precondieet.nl/Beoordelingen

Beoordelingen voor precondieet.nl/

4.50/5.00

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

bestel gemak okay maar voor mij is de smaak van de capuccino shake - na de laatste aanpassing - geen verbetering. Ik gebruik nu de chocolade shake, Dit dieet is voor mij prima te doen om mijn gewicht in balans te houden.
Antwoord van precondieet.nl/
Bedankt voor uw feedback. De nieuwe formules zorgen er soms voor dat de smaak een beetje wijzigt. Wij bieden verscheidene smaken aan, zo kunnen klanten, indien gewenst, een nieuwe favoriet kiezen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Graag even een terugkoppeling op p.j.delange@online.nl met daarin de status van de bestelling. Betreft bestelling 51178992 (precondieet.nl).
Antwoord van precondieet.nl/
Beste, wij verontschuldigen ons voor de onvoorziene vertraging van uw levering. Zoals reeds gemeld in onze correspondentie van 18/02, werd uw pakje die dag geleverd.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over precondieet.nl/

Filter  Sorteren Relevantie
Zeer snelle levering, altijd correct.
Het werkt bij me
is ok
alles naar wens
mischien een nederlands papier bijvoegen hoe en met wat je dat moet gebruiken,
Antwoord van precondieet.nl/
Hartelijk dank om uw feedback met ons te delen. Alle informatie (per product) is in detail omschreven op onze website. Dat bespaart niet alleen drukkosten maar ook het milieu ;-)
Niemand was thuis en ons pakket stond gewoon voor de voordeur.
Antwoord van precondieet.nl/
Beste, wij verontschuldigen ons, dit is niet conform onze afspraak met DPD. Wij gaan dit zeker met hen opnemen.