bornerkitchentools.com

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2023
bornerkitchentools.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 sep 2023
Klachten, is de vraag of je dit onder de categorie kun plaatsen maar de website had iets duidelijker kunnen zijn, er word door de firma naar gekeken. Producten zijn heel goed en scherp. Mails worden op een nette manier beantwoord en bieden ook een korting aan, of refund aan. Iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt en zelfs een nieuwe bestelling heb geplaatst. Je kunt hier gerust een bestelling plaatsen, service is goed. Ben blij met de ontvangen goederen.
DW
Douwe W.
Hoogeveen

27 aug 2023
De snijplaatjes om brunoise te snijden zijn niet geschikt voor de V1, noch the V3 madoline. Er komen gewoon staafjes uit met half doorgesneden bokjes.

Beoordelingen voor bornerkitchentools.com

FR
Frida R.
Ternat
7 apr 2024
Beste mandoline! Alleen veilig gebruiken, maar dat is met alle mandolines zo!
Netjes optijd geleverd

2 sep 2023

Goed product

22 jun 2023

Börner mandoline: Oerdegelijke kwaliteit

Een tweetal jaar heb ik mijn vijf jaar oude mandoline van Börner vervangen door een nieuwe. Niet omdat de oude versleten was, maar gewoon omdat ik eens wat nieuws wou. Ook de nieuwe is na twee jaar van intens, bijna dagelijks gebruik nog steeds vlijmscherp (opletten voor de vingertjes, dus 🙂). Misschien komt er binnenkort weer een nieuw kleurtje uit zodat ik me nog eens een nieuwe kan aanschaffen 😁.
21 jun 2023
Persoonlijk vind ik de V3 handiger dan de V5, omdat je de V3 op de meeste kommen kan laatsen, doordat er aan de onderkant 2 uithollingen zijn, die je dan op de rand van je kom kan zetten. Bovendien, is het uithalen van de messen ook makkelijker bij de V3.
21 jun 2023
Ik gebruik de Borner kitchen tools al meer dan 30 jaar. Heb het via mijn mama leren kennen en heb het zelfs al aan mijn dochter en zoon cadeau gedaan. Er zijn weinig dagen in de week dat het thuis niet gebruikt wordt. Zeer handig voor 1001 dingen.
WB
Wim B.
Hoensbroek Niederlande
22 jun 2023

BÖRNER MANDOLINE V5 POWERLINE

Wij zijn ook Borner gebruikers van het eerste uur, De eerste ooit op een markt gekocht en meteen helemaal verkocht aan het apparaat. Ik gebruik hem voor zowat alle snijwerk in de keuken. Voor die wat nog twijfelen het is een aanrader.
21 jun 2023
100% tevreden!!!!! Enig minpuntje of ergernis is nl. De stockage van de 3 snijplanken alsook de 3 snijmessen en veiligheidskap. Zodanig dat het kan uitlekken en iets decoratief zodanig het kan blijven staan op aanrecht!
Antwoord van bornerkitchentools.com
21 jun 2023
Beste Grietje Bedankt voor uw mooie review! Ik wil even meegeven dat de box waar de 3 messen in passen, je daar ook de beschermkap kan inschuiven tussen de 2 voorzien gleuven. Tot slot kan je de opbergbox vastklikken op de mandoline zodat die in z'n geheel recht kan blijven staan. ;-) Vriendelijke groet. Florian Börner Kitchentools
MR
max R.
antwerpen

V5

We hebben nu de v5 het is ingewikkelder dan de v3. De groenten vallen niet zo goed in de kom als de v3. De v5 moest in de kom zitten, anders valt het buiten terwijl de v3 recht over de kom lag en als valt binnen.
Antwoord van bornerkitchentools.com
21 jun 2023
Beste, heel erg bedankt voor uw review. Graag laat ik u weten dat er speciale kommen beschikbaar zijn voor de V5: https://www.bornerkitchentools.com/collections/onze-klassiekers/products/bowl https://www.bornerkitchentools.com/collections/onze-klassiekers/products/multimaker Vriendelijke groeten, Florian Börner Kitchentools
JK
Janny K.
Papendrecht
21 jun 2023
Bijzonder fijn om mee te werken Wel voorzichtig is heel scherp maar dat is ook de bedoeling ! En even naar de test films kijken hoe te gebruiken
21 jun 2023
Zeer makkelijk om mee te werken .Het mes om gewafelde groentjes mee te snijden vallen hier goed in de smaak voor wafel frietjes te maken
AC
Annemie C.
Antwerpen
2 nov 2023
Dit is gewoonweg een topproduct dat aan de man wordt gebracht door mensen met heel veel kennis van zaken. Al jaren klant daar!
RK
2 aug 2023

Echt goed!!!

Heel fijn keukenmateriaal van goede kwaliteit. Een zeer goede service ...tijdens en na de aankoop. Gewoon super.