Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.080 beoordelingen in totaal

14 aug 2024
Snelle levering,veel keuze qua producten !! Ik heb dit keer gepelde zonnebloempitten besteld en vet-traktatie staafjes (pellets) met bessensmaak ,normaal heb ik meestal de insekten of meelwormen variant van deze staafjes,maar omdat er veel merels komen en zij ook van vri hten houden wilde inkijken wat ,e zouden vinden van de bessenvariant. Eerlijk is eerlijk alle vogels die hier komen zoals koolmeesjes & pimpelmeesjes & de verschillende mussensoorten,maar ook de merels eten allen graag van de vetstaafjes/ vettraktatie en ook de gedroogde meelwormen blijven ook een groot succes en de gepelde zonnebloempitten heb ik altijd in een voedersilo zitten ,want zo is er voor iedereen wat lekkers ,er komen elke dag veel vogels om te ontbijten / lunchen en ook savonds wat te eten en in het broedseizoen komen ze met hun baby vogeltjes buurten,een mooi gezicht is dat !!

De producten lijken op het eerste gezicht goed, al komt het vogelhuisje wat kwetsbaar over (vooral waar de twee plastic delen aan elkaar vast zitten - hopelijk breekt niet één van de lipjes af). Minder goed was de verzending met DPD: dit bedrijf heeft zes dagen over de verzending gedaan EN gaf daar onjuiste en onduidelijke informatie over EN hield zich absoluut niet aan het toegezegde bezorgingstijdvak. Ik zou aanraden voortaan een andere bezorgdienst te gebruiken.

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Altijd alles netjes verpakt en verstuurd en arriveert op afgesproken tijd. Altijd veel informatie en advies, en aan de telefoon interessante gesprekken, op deze manier krijg je een binding met een bedrijf en blijf je een trouwe klant. Dit is wat bedrijven tegenwoordig nodig hebben.
30 sep 2024
Mooi egelhuisje, gemakkelijk in elkaar te zetten. Heb hem eerts nog wel helemaal gebeitst. Egeltje komt iedere nacht even een kijkje nemen.
Antwoord van Vogelhuisje.com
3 okt 2024
Bedankt voor je mooie review en de fantastische foto van het egeltje dat uit het huisje komt! Wat leuk om te horen dat het egelhuisje gemakkelijk in elkaar te zetten was en dat je de moeite hebt genomen om het te beitsen. Geweldig dat het egeltje er elke nacht even komt kijken, dat maakt het helemaal de moeite waard! We zouden graag jouw foto delen op onze socials, zou je het goed vinden als we dat doen? 😊 Met vriendelijke groet, Janet - Team Vogelhuisje.com
Goede informatie, zoveel keuzes, en een goed gesprek aan de telefoon. Bedankt voor alle hulp over de jaren.
24 sep 2024
Mooi beeldje, perfect ingepakt en snelle levering!
Prachtig vogelhuisje. Geeft sfeer in de tuin.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Geen verbeterpunten
HV
Hilde V.
Antwerpen
Snel geleverd, zorgvuldig verpakt.
FD
frans d.
valkenswaard
7 okt 2024
Tot mijn grote verwondering was mijn betaling niet doorgegaan. Nadat ik een link gekregen had kon ik nog met de gsm nog met de tablet betalen. De rekening klopte niet . Vervolgens heb ik de betaling gedaan met een overschrijving en wacht nu op het vogelhuisje
19 sep 2024

voldoet aan de verwachtingen

De site is duidelijk, het product wordt snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Prima.
3 sep 2024
Snel geleverd. Fijne waterschaal voor de vogels. Ze zijn er heel erg blij mee.
20 sep 2024
De beschrijving van het vogelhuisje klopt helemaal.
Antwoord van Vogelhuisje.com
3 okt 2024
Bedankt voor je geweldige 5-sterren review, Corriel! Wat fijn om te horen dat de beschrijving van de Bolmso Birdfeeder en de verstelbare beschermkooi volledig aan je verwachtingen voldoen. 😊 We wensen je veel plezier met het observeren van de vogels van zo dichtbij! Met vriendelijke groet, Janet - Team Vogelhuisje.com
5 sep 2024
snelle levering, stevig verpakt