Supspace.nl

664 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden664 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

27 jul 2023
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.

Beoordelingen voor Supspace.nl

13 apr 2024
Leuke aanbieding (prijs) en zeer snelle levering ! Volgens mijn smaakpapillen is dit de lekkerste reep en als het aan mij ligt (maar de mening van de weegschaal weegt zwaarder), dan wil ik elke avond wel zo'n heerlijke reep.
De smaken zijn niet te zoet. Vooral vanille vind ik erg lekker. De geur van aardbei valt me alleen tegen. Deze ruikt een beetje weeïg naar vissenvoer. De smaakbeleving is daardoor ook anders dan verwacht.
NV
Nadine V.
Mechelen

Zeer goede opvolging

De nodige mails (ontvangst bestelling, betaling, verzending pakket) zoals het hoort. Er zijn nog heel wat leveranciers bij wie dit niet het geval is. Bovendien een snelle en vlotte levering.
14 apr 2024
Beste site voor supplementen! Snelle levering! Altijd de beste aanbiedingen op supplementen! Ben blij dat ik deze site ontdekt heb!
Top!!! Goedkoop snelle verzending genoeg betaalmethodes, welkomstkorting , snel en makkelijk. Gewoon een nieuwe bol.com ervaring!

Aanrader!

Zeer groot aanbod. Uiterst goede prijs kwaliteit verhouding Enorm vlotte communicatie Uiterst snelle verzending
14 apr 2024

Goede prijs en snelle levering

Altijd de scherpste prijs, ook voor A merk sups. Overzichtelijke site, goede communicatie en snelle levering.
Had wel in een kleinere doos gekunt dit was echt zwaar overdreven meer dan 60% van de doos was opvulmateriaal
Prima website met snelle verzending. Inhoud van het pakket keurig verpakt. Fijne en betrouwbare webwinkel!
14 apr 2024
Wordt altijd optijd verzonden. Ga altijd naar de website om blikken monster te kopen. Top website!!
7 apr 2024
1 opmerking, post nl komt zelf nie tot bij mij . Weer moest ik zelf naar afhaalpunt. Jammer
supplementen van top kwaliteit en voor een mooi prijskaartje.. Daar gaan we mee akkoord!
13 apr 2024
Goede producten, veel mogelijkheden qua bezorging/betaalmogelijkheden en snel geleverd
7 apr 2024
goed product, heeft niet veel smaak, dat is wel jammer tenzij je minder water gebruikt
Altijd mooie acties die ik voorbij zie komen in mijn mailbox. Makkelijk bestelproces

Fijn product

Snelle levering. Product heeftceen heerlijke pistache smaak en klonteren niet.
TS
Tom S.
Maastricht

Aanrader!

Goede producten, snelle levering en vriendelijke reacties op vragen per mail.
14 apr 2024
Zeer tevreden van supspace altijd snel geleverd en goede kwaliteit!
Mooie en goede producten. Tijdige verzending. Goede service
Snel en makkelijk besteld en geleverd, goede repen