Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl
Beoordelingen:

1.600 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.204 beoordelingen in totaal  

4,74
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

de meest kritische beoordeling

16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Merkala.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(21)
(7)
(25)
Resetten
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Price are really interesting, but the corrier service is not as discribe for Belgium. In beginning you have a DHL tracking number but after it transfer to the local post which take 2 - 3 days.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijk aan geven. Nu wist ik niet hoeveel ik had besteld. En vond het nu wel erg prijzig.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
6 dagen geleden
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het artikel wat prijzig is. Wist u dat u het ongeopende, ongebruikte en onbeschadigde artikel naar ons binnen 30 dagen kan retourneren? Het retourneren is totaal gratis en ontvangt u dan het volledige betaalde bedrag terug. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
7 dagen geleden
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om de 5 sterren te halen.
6 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik weet na 3 dagen nog niet wanneer ik mijn spullen ontvang.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
12 dagen geleden
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u niet weet waar uw pakket is, heeft u al de track & trace gecontroleerd? Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? Zij kunnen namelijk meer informatie geven over uw bestelling en indien uw pakket nog niet bezorgd is, kunnen zij een onderzoek starten bij het pakketdienst. Onze klantenservice is telefonisch, Chat en e-mail te bereiken, daarnaast is de responsetijd ook snel. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds NIET aangekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
6 mei 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending nog niet is ontvangen, vanuit DHL hebben wij het volgende vernomen voor zendingen naar België: "De meeste pakketjes die vanuit Nederland naar België gaan, worden overgedragen naar onze partners B-Post. Zij hebben afgelopen week gestaakt. B-Post en de vakbonden zijn tot een akkoord gekomen, waardoor alle blokkades vrijdag middag zijn opgegeven. Door de blokkades hebben zendingen een enorme achterstand opgelopen. Er zal de komende dagen in het zuiden nog hinder worden ondervonden in de uitlevering." Onze excuses voor het ontstane ongemak.
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een glucosemeter besteld en bij het bestellen werd onderaan op de site meteen geadviseerd om extra teststrips te kopen. Ik heb twee doosjes gekocht, maar nu kwam ik erachter dat ze niet geschikt zijn voor mijn glucosemeter! Dus vandaag kan ik suiker niet meten en moet opnieuw bestellen, weer met verzendkosten!
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
3 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u een verkeerde artikel heeft besteld, heeft u toevallig een screenshot van waar de verkeerde test strips geadviseerd staan? Wij willen het graag voor u oplossen en nieuwe klachten van andere klanten te voorkomen. Als u het verkeerde artikel heeft besteld door advies van ons, zullen wij alles voor u gratis regelen, namelijk: de juiste test strips gratis versturen. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
U gaf aan dat het pakket afgelopen dinsdag bezorgd zou worden. Ik heb echter geen post gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
1 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op zaterdag 27 april heeft geplaatst, in verband met Koningsdag is deze pas maandag 29 ingepakt en verzonden. Wat u zegt is kloppend, hij zou dan dinsdag 30 april bij u geleverd moeten zijn. Wij verzoeken onze klanten om de track & trace te controleren en indien nodig contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij een onderzoek kunnen starten en het zo snel mogelijk voor u oplossen mocht uw pakketje vermist zijn. Mocht u nog vragen hebben laat het ons weten!
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren zoals beloofd Dinsdag besteld, zaterdag nog niet toegekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
29 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling niet op dinsdag heeft geplaatst maar op Woensdag 24 april om 19:21. Dezelfde avond hebben wij uw bestelling verwerkt een aan DHL overgedragen zoals u op onze website heeft gekozen. Dit kunt u in de track & trace zien. Het pakketje zou op Donderdag 25 geleverd moeten zijn, volgens de track & trace is uw pakketje inderdaad vertraagd en zal pas vandaag geleverd worden. Helaas is er door Koningsdag wat drukte bij DHL geweest. Mocht u in de toekomst bij ons bestellen is er ook een mogelijkheid om voor Post NL te kiezen. Laat het ons alstublieft weten als wij u ergens mee kunnen helpen.
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Proces naar “afrekenen “ slecht. Reactie op e-mail slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
1 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u problemen met onze website ervaart. Deze meldingen ontvangen wij graag bij de klantenservice via info@merkala.nl samen met een screenshot om te kijken waar het mis gaat. Laat het ons alstublieft weten als u nog problemen ervaart.
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De fout zit bij de bezorging
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
24 apr 2024
Gedachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met het bezorgen van uw pakketje. Om deze reden hebben wij op onze website de mogelijkheid om voor DHL op Post NL te kiezen. Mochten wij u ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.
TV
Ton V.
Venlo
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het een duidelijke website en een zeer snelle levering. Prima tevreden
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen! Echt een beetje slordig dit! Ik hoop dat ik zsm het binnen heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
19 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog niet door ons verzonden, omdat het artikel dat u heeft besteld tijdelijk niet voorradig is. Op de website staat bij dit artikel staat de volgende status: in bestelling, levertijd enkele dagen. Op het moment dat wij het door uw bestelde artikel weer voorradig is wordt deze direct naar u verstuurd. Op dit moment zie ik alleen dat de levertijd van het desbetreffende artikel langer is dan verwacht, deze staat gepland op eind april. Allereerst onze excuses dat wij u hier niet eerder over hebben geïnformeerd. Als u niet kunt wachten totdat het artikel weer voorradig is dan is het uiteraard mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het aankoopbedrag zal dan direct aan u worden teruggestort. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via info@merkala.nl. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeelings moeheid. Hoe vind je dat ik het heb gedaan als klant? Krijg ik een 5 sterren?
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
22 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, onze tevreden klanten zijn altijd 5 sterren waard! Is het goed gegaan met de bestelde artikelen? Of is er iets waar u ontevreden over bent? Ik zie dat het uw eerste bestelling bij ons is. Wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om 5 sterren te krijgen!
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
15 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij horen het graag waarmee wij u kunnen helpen. U kunt ook telefonisch contact met onze klantenservice opnemen op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij bestellen al aangeven wanneer iets niet voorradig is
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
9 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, op onze website kunt u 3 voorraad statussen vinden: *Op voorraad: wanneer een artikel voorradig is en direct leverbaar. *In Bestelling: wanneer het artikel niet voorradig is maar in bestelling, de levering daarvan is binnen enkele dagen. *Niet op voorraad: wanneer het artikel leveringsproblemen heeft, hierbij is het niet mogelijk om een artikel te bestellen, dan staat het bestel knop niet beschikbaar. Alleen bij de eerste 2 statussen kunt u bestellingen plaatsen. Mocht u de eerste melding hebben gemist, dan staat deze nogmaals in een blauwe balk bij uw winkelwagen, hierbij wordt het volgende vermeld: "We hebben niet zo veel van "(naam artikel) " zoals je gevraagd hebt, maar we zullen de resterende (aantal) naleveren." Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De berichten van verkoper en postbedrijven betreft de levering zijn verwarrend, de beloofde leveringstijden worden bijna nooit gehaald en dat is in het geval van bezorgen van medicijnen even schrikken, maar toch post.nl is de beste.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
8 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden, soms komt het voor dat ze vertraging oplopen, helaas hebben wij hier weinig grip of invloed op. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en is deze dezelfde dag aan Post NL overgedragen. Vermoedelijk door drukte is deze pas op Vrijdag 05 April door Post NL verwerkt en op Zaterdag 06 April bij u geleverd, klopt dat? Wij horen het graag van u als u nog vragen heeft of als wij u ergens mee kunnen helpen.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de verkeerde strips besteld en dat kan n u et geruikd worden of terug sturen alleen bij de post weigeren maar als je niet thuis ben en wordt bij de buren gekeverd dan heb ook de produkt en dat kan niet terug gestuurd worden. Dus zit ik met een verkeerde doosje in huis zonder dat het gebruikt wordt. En dat is jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
8 apr 2024
Geachte Klant, Als ik het goed van u begrijpt, wenst u een artikel te retourneren, dat is bij ons mogelijk en binnen Nederland is het ook nog gratis! Via de volgende link kunt u onze retour voorwaarden lezen (in korte woorden ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd), en uw retourlabel gelijk aanmaken: https://www.merkala.nl/retouren Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, storten wij het totale betaalde bedrag terug. Mocht het niet lukken staat onze klantenservice klaar om u te helpen, u kunt ze bereiken op 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl Laat het ons weten hoe het is gegaan!
NA
Naseer A.
Turnhout
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze zeggen dat volgende dag geleverd maat ik heb mijn bestelling nog niet. Als ik mijn bestelling maandag niet ontvangen dan zal ik mijn geld terug hebben van hun. Niet tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
8 apr 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat uw pakketje nog niet bij u is bezorgd. Bij ons worden alle bestellingen dezelfde dag ingepakt en om 21:00 uur aan de door u gekozen pakketdienst overgedragen (DHL of Post NL). Alle pakketjes dienen de dag daarna geleverd te worden. U heeft de bestelling op donderdag 04 April geplaatst en u kunt in uw track & trace zien dat DHL uw pakketje dezelfde avond heeft ontvangen en gesorteerd. Helaas hebben zij het vrijdag 05 April niet kunnen leveren, mocht u een onderzoek hierop willen starten om te weten waarom uw pakketje niet is geleverd, is dat uiteraard mogelijk, onze klantenservice staat klaar om dit voor u te doen! neem contact met ons op via info@merkala.nl of bel ons op 088 0500 800. In dezelfde track & trace staat ok dat uw pakketje vandaag geleverd zal worden, mocht u alsnog van de bestelling willen afzien is dat ook mogelijk! u kunt het pakketje aan de deur weigeren, deze komt vanzelf retour naar ons en bij ontvangst wordt het totale betaalde bedrag teruggestort. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
MT
Maureen T.
capelle aan den ijssel
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
2 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om toch 5 sterren te halen! Laat het ons alstublieft weten of neem contact met onze klantenservice op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje is zonder aan te bellen voor mijn deur neergelegd terwijl we thuis waren.
Beoordeling melden
Antwoord van Merkala.nl
2 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, dat is inderdaad niet de juiste manier waarop de bezorger het pakketje moet leveren. Om een onderzoek voor u te kunnen starten oftewel een klacht bij het bezorgdienst in te dienen vragen wij u om contact met onze klantenservice op te nemen via 088 0500 800 of via email naar info@merkala.nl (antwoord binnen 24 uur). Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!