Supspace.nl
Beoordelingen:

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden723 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

de meest kritische beoordeling

27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Supspace.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(21)
(15)
(29)
Resetten
MV
Marcel v.
BODEGRAVEN
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Helaas geen goede ervaring

Dit was mijn eerste bestelling bij Supspace. Er zijn meerdere dingen waar ik niet tevreden mee ben. - Levering van zaterdag is zonder reden niet gedaan en moest maandag zelf ophalen. - Kortingscode van 10% voor welkom werd geaccepteerd. Achteraf is deze toch niet verrekend. - Mail gestuurd betreffende korting en krijg alleen de mail terug wat de kortingscode is. Had ik niet meer dus maar gelaten want ga niet in discussie. - Ëen reep (M&M) die in de Mars Proteine box zat heeft een korte tht. Verder zijn de repen wel heerlijk en ben ik blij met mijn bestelling. Hopelijk kan de service in de toekomst beter i.p.v. de klant te benadelen.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
jullie kunnen beter een ander bedrijf dit laten bezorgen dan postnl !!! zou zaterdag bezorgd worden ( vrijdag op tijd besteld ) maar kon niet ???? dan wordt het maandag maar kan ook niet ???? dan dinsdag, maar komen niet meer aan huisadres maar gooien het ergens neer in Geleen terwijl ik in Stein woon. Iemand die geen vervoer heeft is dit dus een probleem , hij kan uitzoeken hoe hij het pakket krijgt , gewoon waardeloze regeling en niet de eerste keer dat dit gebeurt . Als de bezorger geen zin heeft om het te bezorgen gooit hij het gewoon ergens neer en kun je het uitzoeken !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
29 apr 2024
Beste Fredrix, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de levering van jouw bestelling. Jouw pakketje zou eigenlijk zaterdag bezorgd moeten worden. Ik zie dat jouw pakketje deze dag niet afgeleverd kon worden. Uiteindelijk is jouw pakketje geleverd bij een pakketpunt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Ik wil je desondanks veel plezier wensen met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Supspace
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede prijs maar miscommunicatie met bezorgdienst

Prijs is goed maar werd op verkeerde been gezet door (volgens de supspace service medewerker) een bug van PostNL waardoor ik in de veronderstelling was dat mijn bestelling een dag eerder zou komen dan daadwerkelijk het geval was. Nu was ik de dag dat ik dacht de bestelling te krijgen thuis, maar moest ik dus voor de daadwerkelijke bezorging de buren inschakelen.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Caseine eiwitten is of vermengd of is geen caseine eiwit. Ik ga het even laten analyseren en zal het rapport publiceren op fitness forum.
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
5 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met één onze producten. We garanderen de kwaliteit van al onze producten. Mocht je vragen hebben over onze producten, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerlijk zijn ! Een aanbieding hoort van goede kwaliteit te zijn en niet een exp.datum te hebben van 4 dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
1 mei 2024
Beste Nabil, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het product dat je hebt besteld. Wanneer een product een korte houdbaarheidsdatum heeft, vermelden wij dit op de website en geven wij hier een korting voor. Het spijt me dat je hiervan niet op de hoogte was! Met vriendelijke groet, Team Supspace
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In heb een bestelling gedaan en heb nu nog niks binnen had het zondag besteld maar wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
4 dagen geleden
Beste Steef, Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Ik heb het even voor je nagekeken. Zo te zien is je pakketje retour gestuurd door Post NL. De reden hiervan kan ik helaas niet inzien. Het kan zo zijn dat het pakketje onderweg beschadigd is geraakt, of dat het adres onjuist is. Ik heb contact met je opgenomen over terugbetaling van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Supspace
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet tevreden met de smaak van de proteïne poeder.
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
23 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de smaak. Veel klanten vinden de smaak juist erg lekker, maar er zijn helaas ook klanten die de smaak niet waarderen. Smaak is heel persoonlijk! Met vriendelijke groet, Team Supspace
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
They did not deliver on the day they promised me.
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
5 dagen geleden
Beste klant, Ik zie in je bestelling dat je deze op zaterdag na 15:30 uur hebt geplaatst. Je hebt besteld bij Post NL. Het pakket wordt dan dinsdag afgeleverd: https://www.supspace.nl/i/bestellen-en-bezorgen.html?_gl=1*5ss66h*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImpKq6JCDhgMVxq-DBx2NoghdEAAYASAAEgIkv_D_BwE Ook tijdens het afrekenen zie je ook wat de meest efficiënte optie is. Er is derhalve geleverd op de aangegeven dag. Het spijt me indien je hiervan niet op de hoogte was! Veel plezier met je bestelling en bij verdere vragen horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Supspace
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
I had difficulty receiving my cargo
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
5 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met de bezorging van jouw pakket. Ik heb het voor je nagekeken. Na een mislukte leverpoging is het pakket afgeleverd bij een pickup point. In de track and trace link zie ik dat je je pakketje op 8 mei hebt opgehaald. Het spijt me indien dit lastig voor je was. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd reageren op de mail die ik je zojuist gestuurd hebt. Met vriendelijke groet, Team Supspace
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het bezorgen niet alles klopte
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
5 dagen geleden
Beste Ahmed, Wat vervelend om te lezen dat je niet volledig tevreden bent met de levering van je bestelling. Je hebt besteld met bezorgmethode Post NL. Het pakket wordt dan dinsdag afgeleverd: https://www.supspace.nl/i/bestellen-en-bezorgen.html?_gl=1*5ss66h*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImpKq6JCDhgMVxq-DBx2NoghdEAAYASAAEgIkv_D_BwE. Het lijkt er op dat het pakket niet geleverd kon worden op dinsdag door Post NL, waardoor het uiteindelijk woensdag is afgeleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor! Mocht je verder nog vragen nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ik hoop dat je bestelling verder wel naar wens is. Met vriendelijke groet,
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
5 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van een review. Graag hadden we gezien dat jouw bestelervaring 5 sterren waard is in plaats van 3. Ik heb zojuist via de mail contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
5 dagen geleden
Beste Dennis, Bedankt voor het achterlaten van een review. We hebben contact opgenomen over jouw beoordeling. Je geeft aan dat je het jammer vindt dat er geen samples worden toegevoegd aan je bestelling. Wij hebben niet vaak samples op voorraad, wanneer we dit wel hebben zullen wij deze uiteraard toevoegen! Met vriendelijke groet, Team Supspace
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
1 mei 2024
Beste Jesse, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Helaas lijkt er iets mis te zijn gegaan bij Post NL, waardoor jouw pakketje retour is gestuurd naar ons. Mijn excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels contact met je opgenomen, we vernemen graag waar je voorkeur ligt; een terugbetaling of een nalevering. Met vriendelijke groet, Team Supspace
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
26 apr 2024
Beste Mostafa, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Jouw pakketje is door Post NL retour naar ons gestuurd. De reden hiervan is niet helemaal duidelijk, het kan zijn dat het pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt of dat het adres onjuist was. Wij hebben een terugbetaling voor je in werking gezet. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak! Met vriendelijke groet, Team Supspace
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Supspace.nl
23 apr 2024
Beste klant, Afgelopen week hebben wij contact met je opgenomen, aangezien je een niet bestaand adres had opgegeven. Wij hebben het juiste adres bij je opgevraagd, waarna het pakket naar je is verzonden. Helaas is het pakket om die reden niet de volgende dag bij je aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Supsace
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb een preworkout (c4 ultimate) echter zat het de preworkout lijm vast aan elkaar geplakt als een cement blok, heb al geprobeerd om het los te krijgen met een schaar en mes echter is dit niet gelukt. Ook heb ik contact opgenomen met de customer service en die zeggen dat het normaal is en adviseren me vervolgens om een vork te gebruiken. Het is me duidelijk dat het potje extreme troep is en dat de klantenservice niet op klanten service is gericht. Fouten kunnen gebeuren maar los het wel tenminste netjes op. *ps neem de volgende keer de tijd voordat je reageert op mailtjes ipv klakkeloos te reageren.
Beoordeling melden
MJ
Michael J.
Maastricht
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Normaal ben ik zeer tevreden maar deze keer klopte nix van de bestelling kreeg een potje wat niet het bestelde gram had en was al open gemaakt en brokken in plaats van poeder mvg Michael
Beoordeling melden
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte pre workout

Ik had pre workout besteld en al ik die open deed dan was het één vaste blok.
Beoordeling melden