71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden697 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
71workx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
ik ga hier zeker vaker bestellen, werd contact met me opgenomen of ik op de hoogte was van de maatvoering van Carhartt, heb toch een maatje kleiner genomen van mn t-shirt en zat perfect. Is maar goed dat ze me belden!

Logistiek verbeteren 8 -12-23 bestelling geplaatst 15-12-23 de bestelling ontvangen in gebreken En nu is het 27-12-23 maar afwachten wanneer de rest wordt geleverd Echt belachelijk

Beoordelingen voor 71workx.nl

12 okt 2023
Mijn bestelling bleef te lang uit, nadat ik contact had opgenomen werd dit direct gecorrigeerd. Wel netjes afgehandeld en een gratis riem erbij gekregen voor het “leed”.
13 okt 2023
Onze excuses voor de vertraagde levering. Fijn om te horen dat we het snel hebben kunnen oplossen en u een gratis riem als tegemoetkoming hebben kunnen aanbieden.😊👍 Team 71workx
12 okt 2023
Super! Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We waarderen je positieve feedback enorm! 🌟 Als je in de toekomst nog vragen hebt, laat het ons dan weten. We staan altijd voor je klaar! Bedankt voor je steun! 😊🙌 Team 71workx
8 okt 2023
Antwoord van 71workx.nl
We zijn ontzettend blij met jouw 5-sterren review! Geweldig om te horen dat onze werkkleding aan je verwachtingen voldoet. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Team 71workx
8 okt 2023
Antwoord van 71workx.nl
Hartelijk dank voor de 4-sterren review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze werkkleding. Bedankt voor je steun! Team 71workx
6 okt 2023

Correcte afhandeling

De bestelde jas was twee maal vertraagd in de levering, maar hier werden we netjes van op de hoogte gebracht plus een kleine attentie
6 okt 2023
Bedankt voor je geweldige review! We vinden het jammer dat de levering van de jas vertraagd was, maar we zijn blij dat we je goed op de hoogte hebben gehouden en dat je een kleine attentie hebt ontvangen. We waarderen je begrip en hopen dat je veel plezier hebt met je nieuwe jas! Team 71workx
3 okt 2023
Alles supervlot verlopen. Vriendelijke mensen,die contact opnemen als ze twijfelen aan de maat.
4 okt 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat alles supervlot is verlopen. We streven ernaar om altijd vriendelijk te zijn en contact op te nemen als we twijfelen aan de maat. Bedankt voor je positieve feedback! 😊 Team 71workx
13 sep 2023

Top kleding

Netjes verstuurd en ingepakt goede kwaliteit van de kleding
14 sep 2023
Bedankt voor de geweldige review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de verzending, verpakking en kwaliteit van onze kleding. We waarderen uw positieve feedback enorm! 😊👍 Team 71workx
CD
cees d.
Vlaardingen
4 sep 2023
Lange levering , 1 week voor een voorraad product , had ik niet verwacht
8 sep 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en we zullen ons best doen om onze levertijden te verbeteren. Bedankt voor je geduld! ✨🚚 Team 71workx
26 aug 2023
Fijne webshop met goede merken voor scherpe prijzen. Dit wil je precies bij een webshop.
28 aug 2023
Bedankt voor je positieve review! We streven ernaar om een fijne webshop te zijn met goede merken voor scherpe prijzen. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service! 😊🛍️ team 71workx
24 aug 2023
28 aug 2023
Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We streven er altijd naar om de beste service te bieden en het is fijn om te horen dat we aan je verwachtingen voldoen. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en tot ziens! 😊🌟 Team 71workx
23 aug 2023
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en dat we je hebben kunnen helpen met de maatvoering van Carhartt! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden. Bedankt voor je vertrouwen en we kijken uit naar je volgende bestelling! Team 71workx
23 aug 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten/diensten. Jouw feedback is enorm waardevol voor ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Team 71workx
22 aug 2023
Wow, bedankt voor de fantastische beoordeling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Jouw steun betekent veel voor ons! 🌟 Team 71workx
21 aug 2023
20 aug 2023
22 aug 2023
Wat een geweldige feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor de 5-sterren review! 🌟 Team 71workx
20 aug 2023
22 aug 2023
Geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor de 5-sterren review! 🌟 We waarderen je steun! Team 71WorkX
18 aug 2023
Eindelijk een webshop die begrijpt wat klanttevredenheid betekend, het pakketje was netjes verpakt en snel bij mij in huis, aanradertje!
18 aug 2023
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling. Aanradertje inderdaad! 😄👍 Team 71workx
OM
Owen M.
Amsterdam
14 aug 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. Team 71workx
5 aug 2023
14 aug 2023
Geweldig om te horen dat je ons een 5-sterren review geeft! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor je support! 😊🌟 Team 71workx
30 jul 2023

Betrouwbare webshop

Ruim aanbod, correcte stockweergave, prima prijs. Betrouwbare webshop waar ik al meerdere jaren al m'n werkkledij koop.
14 aug 2023
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het ruime aanbod, de correcte stock weergave en de prima prijs! Het is geweldig dat je al meerdere jaren al je werkkledij bij deze betrouwbare webshop koopt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Team 71workx