Fietscorner.nl- Logo - Beoordelingen

Fietscorner.nl

352 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden788 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
Fietscorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een klein onderdeel besteld dat met de gewone post kwam. Was helaas vertraagd omdat het in de sorteermachine van de post was blijven hangen en vervolgens een frankeercontrole was uitgevoerd. Product is nog heel en frankering was ook in orde. Dus verder prima tevreden.

24 apr 2024
Transport is goed Er is geen beschrijving er bij Hoe je het moet aansluiten Er zat weinig aan sluit ka els Er bij Dan breng je de fiets naar bekent fietshersteller Die zet voor spatbord Er op en haald de zij reflector Er af omdat niet bij pas Ik heb wel voor nieuwe fiets moeten betalen Alles auto weg breng voor 4 nieuwe band dan krijg je geen drie banden voor terug

Beoordelingen voor Fietscorner.nl

24 apr 2024
Antwoord van Fietscorner.nl
Beste, Helaas is het voor ons niet duidelijk uit deze review te halen waar het fout is gegaan?
Het duurde erg lang voordat ik de spullen in huis had. Verder wel prima.
Slecht met verzenden duurt bijna een week
g
17 mrt 2024
Na mijn bestelling werd het erg stil en heb na een week wachten nog niets gehoord over mijn bestelling, of en wanneer het geleverd wordt.

Spullen erg laat ontvangen

Ondanks dat er stond dat spullen op voorraad waren erg lang (paar weken) moeten wachten op levering. Daarvan geen melding gekregen. Zelf achteraan moeten mailen. Vervelende reactie eigenaar ook. Geduld hebben we zeker, maar laat even wat horen.
Bestelde product was niet voorradig terwijl dit wel op de site stond nu maar afwachten of het geleverd wordt duurt ondertussen al bijna 3 weken .
4 feb 2024
Product afgehaald. Daar niet vriendelijk geholpen. Een klantbeleving die je (gelukkig) niet vaak meemaakt.
Antwoord van Fietscorner.nl
Beste Hanneke, Bedankt voor de bestelling en de review. Eerlijk gezegd zijn we een beetje versteld van uw reactie, mogen wij vragen wat er gebeurd is in de winkel? Met vriendelijke groet, Team webshop Fietscorner
8 aug 2023
De bezorging. Volgens de bezorgdienst zijn mijn pedalen van Koga bezorgd, maar ze zijn bij mij nooit geleverd. Wellicht zijn ze op het verkeerde adres bezorgd. Anders zou ik het ook niet weten. Zouden jullie dat na willen gaan? Met vriendelijke groet, Bob van Zijl

Bestelling - retour versturen

Bestelling gedaan, 2 dagen later terug gestuurd. Hoor al een maand dat retouren vertraging heeft en per week worden verwerkt. Tot heden nog niks terug ontvangen en kosten retour worden doorbelast. Bestel er in ieder geval niet meer.
14 jun 2023
Beste Dyan, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling.. Retourneren zal altijd op de kosten van de klant zijn, dit is niet rendabel voor een kleine organisatie om gratis te verrichten. Wanneer de artikelen bij ons aankomen duurt de verwerking en terugbetaling max 10 werkdagen, dit verschilt enorm per betalingsmethode. Toch hopen we u in de toekomst terug te zien op www.fietscorner.nl
6 jan 2024
Nooit meer DPD gebruiken. Vandaag 6 januari nog niets ontvangen terwijl ik 5 januari als bezorgdatum heb opgegeven. Dit was een beschikbare optie bij DPD, als je het niet waar kunt maken moet je de mogelijkheid niet bieden,
28 jun 2023

Ontving vervanging zonder overleg

Ontving niet het bestelde, maar een ander vergelijkbaar artikel. Ik was hier graag vooraf van op de hoogte gesteld ipv een verassing te vinden na openen van de doos.
29 jun 2023
Beste Schurink. Bedankt voor uw beoordeling, echter hebben wij de bestelde artikelen verzonden en geen alternatief. Wij hebben ook geen mail ontvangen van u dat u ontevreden was met het ontvangen artikel. Wij hadden graag gekeken naar een oplossing om u toch nog tevreden te stellen. - Team Fietscorner
10 aug 2023

Hoge verzendkosten en retourkosten

De verzendkosten en retourkosten zijn bij elkaar hoog, zeker voor kleine bestellingen.
Moeilijk/onduidelijk met betalen, was lastig om bij IDeal te komen om Te betalen
Slecht bereikbaar. Alleen via app. Duurt lang voordat ze antwoord geven.
31 mei 2023
Beste Stephanie, Bedankt voor uw feedback, wij proberen onze klanten altijd te woord te staan al is dit niet altijd mogelijk op de snelheid dat u gewent bent van de grote webwinkels. Wij zijn een klein team, vandaar dat wij telefonisch contact niet snel kunnen beantwoorden. Wij adviseren onze klanten via Whatsapp of e-mail berichten te sturen, daar ontvangt u het snelste een antwoord op uw vraag. Met vriendelijke groet, Team Fietscorner.
20 sep 2023
Meer dan een week levertijd. Slecht. (Andere bezorger kiezen?)
21 sep 2023
Besteld product niet ontvangen (foute kleur, fout model)
HV
Harry V.
Beilen
15 aug 2023
Slechte communicatie en de levering blijft uit
17 dec 2023
Nog steeds niks ontvangen na een week