toilettapes.com- Logo - Beoordelingen

6031 RV Nederweert
H.H.M. Houben

Beoordelingen voor toilettapes.com

726 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Leuke en vooral fris ruikende toilettapes in een niet standaard format die we hedendaags in de supermarkten en drogisterijen vinden. Geweldig! En ook nog eens goed voor het milieu vanwege het gebruik van -90% plastic. Das toch mooi?! En wat is het toch fijn om te zien en te ruiken dat mijn toilet na elke spoelbeurt ook nog eens met een frisse schuim wordt gereinigd. Wat betreft de levering: top! Vandaag besteld en mijn toilettapes had ik de volgende dag al in huis. Supersnelle levering!

Informatie over de ingredienten kan beter. Of de tapes gebruikt kunnen worden bij iba systemen wordt zeer vaag en ontwijkend beantwoord. Er wordt geen melding gemaakt of er chloor in zit, wel dat er geen zouten in zitten.. zouten zegd de gemiddelde consument niet zo veel. Al met al erg vaag en daardoor twijfel ik of het produkt wel echt zo biologisch verantwoord is als dat de flashy marketing wil doen voorkomen. De tapes ruiken fris en zijn makkelijk in gebruik..

Beoordelingen voor toilettapes.com

Het ziet er fantastisch uit Toen mijn kleinzoon (5 jaar)uit de wc kwam riep hij meteen "oma wat heb jij een mooi bloemetje in de wc" Het maakt en houd de wc goed schoon ,alleen had het voor mij persoonlijk nog iets sterker mogen ruiken. Ik blijf dit wel gebruiken
Antwoord van toilettapes.com
Dank dat je tevreden bent. Geuren houden we zo. 98% is tevreden, 1% vindt ze te sterk ruiken en 1% vindt ze te weinig ruiken.
De minimale verpakking en de lichte niet opdringerige geuren. Frisse geur is echt een frisse geur. Een keer viel het zeepje telkens van de plakstrip.
Wat ben ik blij met jullie toilettapes! Nooit meer verstoppingen in afvoer doordat te fanatiek geborsteld werd en toiletblok verdween....
Fijne mix van geuren. Heel blij met de milieuvriendelijke toilettapes. Zou niet weten wat jullie beter kunnen doen. Heel tevreden.
Reeds eerder gekocht. Alleen de prijs hield mij tegen. Daarom nu een grote verpakking gepakt. Dus kan vooruit.
,e zijn handig in gebruik Van mij mag de geur iets sterker, maar ja dat is persoonsgebonden. Ben tevreden
Perfect voor de ondiepe wc pot, ruikt heerlijk, wc papier blijft niet erachter hangen. Mooi blokje ook!
van CE V.
Het is een vrolijke noot in de toiletpot. Blijft goed zitten en het verspreidt een aangename geur.
Makkelijk in gebruik. Tip: een grotere toilet tape zodat hij langer meegaat. Rechthoekig model ?
Alles naar verwachting, snel, goed verpakt, duidelijke uitleg en het ruikt als een zonnetje!
Lekker frisse geur. Weinig verpakkingsmateriaal. Zeer makkelijk in de pot te hangen.
Snelle levering en heel makkelijk in gebruik. Ze passen geweldig in mijn randloze wc.
ik ben zeer tevreden,ze ruiken heerlijk,maken de wc pot ook een stukje gezelliger
Fantastisch, blijft goed zitten en ruikt erg lekker. Snelle verzending ook
Makkelijk te bevestigen, blijft goed zitten en het toilet ruikt heerlijk.
korecte afhandeling en snelle levering..en goed product ! zeer tevreden.
Ruikt heerlijk en super makkelijk in gebruik! En weinig plastic afval! 👍
Frisse geur en geeft geen strepen in de toiletpot zoals toileblokjes.
Super snelle levering. Interessante prijs. Veel variatie qua geuren.
Prima product. Blijft lang lekker ruiken. Is makkelijk in gebruik.