WoodWatch- Logo - Beoordelingen

WoodWatch

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.809 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
WoodWatch voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Wat een prachtige, wondermooie horloge. Ik ben ontzettend onder de indruk van de kwaliteit. Extra fijn is de persoonlijke gravering wat het geschenk een extra emotionele meerwaarde geeft. Dit is er eentje om levenslang te koesteren. Aanvankelijk was ik wat terughoudend mbt de prijs. Maar deze is zijn geld zeker meer dan waard. Het ecologische aspect waar Woodwatch, net als wijzelf zo hard voor staan, zorgt ervoor dat dit een geschenk is geworden die in meerdere lagen van ons bestaan plezier en voldoening schenkt. Ook dank voor de snelle levering. Dit is een aanrader. Wij shoppen hier zeker nog.

2 jul 2023
De producten zijn prachtig mooi en van prima kwaliteit. Het wordt echter vervelend als een bestelling niet compleet is. Het koste me bijna een week om ze te pakken te krijgen, ze reageren alleen op een live chat. Ik heb ook gebeld, maar kreeg daarna op de chat te horen dat ze geen telefoonnummer hebben. (?). Mail gestuurd, ook geen reactie en ook op de whatsapp helemaal niets. Vervolgens was de dame nog trots op haarzelf ook dat er nu wel binnen een minuut werd gereageerd. Uiteindelijk moest ik vervolgens nog bijna een week wachten totdat ik het ontbrekende onderdeel heb gekregen. Ook mijn man heeft wat besteld en hij kreeg een gratis houten doosje er ook niet bij. Weer van alles geprobeerd en wederom nergens reactie op. Dus als je heeeeeeel veel geduld hebt, moet je hier zeker bestellen. Ik denk dat ze pas reageren op het moment dat ik negatief op de sociale media mijn verhaal ga doen…..

Beoordelingen voor WoodWatch

Ik heb al jaren een horloge van Woodwatch en ben zeer te spreken over de service; snelle reactie en zeer behulpzaam! Mijn eerste horloge hield er na een paar maanden mee op, na contact met de klantenservice heb ik een andere ontvangen. Nu alweer toe aan mijn tweede vervanging van horlogebandje; ik geef toe ze zijn prijzig, maar de service is TOP. Altijd bereikbaar en snelle reactie, binnen een paar dagen in huis.

Excellent service, stunning product

I bought a watch close to 2 years ago, unfortunately it broke. I send an email to woodwatch's customer service and without any hassle or nonsense they provided excellent warranty services! A new watch was at my doorstep not even a week after sending my email! I am super pleased and happy with the obviously great product and on top the excellent customer service.

Super service

To nu toe heb ik hier 3 horloges gekocht voor familieleden. Altijd snelle levering en prachtige horloges. De laatste x was het horloge helaas binnen 3 maanden kapot…. Na het zeer prettige contact met Carmen van Woodwatch werd er een nieuw horloge opgestuurd. Met één week was het opgelost! Echt super. 🥰
Al vrij lange tijd wou ik graag een Woodwatch. En nu eindelijk een gekocht. Snelle levering. En goed verpakt zelf een homekit erbij om zelf de horloge wat groter, maar in mijn geval wat kleiner te maken. Ik vind het echt een aanwinst.
Prachtig horloge voor mijn vriend! Stevig, mooi om te zien. De levering was vertraagd, dus hebben we er ook nog een mooie cadeau bij gekregen. Super service
Snelle levering, horloge is prachtig en we hebben een tekst laten graveren en dat ziet er super mooi en strak uit

Perfect

Horloge ziet er in een top staat uit, zit goed en zit prachtig om de pols.
TA
Tara A.
Ijsselmuiden

Super!

Snel verzonden, goed verpakt en prachtig horloge, heel blij mee!
Bijzonder mooi horloge en duidelijke correspondentie
Snel geleverd met prachtig gegraveerde text
Waanzinnige service en kwaliteit!
Snelle levering en mooi verpakt
Super snelle levering!
Een goede service.
Super service
24 feb 2024

Goede service!

In het begin was ik best sceptisch over jullie betrouwbaarheid. Heb een horloge voor mijn man besteld voor zijn verjaardag, levertijd duurde iets langer dan werd aangegeven maar gelukkig net op tijd binnen. Na 1 dag bleek de secondenwijzer los te zitten, daarop een melding van gemaakt en teruggestuurd. Na enkele dagen lag een nieuwe in de bus. Zeer tevreden over service en de horloge, is wel erg licht in gewicht wat ons erg heeft verbaasd daar het robuust hout lijkt.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je review en feedback!

Wat een schitterende horloge .

Wat een schitterende horloge en wat ben ik hier happy mee. Draag het nu al met heel veel plezier. En denk zeker om over een tijdje weer zo.n mooi horloge te kopen. Echt wist niet dat er zulke mooue horloges te koop waren. En zal zeggen ga zo door op deze voet en met zulke mooie horloges
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Jack!

Eerst Eerst 1 voor mijn man. Nu ook voor mezelf.

Eerst 1 voor mijn man gekocht. Cadeautje. Die is erg tevreden dus ook 1 voor mezelf gekocht. Lichtgewicht en mooie uitstraling. Wij zijn er beide blij mee. Ook qua prijs goed te doen.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review!
10 mrt 2024
De kwaliteit en originaliteit zijn TOP! De bestelling en levering verliepen perfect, na 3 dagen werd de horloge reeds geleverd. Ik ben er erg tevreden mee, precies wat ik zocht.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review!
10 mrt 2024
Bestelling snel binnen, fijn dat je horlogebandjes los kunt bestellen!
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Marjan!