DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

DareToDrinkDifferent

285 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden643 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
DareToDrinkDifferent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Geweldig cadeau, Ik was op zoek naar een leuk vaderdag cadeau voor mijn vader, een echte drank liefhebber. Hij werkt zelf in een slijterij dus ik wilde graag wat hebben wat hij nog niet eerder had gehad. Dus een verrassingspakket besteld bij Dare to drink different en ik werdt blij verrast. Alles was mooi en veilig ingepakt, samen met de 11 unieke bieren in het pakket ook een leuke bieropener en super mooi glas, ik had ook nog een extra glas erbij besteld van een merk dat hij nog niet had. Mijn vader was er erg blij mee en vondt het leuk om wat te krijgen wat hij nog niet kende. Ik raad het zeker aan

26 dec 2023
Na mijn eerste bestelling kreeg ik een kort sms'je dat mijn bestelling verkeerd gesorteerd was door budbee, waardoor mijn bestelling opnieuw verzonden moest worden, duidelijk een smoes want anders zouden z'n m direct alsnog correct sorteren, al met al vrijwel 2 weken op mijn bestelling moeten wachten, terwijl op de site staat aangegeven dat een bestelling de volgende avond bezorgd zal zijn. Er mag dus ook wat meer transparantie op de website komen. Als iets niet haalbaar is en/of er gaat iets fout, wees dan eerlijk naar de klant, dat zou ik oprecht waarderen en daardoor zou mijn geduld ook vergroot worden. Ik denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. Toen uiteindelijk na vrijwel 2 weken de biertjes aan kwamen stond de bezorger hier na 22:00 aan de deur, terwijl ik al in bed lag ivm me wekker om 05:00. De biertjes waren overigens heerlijk!

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

6 jul 2023
De enigste leverancier in NL met mijn biertje en heel betaalbaar
12 jul 2023
Duidelijke bezorgservice, mooie biertjes en aangename prijzen
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hi Twan, Bedankt voor jouw reactie! Proost en geniet van de mooie biertjes! Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
6 aug 2023
Niks op aan te merken. Vlot verstuurd en heel netjes verpakt
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hi, Wat fijn om te horen! Bedankt voor je review en we zien je graag snel terug in onze webshop. Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
10 mei 2023
Snelle levering, goede produkten, duidelijke communicatie👍
4 jun 2023

O' Hara's bierpakket

Mooi pakket voor een mooie prijs. Prima om kado te doen.
AA
Arthur A.
Amsterdam
27 jun 2023
Hele fijne website, veel lekker bier, snelle bezorging!
25 jul 2023

Erg tevreden over DTDD!

Erg goede en duidelijke webshop met een goede service!
25 jul 2023
Hi Arjan, Fijn om te horen en bedankt voor jouw positieve beoordeling! We zien je graag snel terug op onze webshop. Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
NV
Nieko v.
Krommenie
5 jun 2023
een uitstekende levering van allemaal lekkere biertjes
AA
Arthur A.
Amsterdam
26 jul 2023
Top tent!! Lekker bier, snelle levering, ruime keuze
27 jul 2023
Hi Arthur, Thanks voor de review! Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met Dare to Drink Different. We zien je graag snel terug in onze webshop. Proost en geniet van je bier! Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
goede service, snelle levering en een goed product.
De bestelling was op tijd en keurig netjes bezorgd.
14 aug 2023
Tevreden klant. Makkelijk besteld. Snel geleverd
15 aug 2023
Hi, Thanks voor je review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met Dare to Drink Different. We zien je graag snel terug in onze webshop. Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
26 jul 2023
Goede levering, op tijd. Goede inhoud. Gewoon top
27 jul 2023
Hi Ton, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met Dare to Drink Different. We zien je dan ook graag snel terug in onze webshop. Proost! Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
14 jun 2023
Snelle levering en ook alles heel in de doos. Top
23 jun 2023
Nette bezorging, keurig op tijd Goed contact
2 aug 2023
super fijne en mooie webshop met ruime keuze!
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hi Daniëlle, Wat tof dat je een positieve review hebt geschreven voor Dare to Drink Different. We zien je graag snel weer terug in onze webshop! Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
Makkelijk bestellen en leveren op afspraak.
Goede service na een niet geleverd pakket.
Snelle verzending en bear cider is lekker
WB
Wesley B.
Serooskerke
22 jun 2023
Super snel bezorgd! En ook precies op tijd