Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.com

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.043 beoordelingen in totaal

27 mei 2024
Eerder deze maand kocht ik een handgesneden, houten roodborstje bij Vogelhuisje.com. Omdat ik het roodborstje die dag nodig had, heb ik het afgehaald bij de vestiging in Heesch. Wat fijn dat het zo snel kon! Met het team in Heesch sprak ik over de mooie omgeving en de zorg voor de natuur. Het roodborstje heb ik thuis op een marmeren sokkel geplaatst om er een prijs voor een wedstrijd van te maken. De prijswinnaar was bijzonder content met het resultaat! Dank aan het team van Vogelhuisje.com voor de fantastische service!

De producten lijken op het eerste gezicht goed, al komt het vogelhuisje wat kwetsbaar over (vooral waar de twee plastic delen aan elkaar vast zitten - hopelijk breekt niet één van de lipjes af). Minder goed was de verzending met DPD: dit bedrijf heeft zes dagen over de verzending gedaan EN gaf daar onjuiste en onduidelijke informatie over EN hield zich absoluut niet aan het toegezegde bezorgingstijdvak. Ik zou aanraden voortaan een andere bezorgdienst te gebruiken.

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

30 jun 2024
Mokken met vogels besteld. Prima afgehandeld! Zijn goed ingepakt op aangegeven datum gearriveerd. Mokken waren ook nog afzonderlijk leuk ingepakt. Ik heb veel mensen een groot plezier gedaan met dit leuke vogelkadootje. Zelf heb er nog een chocolaatje en een theezakje ingedaan en een celofaantje om het geheel. Succes verzekerd!
12 jul 2024
Prima verpakt verzonden houten paal om vogelhuisje op te plaatsen. Was alleen wel wat goedkoop hout, ben benieuwd hoe lang dit blijft zitten.
12 jul 2024

Voederpaal.

Voederpaal besteld. Werd goed en netjesverpakt geleverd. Zag er goed! De vogels vliegen inmiddels af en aan!

Dikke prima!

Netjes ingepakt, op tijd bezorgd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima!
Alles netjes afgeleverd wat ik heb besteld.
RB
R B.
ZWIJNDRECHT
10 jul 2024
27 mei 2024

Prachtige producten en snelle service!

28 mei 2024
Beste Erik, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het houten roodborstje en de snelle service. Het was leuk om met je te praten over de mooie omgeving en de gezamenlijke zorgen over de natuur. De foto van het roodborstje op de marmeren sokkel ziet er hartstikke mooi uit! Wat geweldig dat de ontvanger blij is met het roodborstje. Het resultaat hebben we gepost op onze Facebook en Instagram pagina. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com. Kom gerust nog eens langs in Heesch! Met vriendelijke groet, Janet - Team Vogelhuisje.com
17 jun 2024
Super service ! Ik had gebeld om iets na te vragen en ze denken super mee en houden zich aan de afspraken. Snel verzonden . Echt aan te raden !
18 jun 2024
Bedankt, Angelique, voor je geweldige review! 🌟 We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de Vetbollenhouder XL met beschermkooi. Het is altijd ons doel om mee te denken met onze klanten en onze afspraken na te komen. We zijn verheugd dat je de snelle verzending waardeerde en we hopen dat de vogels er net zo blij mee zijn als jij! Hartelijk dank voor je aanbeveling en voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het Vogelhuisje.com Team
12 jun 2024
Het product is nog mooier / echter als ik had gehoopt erg mooi Top Merel broed in hooiruifje net echt Bedankt ervoor
18 jun 2024
Bedankt voor je 5-sterren shopreview en de prachtige foto's, Frans! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Zouden we één van de foto's, vooral de foto van de merel in het mini hooiruifje, mogen gebruiken op onze website en social media? We vinden het geweldig om te zien hoe onze producten in hun nieuwe thuis worden gebruikt. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het Vogelhuisje.com Team
18 jun 2024
Altijd kwaliteit: de vogels likken hun pootjes af bij het eten van de bessentraktatie van Vogelhuisje.com!!!
21 jun 2024
Dat is geweldig om te horen, bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat de bessentraktatie zo goed in de smaak valt bij de vogels. Bedankt voor je vertrouwen in Vogelhuisje.com en veel plezier verder met het voeren van de vogels! 🐦🌿
24 jun 2024

Aluminium spijkers

Prima spijkers, jammer dat er voor een minimum bedrag besteld moet worden. Kan nu 36 vogelhuisjes ophangen.
23 jun 2024

Pindakaashuisje met tralies

Werkt perfect grote vogels stelen niet meer de kleintjes kunnen weer goed eten
8 jun 2024
Snelle levering, alleen de doos was kapot, te licht voor het voer.
6 jun 2024
Snel geleverd, goed verpakt en mijn tuinvogels zijn er verzot op😍
17 jun 2024
Levering snel, correct, zorgvuldig verpakt en goede spullen!
18 jun 2024
Bedankt voor je fantastische 5-sterren review, Marion! 🌟 We zijn heel blij te horen dat je tevreden bent met je aankopen, waaronder de Squirrel Buster™ Classic - Voedersilo voor zaden, Pindakaaspothouder met beschermkooi, LokTop® - Pindavoedersilo met beschermkooi, en de Pindakaas voor tuinvogels - Vogelbescherming - Set (4 x 300ml). Het is geweldig om te weten dat de levering snel en correct was, en dat je tevreden bent met de zorgvuldige verpakking en de kwaliteit van onze producten. 🐦 We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen! Met vriendelijke groet, Het Vogelhuisje.com Team
11 jun 2024
Snelle verzending en verpakking goed tegen breuk beschermd.
3 jun 2024

Goed product

Snel verzonden snel geleverd. Goede kwaliteit