Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.304 beoordelingen in totaal

Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

8 jul 2024
J'ai reçu ma commande en trois colis et trois livraison mais avec seulement deux fois les mails de track ans trace. Ma scie était pourtant indiquer envoyer sur le site. A la commande je n'avait aucune date estimée de tool nation. Pq ne pas envoyer toute la commande en une seule fois..je ne peux quand même pas utiliser le rail sans la scie. Moins d'envoi =-de risque A part se souci qui m'a fait stresser a la livraison le reste ok. Meilleur prix et livraison assez rapide.

Afhandeling bestelling teleurstellend

Bestelling (Makita multitool met toebehoren, zonder accu en oplader) netjes aangeleverd, prijs oké. Gratis accu volgens de site, met een sterretje, maar sterretje moet je echt zoeken en betekenis te laat duidelijk en dus teleurstellend. Afhandeling liet te wensen over: het bestelde zou op voorraad zijn en direct leverbaar, maar duurde 10 dagen.
2 jul 2024
Levering was redelijk snel ondanks dat er voorraad was, contact zoeken telefonisch is echt een drama. 10 minuten in de wacht gestaan met als 10e in de wachtrij. Verder krijgen we veel email over beoordelingen en andere dingen, met links die niet werken. Dus dat verdiend nog wel wat aandacht. Gekochte items zijn wel top overigens!
28 jun 2024

De 3 producten zouden op voorraad zijn maar dat was niet zo.

De 3 producten zouden op voorraad zijn volgens de webshop maar dat bleek niet zo te zijn. De levertijd was een week en werden in drie verschillende zendingen afgeleverd door drie verschillende bezorgers die ook elk hun eigen afleverpunten hadden.
8 jul 2024

Wachten op verzending

Trage verzending, invalzaag 1 1/2 week geleden besteld en nog geen info over verzending. Gebeld, bestelling was aan verkeerde vervoerder afgegeven. Kan gebeuren maar de klus waarvoor ik de zaag wilde blijft nu ook liggen
5 jul 2024
Omschrijving van hun artikels niet duidelijk
Levertijd op website klopt vaak niet
28 jun 2024
Levertijd veel langer dan website
Veel te lange levertijd.
1 jul 2024
De levertijd is te lang
1 jul 2024
DG
Dirk G.
Klaaswaal
10 jul 2024
Slechte communicatie lange levertijd Een voorraad artikel op woensdag besteld en de week er na op donderdag binnen. Nou heb ik geen haast maar dit is te gek. Ook geen communicatie, behalve de dag na levering een mail dat mijn order verstuurd is…Dit is nu de 2e keer dat mij dit overkomt, de volgende keer bestel ik ergens anders.
MW
Marcel W.
Krimpen aan den IJssel
9 jul 2024
Niet nakomen van levertijd, vervolgens slechte info, meerdere toezeggingen die ook niet nagekomen worden en verschrikkelijk klantonvriendelijke wijze van communicatie. In persoonlijke mails aan mij blijven jullie mij aanspreken met ´beste klant´. Jullie kennen mijn naam, dus gebruik die dan ook. Ook het ontbinden van de order ging erg moeizaam. Wat wel erg snel en goed ging wat het crediteren van het bedrag nadat jullie het e.e.a. verwerkt hadden. Als jullie vooraf gewoon hadden gezegd dat 1/2 werkdagen bij jullie gewoon een week is, was dat wel zo netjes geweest. Achteraf vele negatieve feedback over jullie gelezen mbt levertijden. Geen aanrader, jammer. Ondanks de mail (zie afbeelding) werd het pakket pas op de 26e juni afgeleverd, terwijl dit de 19e had moeten zijn....
28 jun 2024
De levertijd is echt dramatisch. Levertijd 2 tot 3 werkdagen wordt ruim 3+ weken. Je moet er zelf achteraan, want proactief communictie over je order doen ze niet aan. Ook zijn de combipakketen niet geheel duidelijk. De klantenservice is als schrijfstijl ronduit kortaf als je hierover vragen stelt. Ook worden vragen niet geheel beantwoord, waardoor je er weer achteraan moet mailen. Ook het retourrecht en probleemoplossend vermogen van deze organisatie is nogal uit de jaren 90. Kortweg; Erg jammer op deze wijze.
5 jul 2024

Zeggen dat iets op voorraad is.

Als jullie zeggen dat iets op voorraad is en binnen 2 werkdagen verzonden wordt dan moet je dat ook doen. Niet zeggen dat iets op voorraad is terwijl het niet zo is. Mocht het onverhoopt toch niet lukken, doe dan even een berichtje.
4 jul 2024
Niet meer wat het was. Levering van een op voorraad zijnd artikel, wat een week duurt is niet meer van deze tijd. Een volgend artikel zal Toolnation niet meer aan mij leveren
3 jul 2024
Jammer dat de leverdata bij een aantal artikelen niet klopt. afgelopen maand 2 items aangekocht met levertermijn 1-3 werkdagen maar dit blijkt niet te kloppen.