op. Dus als je heeeeeeel veel geduld hebt, moet je hier zeker bestellen. Ik denk dat ze pas reageren op het moment dat ik negatief op de sociale media mijn verhaal ga doen…..

Beoordelingen voor WoodWatch

Klantenservice: Het eerste horloge stond mijn vriend niet zo goed, maar deze kon ik ruilen tegen een ander mooi horloge. Dit is vlot gegaan, dankjewel daarvoor! Daarnaast zag het horloge er heel mooi uit en was goed ingepakt.
5 jul 2023
Informatie op de site was duidelijk, al kwamen er nog wel kosten bovenop. De verzending was snel. De gravure is meer een geprinte tekst dan echt een ingegraveerde tekst. Het horloge is prachtig en lijkt op de afbeelding.
17 aug 2023
Ik was op zoek naar een betaalbare ‘luxe’ look en kwam zo bij Woodwatch. Uiteindelijk zag ik echt veel opties qua smaak en heb ik de Legacy X Edition gekocht. Super snel geleverd in een mooi doosje. Ben er echt blij mee
31 aug 2023
Bedankt voor je review en mooie foto Pieter!
JV
Johan v.
Amersfoort
21 jun 2023

Classic - seafarer 40mm

Prachtig kwalitatief (vaderdag) horloge. Inclusief onderdelen om de band langer te maken. Snelle levering: 's avonds besteld de volgende dag al verstuurd, zelfs of ondanks de inscriptie. Erg blij mee, een aanrader!
29 jun 2023
Bedankt voor je positieve review Johan!
28 jul 2023
Veel keuze voor een mooie prijs. Supersnelle levering (die van mij was zat binnen een dag om m'n pols). Een boom voor elk horloge is een heel mooie bijkomstigheid. En ja, het is gewoon een krankzinnig mooi horloge!
14 jul 2023
Echt een mooi horloge wat de verwachtingen meer dan waar maakt. Ook een duidelijke website en levering volgens afspraak. Gevraagd om een extra schakel en dat was ook geen enkel probleem. Inscriptie is ook keurig.
20 jul 2023
Bedankt voor je positieve review Ted!
Hallo mensen Niks op aan te merken op de verzending . Vandaag besteld morgen in huis super Het is een prachtige hologe.4 februari krijgt hij hem voor zijn verjaardag.Dus even afwachten wat hij er van vindt
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Carla!
23 dec 2023
Super gave horloges, wij hebben er nu allebei 1 en zijn heel erg fan. Het was nog lastig kiezen met zoveel mooie modellen. Hele mooie uitstraling en ze zitten erg fijn om de pols. Super snelle levering ook!
2 okt 2023

Great website with lovely watches

Great website with super fast delivery. The inscription is beautiful and the watch is sturdy and nice. I believe it will be a great wedding gift. Love the many wood options they have. Al with there own story.
23 jun 2023
Prachtig mooi horloge met mooie gravering. Ik had alleen willen weten dat je de letters kon uitvergroten want nu erg klein. Dus dat mag duidelijker vermeld worden. Verder snelle service en netjes verpakt.
29 jun 2023
Bedankt voor je review en feedback, ik geef het door aan de juiste afdeling!
30 dec 2023

Zeer mooi product!

Makkelijk bestelproces, snelle levering, zelfs inclusief het graveren. Mooie kleuren en materiaal, zoals op de foto's. De gravure is netjes gedaan. Netjes en stevig verpakt (standaard verpakking).
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review!
De service was top! Snelle levering. Super leuk en duurzaam verpakt! Mooie site, gevarieerde keuzes! Als je nog een leuk, origineel, maar ook duurzaam cadeau zoekt, zit je bij Woodwatch goed!

Prachtige horloge EN een boom geplant

Reeds m’n tweede aankoop bij woodwatch. Snelle, correcte levering en ook een vlotte herstelling onder garantie van m’n eerste exemplaar. Bij elke aankoop wordt bovendien een boom geplant. 👌
3 aug 2023

Fijne horloges

Het zijn fijne Horloges die niet te zwaar zijn zitten fijn om de pols ben er tevreden mee plus als je een horloge hij hun besteld planten ze een boom daarvoor dus goed voor de natuur ook
15 nov 2023

Tevreden

Duidelijke website, snelle levering. Ik ben een tevreden klant. Leuk dat er een persoonlijke boodschap in het horloge ingegraveerd kon worden, nu heb ik een mooi cadeau voor mijn man 👌🏻
6 jul 2023

Aanrader!

Zelf al jaren trots eigenaar van een woodwatch en nu ook eentje gekocht voor mijn vriendin haar verjaardag. Zeker een aanrader. Levering is top, product is top alles gewoon perfect!
8 jun 2023
Bestelling ging heel soepel en horloge voldeed helemaal aan de beschrijving en de verwachtingen. Bovendien vond ik het een groot pluspunt dat ook een aantal bomen worden geplant.
13 jun 2023
Bedankt voor je positieve review, veel plezier met je aankoop!
23 nov 2023
Product is sneller geleverd dan verwacht. Blauwe wijzerplaat nog mooier dan op het plaatje, mooi diepblauwe kleur. het verstellen van het bandje was makkelijk en snel gedaan.
20 sep 2023
Top horloge. Mooi model, niet te groot niet te klein. Bandje was makkelijk kleiner te maken met bijgeleverde materialen. Gaaf cadeau voor een houten huwelijk (5 jaar getrouwd)
6 sep 2023

Super service!

Super service. Mooie horloges van mooie materialen. Snelle levering. Garantiebeleid ook top! Mijn bandje ging na ruim een jaar kapot en ik kreeg snel een nieuwe toegestuurd.