Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.108 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Wat beviel mij in het bijzonder? De snelle levering, de keuze in verschillende merken/ soorten. En keurig verpakte producten. Misschien nog iets minder plastic geen gebruiken! Dus minder afval ( bijv twee pennen in een plasticzak , kunnen er ook los bij!

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

Ik heb een glucosemeter besteld en bij het bestellen werd onderaan op de site meteen geadviseerd om extra teststrips te kopen. Ik heb twee doosjes gekocht, maar nu kwam ik erachter dat ze niet geschikt zijn voor mijn glucosemeter! Dus vandaag kan ik suiker niet meten en moet opnieuw bestellen, weer met verzendkosten!
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u een verkeerde artikel heeft besteld, heeft u toevallig een screenshot van waar de verkeerde test strips geadviseerd staan? Wij willen het graag voor u oplossen en nieuwe klachten van andere klanten te voorkomen. Als u het verkeerde artikel heeft besteld door advies van ons, zullen wij alles voor u gratis regelen, namelijk: de juiste test strips gratis versturen. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
19 apr 2024
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen! Echt een beetje slordig dit! Ik hoop dat ik zsm het binnen heb.
19 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog niet door ons verzonden, omdat het artikel dat u heeft besteld tijdelijk niet voorradig is. Op de website staat bij dit artikel staat de volgende status: in bestelling, levertijd enkele dagen. Op het moment dat wij het door uw bestelde artikel weer voorradig is wordt deze direct naar u verstuurd. Op dit moment zie ik alleen dat de levertijd van het desbetreffende artikel langer is dan verwacht, deze staat gepland op eind april. Allereerst onze excuses dat wij u hier niet eerder over hebben geïnformeerd. Als u niet kunt wachten totdat het artikel weer voorradig is dan is het uiteraard mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het aankoopbedrag zal dan direct aan u worden teruggestort. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via info@merkala.nl. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
U gaf aan dat het pakket afgelopen dinsdag bezorgd zou worden. Ik heb echter geen post gezien.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op zaterdag 27 april heeft geplaatst, in verband met Koningsdag is deze pas maandag 29 ingepakt en verzonden. Wat u zegt is kloppend, hij zou dan dinsdag 30 april bij u geleverd moeten zijn. Wij verzoeken onze klanten om de track & trace te controleren en indien nodig contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij een onderzoek kunnen starten en het zo snel mogelijk voor u oplossen mocht uw pakketje vermist zijn. Mocht u nog vragen hebben laat het ons weten!
Beoordeelings moeheid. Hoe vind je dat ik het heb gedaan als klant? Krijg ik een 5 sterren?
22 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, onze tevreden klanten zijn altijd 5 sterren waard! Is het goed gegaan met de bestelde artikelen? Of is er iets waar u ontevreden over bent? Ik zie dat het uw eerste bestelling bij ons is. Wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om 5 sterren te krijgen!
TV
Ton V.
Venlo
21 apr 2024
Ik vond het een duidelijke website en een zeer snelle levering. Prima tevreden
Leveren zoals beloofd Dinsdag besteld, zaterdag nog niet toegekomen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling niet op dinsdag heeft geplaatst maar op Woensdag 24 april om 19:21. Dezelfde avond hebben wij uw bestelling verwerkt een aan DHL overgedragen zoals u op onze website heeft gekozen. Dit kunt u in de track & trace zien. Het pakketje zou op Donderdag 25 geleverd moeten zijn, volgens de track & trace is uw pakketje inderdaad vertraagd en zal pas vandaag geleverd worden. Helaas is er door Koningsdag wat drukte bij DHL geweest. Mocht u in de toekomst bij ons bestellen is er ook een mogelijkheid om voor Post NL te kiezen. Laat het ons alstublieft weten als wij u ergens mee kunnen helpen.
Ik weet na 3 dagen nog niet wanneer ik mijn spullen ontvang.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u niet weet waar uw pakket is, heeft u al de track & trace gecontroleerd? Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? Zij kunnen namelijk meer informatie geven over uw bestelling en indien uw pakket nog niet bezorgd is, kunnen zij een onderzoek starten bij het pakketdienst. Onze klantenservice is telefonisch, Chat en e-mail te bereiken, daarnaast is de responsetijd ook snel. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
24 apr 2024
Proces naar “afrekenen “ slecht. Reactie op e-mail slecht
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u problemen met onze website ervaart. Deze meldingen ontvangen wij graag bij de klantenservice via info@merkala.nl samen met een screenshot om te kijken waar het mis gaat. Laat het ons alstublieft weten als u nog problemen ervaart.
Bestelling nog steeds NIET aangekomen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending nog niet is ontvangen, vanuit DHL hebben wij het volgende vernomen voor zendingen naar België: "De meeste pakketjes die vanuit Nederland naar België gaan, worden overgedragen naar onze partners B-Post. Zij hebben afgelopen week gestaakt. B-Post en de vakbonden zijn tot een akkoord gekomen, waardoor alle blokkades vrijdag middag zijn opgegeven. Door de blokkades hebben zendingen een enorme achterstand opgelopen. Er zal de komende dagen in het zuiden nog hinder worden ondervonden in de uitlevering." Onze excuses voor het ontstane ongemak.
22 apr 2024
De fout zit bij de bezorging
24 apr 2024
Gedachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met het bezorgen van uw pakketje. Om deze reden hebben wij op onze website de mogelijkheid om voor DHL op Post NL te kiezen. Mochten wij u ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij horen het graag waarmee wij u kunnen helpen. U kunt ook telefonisch contact met onze klantenservice opnemen op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
7 apr 2024
Heb de verkeerde strips besteld en dat kan n u et geruikd worden of terug sturen alleen bij de post weigeren maar als je niet thuis ben en wordt bij de buren gekeverd dan heb ook de produkt en dat kan niet terug gestuurd worden. Dus zit ik met een verkeerde doosje in huis zonder dat het gebruikt wordt. En dat is jammer.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Als ik het goed van u begrijpt, wenst u een artikel te retourneren, dat is bij ons mogelijk en binnen Nederland is het ook nog gratis! Via de volgende link kunt u onze retour voorwaarden lezen (in korte woorden ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd), en uw retourlabel gelijk aanmaken: https://www.merkala.nl/retouren Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, storten wij het totale betaalde bedrag terug. Mocht het niet lukken staat onze klantenservice klaar om u te helpen, u kunt ze bereiken op 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl Laat het ons weten hoe het is gegaan!
7 apr 2024
De berichten van verkoper en postbedrijven betreft de levering zijn verwarrend, de beloofde leveringstijden worden bijna nooit gehaald en dat is in het geval van bezorgen van medicijnen even schrikken, maar toch post.nl is de beste.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden, soms komt het voor dat ze vertraging oplopen, helaas hebben wij hier weinig grip of invloed op. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en is deze dezelfde dag aan Post NL overgedragen. Vermoedelijk door drukte is deze pas op Vrijdag 05 April door Post NL verwerkt en op Zaterdag 06 April bij u geleverd, klopt dat? Wij horen het graag van u als u nog vragen heeft of als wij u ergens mee kunnen helpen.
NA
Naseer A.
Turnhout
7 apr 2024
Ze zeggen dat volgende dag geleverd maat ik heb mijn bestelling nog niet. Als ik mijn bestelling maandag niet ontvangen dan zal ik mijn geld terug hebben van hun. Niet tevreden
Antwoord van Merkala.nl
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat uw pakketje nog niet bij u is bezorgd. Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en u kunt in uw track & trace zien dat DHL uw pakketje dezelfde avond heeft ontvangen en gesorteerd. Helaas hebben zij het vrijdag 05 April niet kunnen leveren, mocht u een onderzoek hierop willen starten om te weten waarom uw pakketje niet is geleverd, is dat uiteraard mogelijk, onze klantenservice staat klaar om dit voor u te doen! neem contact met ons op via info@merkala.nl of bel ons op 088 0500 800. In dezelfde track & trace staat ok dat uw pakketje vandaag geleverd zal worden, mocht u alsnog van de bestelling willen afzien is dat ook mogelijk! u kunt het pakketje aan de deur weigeren, deze komt vanzelf retour naar ons en bij ontvangst wordt het totale betaalde bedrag teruggestort. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
Ik had een cold hot voor in de nek besteld,staat op van 4 min bij 280gr dat werkt echt, niet bij 2 minuten was het plastic al gesmolten en heb ik het weggegooid.jammer geld
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. Heeft u contact met onze klantenservice opgenomen? U kunt ons namelijk bellen naar 088 0500 800 of een mailtje sturen naar info@merkala.nl met uw klacht en foto van het artikel, zij reageren snel op uw bericht en zullen hier aan de slag gaan en een oplossing vinden. Dat kan of een nieuwe product zijn of uw geld terug ontvangen. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan! 02-04-2024 Wij hebben uw klacht verder opgepakt, wij zien dat het artikel inderdaad in de mag magnetron mag (Max 4 minuten bij 280W). Wij horen het graag als uw magnetron op 280W is gezet.
30 mrt 2024
Mijn pakketje is zonder aan te bellen voor mijn deur neergelegd terwijl we thuis waren.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, dat is inderdaad niet de juiste manier waarop de bezorger het pakketje moet leveren. Om een onderzoek voor u te kunnen starten oftewel een klacht bij het bezorgdienst in te dienen vragen wij u om contact met onze klantenservice op te nemen via 088 0500 800 of via email naar info@merkala.nl (antwoord binnen 24 uur). Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
Bij bestellen al aangeven wanneer iets niet voorradig is
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, op onze website kunt u 3 voorraad statussen vinden: *Op voorraad: wanneer een artikel voorradig is en direct leverbaar. *In Bestelling: wanneer het artikel niet voorradig is maar in bestelling, de levering daarvan is binnen enkele dagen. *Niet op voorraad: wanneer het artikel leveringsproblemen heeft, hierbij is het niet mogelijk om een artikel te bestellen, dan staat het bestel knop niet beschikbaar. Alleen bij de eerste 2 statussen kunt u bestellingen plaatsen. Mocht u de eerste melding hebben gemist, dan staat deze nogmaals in een blauwe balk bij uw winkelwagen, hierbij wordt het volgende vermeld: "We hebben niet zo veel van "(naam artikel) " zoals je gevraagd hebt, maar we zullen de resterende (aantal) naleveren." Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
De info op de site en in werkelijkheid past het niet
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt. Wij verzoeken u om contact met onze klantenservice op te nemen om een oplossing voor u te vinden. U kunt contact opnemen via info@merkala.nl of bellen naar 088 0500 800. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
Nog steeds niet afgeleverd
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op vrijdag 22 Maart heeft geplaatst, deze is dezelfde dag ingepakt en verzonden. Volgens de track & trace kon DHL het pakketje op zaterdag 23 Maart niet bij u bezorgen en is het bezorgmoment naar vandaag verplaatst. Mocht u de track & trace link niet hebben kunt u deze via onze klantenservice opvragen via info@merkala.nl of telefonisch contact opnemen via 088 0500 800. Laat het ons alstublieft weten als wij u nog ergens mee kunnen helpen.