Fietscorner.nl- Logo - Beoordelingen

Fietscorner.nl

349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden800 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
Fietscorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een klein onderdeel besteld dat met de gewone post kwam. Was helaas vertraagd omdat het in de sorteermachine van de post was blijven hangen en vervolgens een frankeercontrole was uitgevoerd. Product is nog heel en frankering was ook in orde. Dus verder prima tevreden.

24 apr 2024
Transport is goed Er is geen beschrijving er bij Hoe je het moet aansluiten Er zat weinig aan sluit ka els Er bij Dan breng je de fiets naar bekent fietshersteller Die zet voor spatbord Er op en haald de zij reflector Er af omdat niet bij pas Ik heb wel voor nieuwe fiets moeten betalen Alles auto weg breng voor 4 nieuwe band dan krijg je geen drie banden voor terug

Beoordelingen voor Fietscorner.nl

27 jul 2023
De bestelling werd snel uitgeleverd, alleen slechte aflevering van Dpd, maar daar kunnen jullie alleen op aansturen, advies over de bestelling was onduidelijk daardoor 1x set handvatten te veel besteld, retourneren loopt nu , hoop dat het probleem loze afhandeling word.
Levertijd fietslamp duurde langer dan ik dacht;even app contact gehad met fietscorner en kreeg alternatief aangeboden en volgende dag in huis top!

Fietscorner.

Fietscorner snel verzonden. Ongevraagd advies, probeer een andere vervoerder dan DPD, zeer slechte ervaring mee.
5 okt 2023
correcte levering. dan mag de wachttijd iets langer zijn toch?
27 sep 2023
Netjes verpakt. Vlotte bezorging. Fijn dat dit zeldzame onderdeel hier op voorraad was.
5 nov 2023
Levering was 2 dagen later als verwacht/beloofd. Onderdelen verder perfect geleverd
2 okt 2023

Goede prijs/kwaliteit

Alleen levering mag sneller en niet meer via DPD (De Pleuris Dienst).
30 jun 2023

Goede keuze

Juiste informatie op de site. Levering had iets sneller gemogen.
8 nov 2023
Goede correcte service ,alleen verzending via DPD is slecht
16 aug 2023
Bestelling is goed maar de bezorging door dvd duurt mij lang
21 mei 2023
Correct artikel geleverd zoals besteld binnen redelijke tijd
31 aug 2023
Tassen zijn prima, de bezorging van dpd is ronduit slecht.
23 jul 2023
Snelle levering en snelle reactie op vragen via de app.
9 nov 2023
ieder deze keer was de levertijd aan de lange kant!!!
11 aug 2023

Sticker display sparta

Besteld mat is goed nu alleen nog erop plakken
7 jul 2023
Eigenlijk ging alles zoals je mag verwachten
16 okt 2023
niets want ik had de spullen snel ontvangen
De juiste artikelen op de juiste tijd
25 jun 2023
Vlotte afhandeling. Prima aanbieding.