Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.384 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.128 beoordelingen in totaal

20 dec 2023
Alles is goed verlopen. Enkel de verzending liet op zich wachten. Op de website stond bij mijn product 1 tot 3 werkdagen levering. Ik heb 6 dagen moeten wachten voor het product verzonden was.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

23 mei 2024
Op 17 mei voor een klusje een invalzaag besteld. Dat was voor pinksteren en dat is een drukke tijd, dat begrijp ik. Maar goed de klus ging door en de invalzaag zou de eerstvolgende werkdag geleverd worden, dat was 21 mei. Verkeerd besteld kan je zeggen maar de koerier kwam op de 21e een geleiderail leveren. Heb ik niks aan zonder invalzaag. Klus weer een dag in de pauze. Kreeg bericht dat alles de dag erna door DHL geleverd zou worden tussen 10 en 15. Echter pas om 1815 staat een zichtbaar overspannen koerier voor de deur, keurig met excuses. Maar dit alles weer een dag later. Ik begrijp ook niet helemaal waarom zo een essentiele bestelling die bij een vormt in delen verstuurd wordt.....
Bestelling die binnen 1 a 2 werkdagen geleverd had moeten worden, verscheen pas na een week. De bestelling was een klein tangetje, geleverd in een 40x20x20 doos. Dat had ook prima in een kartonnen envelop gepast.

''lange'' Levering

Alles was goed maar de levering liet wel op zich wachten. Er stond bij direct leverbaar maar moest een goede week wachten voordat mijn bestelling verhandeld was.
7 jun 2024
U zegt dat u deelleveringen wil verminderen dat zie ik niet terug in de praktijk, op woensdag een levering en op donderdag weer een levering van dezelfde order!
Makita graatrimmer besteld op maandag en de maandag erop geleverd. Er stond echter bij dat product op voorraad was en binnen 2 dagen geleverd zou worden.
30 mei 2024

Late levering bij Product direct leverbaar

Product direct leverbaar. Zaterdagavond besteld en donderdag pas aangeleverd bij de vervoerder. Dat is slordig.
de levertijd sneller maken. voor een product welke op voorraad is duurt het erg lang voordat het geleverd word
Artikel was op voorraad maar werd niet zoals verwacht in 1-2 werkdagen bezorgd. Duurde 4-5 werkdagen.
Op voorraad en direct verzenden zoals op website staat klopt niet
7 jun 2024
Leveringstermijn veel langer dan bij de concurrentie.
Beter en sneller informeren over de levertijd.
Levertijd niet conform verwachting.
Duurde langer dan verwacht
3 jun 2024
levertijd niet gehaald
Levertijd duurde lang
Trage verzending
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, op de website staat levertijd tussen 1-3 werkdagen, contact opgenomen product niet op voorraad werd er gemeld daarna nooit meer iets vernomen
Communicatie is slecht. Op hun site staat direct leverbaar, en er staat op hun site dan is het binnen twee dagen in huis. Toen na drie dagen nog steeds status in behandeling was heb ik een bericht gestuurd, om te annuleren. Want dat kan in die fase nog staat op hun site. Echter geen respons. Na een dag ineens een verzend bevestiging. Na een dag of 6 was het er eindelijk. Verder had ik een account aangemaakt. Na deze ervaring heb ik geen account meer nodig en dus op zoek naar het wissen van het account. Is niet even snel een knop te vinden onder account om dit op te heffen. Moet je weer een mailtje sturen. Uiteindelijk is dit dan ook gelukt. Beide issues hebben bij mij het vermoeden doe nontstaan dat dit allemaal een beetje te veel uitgekookte handels mentaliteit is, en niet echt een klant vriendelijk bedrijf.
27 mei 2024

Slechte leverbetrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.

Op een maandag heb ik daar een cirkelzaag besteld van het merk Makita. Bewust gekozen voor een zaag die direct leverbaar was omdat we hem vrijdag nodig hadden. Nadat ik op donderdagochtend nog steeds geen leverdatum had gehad heb ik toch maar eens gebeld. De zaag zou vandaag verstuurd worden, dus pas vrijdag binnen..... te laat. Omdat we verder moesten heb ik uiteindelijk ergens anders een zaag gehaald met het idee dat we deze wel zouden kunnen retourneren. Nu blijkt dat zakelijke bestellingen niet geretourneerd kunnen worden. Buiten het feit dat ik toch had gehoopt op wat coulance gezien de levertijd vraag ik me ook af wat het verschil is tussen een particuliere bestelling en een zakelijke bestelling ??? Afijn, leverbetrouwbaarheid en klantvriendelijkheid zijn erg ver te zoeken bij dit bedrijf!
28 mei 2024
De webshop zit strak in elkaar, prijzen zijn top en bestellen gaat makkelijk. Het lijkt erop dat het aan de achterkant nog niet helemaal goed geregeld is. Direct beschikbaar zou binnen twee werkdagen geleverd moeten zijn, dit was in mijn geval niet zo. Duurde een week voordat het eerste deel van de order geleverd werd. Het andere deel had ik geannuleerd en dit werd bevestigd, echter drie dagen later werd het product alsnog opgestuurd. Leek niet echt onder controle. Na terugsturen wel netjes geld terug en de communicatie was ook netjes. Ze moeten operationeel nog wel wat stappen zetten als ze geloofwaardig willen blijven/worden.