Vogelhuisje.com- Logo - Beoordelingen

Vogelhuisje.comReviews

Gecertificeerd sinds: 9-2-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Vogelhuisje.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Vogelhuisje.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9-2-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

69 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De zorgvuldigheid hoe er met de bestelling word omgegaan is echt fijn te noemen. In de haast met bestellen was ons huisnummer fout ingevuld. We zijn daarom Telefonisch benaderd en is het vogelhuisje bij ons terecht gekomen. Nu nog afwachten of het Roodborstje zijn nieuwe nest goed keurt! We wachten in spanning af!

De benadering naar de klant is matig. Ik had een vraag over een haak. Ik meende dat er ook een voederhuisje bij was. Het antwoord was: die vogels op dat plaatje leverden we toch ook niet mee !" Verder laten ze je niet uitpraten. Hun toon is onvriendelijk

Beoordelingen voor Vogelhuisje.com

Snelle correcte afhandeling
Antwoord van Vogelhuisje.com
Dank u voor uw beoordeling, ook al is deze negatief. Helaas konden we u niet duidelijk maken dat bij de 'Raamhaak voor voedersystemen' geen voederhuisje wordt meegeleverd. Bij de productomschrijving staat ook: Met deze sterke raamhaak kan je voedersilo's, voederhuisjes of voer (bijv. een kokosnoot) aan je raam hangen. Op de foto's staan deze voorbeelden ook afgebeeld. Wij zullen de tekst aanpassen zodat het nog duidelijker wordt dat er alleen een 'Raamhaak voor voedersystemen' wordt geleverd. We hopen dat u toch nog Vogelplezier beleeft aan dit product. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
Mooie drink of voederschaal. Goede kwaliteit
Alles klopte, snel en goede kwaliteit..
Het Raamvoederhuis aan het raam is erg vermakelijk. Vogelvoer er in en de vogels vliegen af en aan. Ik kan van dichtbij, achter het raam, ervan genieten!
Alles goed. Gewoon zo doorgaan.
Goede afhandeloing en bezorging
Goed verpakt, snelle verzending. Enige verbeterpunt: de track&trace van DPD laat te wensen over. Slechte of geen informatie over get tijdstip van bezorging.
De verpakking van zaden met een venster verstevigen. Er treedt snel scheurvorming op tijdens het vervoer. Attendeer de fabrikant daarop.
Kwaliteit is top, keuze volop en vlotte levering.
Snelle levering, netjes verpakt. Bedankt!
van Eva V.
Telefonisch prettige uitleg en toelichting voor aankoop voedersilo met beschermkooi voor kleine tuinvogels. Kwaliteit en levering: keurig. Zeer tevreden.
Prima service! Dankzij de geweldige voederproducten is het een waar vogelparadijs in de tuin. We hebben zelfs zwarte mezen!
Altijd snel verzonden. Leuk gesprek met degene die telefoon aan nam. En de vogels in de tuin zijn happy.
Keurige verpakking waarmee niks kon gaan. Product precies wat we hadden verwacht en reuze naar onze zin.
Na twee dagen de vogel al op de deurmat... Leuk.. Goed stevig, geen flut staal! Staat leuk op de boom.. Zeker een aanrader👍leuk om te geven en zeker om te krijgen!
Antwoord van Vogelhuisje.com
Dank je voor je review, Klanttevredenheid is voor ons van groot belang en we zijn dan ook blij dat je tevreden bent met onze service. Veel Vogelplezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com
Mooi spul, goed verpakt, snelle verzending! Top! De vogels vliegen al af en aan! Zooo leuk! Leuk cadeau voor de feestdagen!
Antwoord van Vogelhuisje.com
Dank je voor je review, Klanttevredenheid is voor ons van groot belang en we zijn dan ook blij dat je tevreden bent met de Voederbol. Veel Vogelplezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com